Jawel. Sowieso de post waarmee je begon is echt onzinnig.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:17 schreef Woelwater het volgende:
De moslim gemeenschap zal wel weer ontploffen nu, in tegenstelling tot wanneer het andersom was geweest..
Moslims ontploffen doorgaans één voor één.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:17 schreef Woelwater het volgende:
De moslim gemeenschap zal wel weer ontploffen nu, in tegenstelling tot wanneer het andersom was geweest..
Ik vind dat als belasting hebt betaald dat het magquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:39 schreef Roland_Deschain het volgende:
Tja, moet je ook maar geen kopvod dragen. Dan vraag je erom.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moslims ontploffen doorgaans één voor één.
Boras leuk..quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:09 schreef Physsic het volgende:
[..]
In de reacties op het artikel zegt iemand dat het plaatsje vroeger wel leuk was, maar tegenwoordig vol zit met junks en gangs. Opgelost dus nog zeker niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo enig zijn ze anders niet altijd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:01 schreef TheBubba het volgende:
als wij de hollanders geloven zijn de moslims de enigste probleem
okquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo enig zijn ze anders niet altijd.
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Veel daklozen en een hoop armoede?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Boras leuk..
Dat is dan in elk geval meer dan 20 jaar geleden.
Het centrum is wel grappig, maar daaromheen zitten buurten die men beter met bewoners en al plat zou gooien.
Goedkope portiekflats met een steeds groter wordende veelal werkloze en op zichzelf levende buitenlandse bevolking. Alwaar mijn schoonouders 20 jaar geleden zijn weggegaan omdat zij het laatste blanke gezin in de flat waren en hun blonde dochters steeds vaker werden lastig gevallen en de politie er geen ruk aan wilde doen. Ook geluidsoverlast en ander intimiderend gedrag werd niets aan gedaan aldaar. Tevens konden de kinderen amper tot geen vriendjes maken in de buurt want de gekleurde kindertjes konden beter niet met de blanken omgaan. Maar dat soort dingen mag je in Zweden niet benoemen want dan ben je een racist.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Veel daklozen en een hoop armoede?
Niet altijd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niks gemerkt nog, net langs een moskee gefietst.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:17 schreef Woelwater het volgende:
Wat voor sprookjes geloof je dan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:47 schreef heywoodu het volgende:
35-40-jarige vent die een 14-jarig meisje aanvalt. Wat een lef heb je dan
Hilarisch die foto in de OPquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:37 schreef Oversight het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
bron
het houdt niet op, ...niet vanzelf.
Als je niet doorhebt dat "Je moet dat meisje van 14 even aan gaan vallen" niet zo'n lekker idee is zit er wel iets mis in je hoofd jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wat voor sprookjes geloof je dan.
Heb je nog wat mensen kunnen ronselen voor IS ?quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niks gemerkt nog, net langs een moskee gefietst.
Het meisje was verwardquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:53 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Witte dader, moslim slachtoffer == hate crime
Moslim dader, wit slachtoffer == incident
Oh zit dat zo!quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hilarisch die foto in de OP![]()
http://www.bladna.nl/duits-marokkaans-meisje-daesh,15571.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |