kun je dimmen met dat woord?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:33 schreef Murdera het volgende:
Kweenie wat dat is met zeer, denk dat ie toch een kankerhippie is, maar dan likable ofZo. The fuck is deze
mensen aaien me ook vaak op straatquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:33 schreef Murdera het volgende:
Kweenie wat dat is met zeer, denk dat ie toch een kankerhippie is, maar dan likable ofZo. The fuck is deze
je kunt beter gewoon de site sluiten, anders moet je straks weer inloggen en dan ben je misschien je wachtwoord vergeten en is het weer zo'n heel gedoequote:
Gebeurde dat maar vaker bij jouquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt beter gewoon de site sluiten, anders moet je straks weer inloggen en dan ben je misschien je wachtwoord vergeten en is het weer zo'n heel gedoe
quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebeurde dat maar vaker bij jou
spuugde een beetje op het dashboardquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je dimmen met dat woord?
likable?
dank je wel
Herman spreekt uit ervaring.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik sluit de site regelmatigquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LEKKER voor jequote:Op vrijdag 9 september 2016 16:36 schreef Murdera het volgende:
Maat saggo dat ik zn dashboard moet schoonmaken
succes broederquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:36 schreef Murdera het volgende:
Maat saggo dat ik zn dashboard moet schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |