Ik wil je in ieder geval van harte welkom heten hierquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
komt hier nooit iemand nieuws ofzo?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil je in ieder geval van harte welkom heten hier
plsquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:49 schreef Pensylvania het volgende:
[..]![]()
![]()
ps. hoop dat je me nu geen griezel vind door die hartjes..
xcachet wel
gewoon ergens in een gangpad staan, ogen dicht, paar rondjes draaien, met je vinger naar voren wijzen en dat kopenquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:51 schreef Crip het volgende:
weet nog steeds nie wat ik in de winkel moet halen
een fles Hotshot en vochtig WC-papierquote:Op vrijdag 9 september 2016 16:51 schreef Crip het volgende:
weet nog steeds nie wat ik in de winkel moet halen
wie is Teun?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
teun komt dit later allemaal lezen
aw ja ik neem snackies meequote:Op vrijdag 9 september 2016 16:53 schreef Der_Mann het volgende:
one piece burning blood is 35 euro op psn, zullen we dat lekker samen spellen crippiewippie
oh hij!quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de enige knappe man in je familie
ben te lui om kleren aan te doen en naar winkel te gaan, maar k heb honger.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik koop alvast de nami swimsuit DLC
bestel eten en doe naakt de deur open terwijl je het uitzendtquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ben te lui om kleren aan te doen en naar winkel te gaan, maar k heb honger.
En dan hopen dat er geen bezorgdima staat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:00 schreef zeer het volgende:
[..]
bestel eten en doe naakt de deur open terwijl je het uitzendt
ja zeker zoals die chick op efukt bijna aangerand wordenquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Moet straks toch richting het zuiden, kan wel bezorgenquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zeker zoals die chick op efukt bijna aangerand worden
link?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval wel bewijs.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:01 schreef Crip het volgende:
[..]
GIVE THIS MAN A MEDALquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Dankje, vond hem ook erg goed gelukt. Jij ook btwquote:
jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:04 schreef zeer het volgende:
je kan met abo speciale mensen blokkeren op het forum ja?
Zeer zekerquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:04 schreef zeer het volgende:
Haha noem het gewoon mongooltjes ipv speciaal vieze policorquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:04 schreef zeer het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha noem het gewoon mongooltjes ipv speciaal vieze policor
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
inderdaad, wtfquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
50 met een pimpaboquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:05 schreef zeer het volgende:
[..]
onbeperkt of alleen een klein aantal?
maar je ziet de posts nog wel als je ververst of iemand quote ze dus is hartstikke handigquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:04 schreef zeer het volgende:
dus heeft niet zo veel zin?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je ziet de posts nog wel als je ververst of iemand quote ze dus is hartstikke handig
Ik heb wel betere dingen te doen dan met een kloontje lopen trollen in KLB SC.quote:
HA eindelijk bewijs!quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen te doen dan met een kloontje lopen trollen in KLB SC.
Les bijvoorbeeld.
jahquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:04 schreef zeer het volgende:
Lekker gemycroftquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen te doen dan met een kloontje lopen trollen in KLB SC.
Les bijvoorbeeld.
Volgens mij bloos ik nuquote:
thnxquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
http://efukt.com/21208_Gimmie_Yo_Numba.html
jongens jongens wat zijn jullie toch eenkennigquote:
Als je had verwacht dat we dit hilarisch zouden vinden, heb je het verkeerd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jongens jongens wat zijn jullie toch eenkennig
wel toevallig dat je weggaat op hetzelfde tijdstip dat bejaarden etenquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:11 schreef Pensylvania het volgende:
nou ik ben er maar weer vandoor.
Zelfde zo'n intolerant volkje als jullie meegemaakt. Lijkt wel familie van Erdogan.
Tjusch
We testen je gewoon.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:11 schreef Pensylvania het volgende:
nou ik ben er maar weer vandoor.
Zelfde zo'n intolerant volkje als jullie meegemaakt. Lijkt wel familie van Erdogan.
Tjusch
quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel toevallig dat je weggaat op hetzelfde tijdstip dat bejaarden eten
check lekker zelf joh ik heb een druk levenquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]Check even of hij ooit posts tussen half 10 in de avond en 5 uur in de ochtend heeft gemaakt.
Je moeder ook maar die doet wel dingen die ik vraagquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
check lekker zelf joh ik heb een druk leven
doe normaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moeder ook maar die doet wel dingen die ik vraag
'She lives on a strictly vegan diet and first impressions are a higher priority than STD testing. How can life possibly get any better? If you guessed "uneven trailer park titties", you just won my menopause edition Madonna sex doll.'quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
die blonde chick op eerste pagina van efuk
''dont tell my subscribers''
Doe ik toch ook.quote:
Dat bepaal ik liever zelf in plaats van dat ik het aanneem van een bleke ginger die net zijn eerste rode schaamhaar heeft ontdekt en nog onder een transformers dekbed slaapt ja.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat bepaal ik liever zelf in plaats van dat ik het aanneem van een bleke ginger die net zijn eerste rode schaamhaar heeft ontdekt en nog onder een transformers dekbed slaapt ja.
hoe vaak per dag check je of je haarkleur niet is veranderdquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik checkte dat ik nog bruin haar heb is twee seconden geleden.
Nooit maar omdat Catkiller zegt dat ik een bleke ginger ben check ik even voor hem of ik dat echt benquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe vaak per dag check je of je haarkleur niet is veranderd
Doet dat maar ja. Zijn we in ieder geval gevrijwaard van voortplanting van jouw soort.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:31 schreef zeer het volgende:
[..]
zou nog liever m'n dick in de ceilingfan steken
Pinman is nooit op vakantie geweest, hij weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe steeds 1 of 2 dagen veel FOK!ken en dan een welverdiende vakantie nemen
Wat is mijn soort, Niels?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doet dat maar ja. Zijn we in ieder geval gevrijwaard van voortplanting van jouw soort.
Wat is vakantie dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pinman is nooit op vakantie geweest, hij weet niet wat dat is
Je uiterlijke kenmerken maken me niet uit. In je hoofd is het gewoon niet zo fijn vind ik.quote:
net gelezen vond ze ook wel leukquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
hey crip leuke posts in feedback zeg
Wat is er mis in mijn hoofd?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je uiterlijke kenmerken maken me niet uit. In je hoofd is het gewoon niet zo fijn vind ik.
dat is niet helemaal waar. enkel zeer zou zich dan niet meer kunnen voortplanten, even assuming dat de schade dusdanig is dat onvruchtbaarheid erop volgt. maar je hebt het over zeers soort, en die zou verder natuurlijk gewoon vruchtbaar blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doet dat maar ja. Zijn we in ieder geval gevrijwaard van voortplanting van jouw soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |