Doe ik toch ook.quote:
Dat bepaal ik liever zelf in plaats van dat ik het aanneem van een bleke ginger die net zijn eerste rode schaamhaar heeft ontdekt en nog onder een transformers dekbed slaapt ja.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat bepaal ik liever zelf in plaats van dat ik het aanneem van een bleke ginger die net zijn eerste rode schaamhaar heeft ontdekt en nog onder een transformers dekbed slaapt ja.
hoe vaak per dag check je of je haarkleur niet is veranderdquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:23 schreef Wheeljack het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik checkte dat ik nog bruin haar heb is twee seconden geleden.
Nooit maar omdat Catkiller zegt dat ik een bleke ginger ben check ik even voor hem of ik dat echt benquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe vaak per dag check je of je haarkleur niet is veranderd
Doet dat maar ja. Zijn we in ieder geval gevrijwaard van voortplanting van jouw soort.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:31 schreef zeer het volgende:
[..]
zou nog liever m'n dick in de ceilingfan steken
Pinman is nooit op vakantie geweest, hij weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe steeds 1 of 2 dagen veel FOK!ken en dan een welverdiende vakantie nemen
Wat is mijn soort, Niels?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doet dat maar ja. Zijn we in ieder geval gevrijwaard van voortplanting van jouw soort.
Wat is vakantie dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pinman is nooit op vakantie geweest, hij weet niet wat dat is
Je uiterlijke kenmerken maken me niet uit. In je hoofd is het gewoon niet zo fijn vind ik.quote:
net gelezen vond ze ook wel leukquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
hey crip leuke posts in feedback zeg
Wat is er mis in mijn hoofd?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je uiterlijke kenmerken maken me niet uit. In je hoofd is het gewoon niet zo fijn vind ik.
dat is niet helemaal waar. enkel zeer zou zich dan niet meer kunnen voortplanten, even assuming dat de schade dusdanig is dat onvruchtbaarheid erop volgt. maar je hebt het over zeers soort, en die zou verder natuurlijk gewoon vruchtbaar blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doet dat maar ja. Zijn we in ieder geval gevrijwaard van voortplanting van jouw soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |