hey leef je nog Remmertquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ahw....![]()
Welke tenten in Den Haag kan je me aanbevelen, ik denk dat ik er de komende tijd vaker kom.
Maar Lustig vond ik wel een ballentent
Ligt er echt geheel aan wat, ben geen controlfreak of iets dergelijks hoor. Maar als het écht belangrijk is dan wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben jij zo'n baas die niks uit handen geeft? :s
die neem ik mee voor de volgende keerquote:
Jaja, zeker. "Ga maar koffie voor me halen. Misschien kan je dat net aan." :squote:Op vrijdag 9 september 2016 22:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er echt geheel aan wat, ben geen controlfreak of iets dergelijks hoor. Maar als het écht belangrijk is dan wel.
Ik zou je keuze heroverwegen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
die neem ik mee voor de volgende keer
Wat is mensa?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die niet weten dat Haags lid is van mensa
Een leven gevonden blijkbaar, en voorlopig even deze omdat Fernando een vieze vent is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey leef je nog Remmert
wel lelijke UI verder
lustigquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ahw....![]()
Welke tenten in Den Haag kan je me aanbevelen, ik denk dat ik er de komende tijd vaker kom.
Maar Lustig vond ik wel een ballentent
lolquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die niet weten dat Haags lid is van mensa
is fernando de achternaam van niels?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een leven gevonden blijkbaar, en voorlopig even deze omdat Fernando een vieze vent is.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat zoiets ooit aan iemand wordt gevraagd als serieuze opdrachtquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jaja, zeker. "Ga maar koffie voor me halen. Misschien kan je dat net aan." :s
Remmie!quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een leven gevonden blijkbaar, en voorlopig even deze omdat Fernando een vieze vent is.
Srsly Mortaxx?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou je keuze heroverwegen.![]()
Mortaxx is het met mij eens.
wisten we al door je transformers obsessiequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:14 schreef Wheeljack het volgende:
Oh organisatie voor mensen met een hoog IQ
Nu gaan mensen zeker zeggen dat ik een laag IQ heb en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |