haha nee nog nietquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:30 schreef Crip het volgende:
gvd die outfits van foefje, heb je gezien zeer
Jij wil cachet?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:28 schreef Catkiller het volgende:
Jullie hebben gewoon zo lang die grap gemaakt van Noel en cachet dat ze er zelf in is gaan geloven. Gvd ik gun die Noel dat helemaal niet.
ik zou zeggen liefde maakt blind maar waarschijnlijk maakt zijn wietrook je blind hahahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nahh, als dat dingen zijn (en dan wil absoluut ik niet zeggen dat je gelijk hebt) waar ik tegenaan zou lopen bij Noel had ik geen relatie met hem he
Nee ik gun Noel gewoon geen geluk.quote:
Oh ja dat kan ook jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ik gun Noel gewoon geen geluk.
maar is ze lekker?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat kdricklamar slechte versie van Gretchen is. Dat Chai Donna zou zijn, klopt wel
hard gewordenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:31 schreef zeer het volgende:
[..]
zou nog liever m'n dick in de ceilingfan steken
Ga eens weg jij.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou zeggen liefde maakt blind maar waarschijnlijk maakt zijn wietrook je blind hahaha
wat os gretchenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind je gretchen lekker?
I rest my case
zou toekijkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:31 schreef zeer het volgende:
[..]
zou nog liever m'n dick in de ceilingfan steken
het geluid van die bladen die met 300 rpm in je dick hakken is beter dan dat geneuzel van xchatetquote:
rtquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:33 schreef zeer het volgende:
[..]
het geluid van die bladen die met 300 rpm in je dick hakken is beter dan dat geneuzel van xchatet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |