Waarom mag zoiets bestaanquote:Op vrijdag 9 september 2016 18:35 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
zijn Twitterpagina Waffen SS 88
quote:Waarschijnlijk heeft iemand mijn account gehackt, want ik heb hier geen reet mee te maken. Ik heb die dingen niet getwitterd. Degene op de foto ben ik inderdaad maar ik weet niet hoe ze aan me foto’s komen. Het wapen is van een vriend van me, die lid is van een schietclub, maar het is een nep-wapen, een air-gun. Ik heb geen idee hoe iemand aan die foto is gekomen. Mijn nichtje is onlangs verkracht door een asielzoeker, maar ik zou nooit zulke dingen over asielzoekers twitteren. Van de partij CP’86 ben ik in een ver verleden inderdaad lid geweest. Ik ben nu op weg naar de politie om aangifte te doen tegen de onbekende die mijn account heeft gehackt.
Hij heeft Crimesite gemaild.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Nou niks aan de hand dus :p
Waar heeft hij dat neergezet?
Nee maar bedoel dat het dan stom is om zo op de foto te gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:47 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Vloeken mag ook niet, en de Paus is ook niet heilig.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:01 schreef TheBubba het volgende:
als wij de hollanders geloven zijn de moslims de enigste probleem
*het enigequote:Op vrijdag 9 september 2016 19:10 schreef TheBubba het volgende:
als wij de hollanders geloven zijn de moslims de enigste probleem
Zou jij een burgeroorlog fijn vinden? En zo ja; waarom?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:39 schreef Grems het volgende:
Burgeroorlogen beginnen pas zodra zelfs de vinexpapa's het zat zijn.
quote:
Waar stel is dat ik dat fijn zou vinden? Ik stel dat een Waffen-SS fanboy die dingen op FB post geen prelude is voor een burgeroorlog.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:44 schreef NgInE het volgende:
[..]
Zou jij een burgeroorlog fijn vinden? En zo ja; waarom?
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)egen-op-asielzoekersquote:De politie heeft een man in Hoorn opgepakt die verantwoordelijk zou zijn voor het verspreiden van dreigtweets. Daarin zou hij hebben aangegeven dat hij aanslagen wil plegen op vluchtelingen en asielzoekers.
quote:„Dat meisje dat in Kampen is verkracht door een asielzoeker, dat is mijn nichtje. Nu denkt iedereen natuurlijk dat het daar allemaal mee te maken heeft. Natuurlijk ben je dan boos, maar die woede houd je binnenshuis, dat deel je niet op social media.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |