Volgens mij bloos ik nuquote:
thnxquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
http://efukt.com/21208_Gimmie_Yo_Numba.html
jongens jongens wat zijn jullie toch eenkennigquote:
Als je had verwacht dat we dit hilarisch zouden vinden, heb je het verkeerd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jongens jongens wat zijn jullie toch eenkennig
wel toevallig dat je weggaat op hetzelfde tijdstip dat bejaarden etenquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:11 schreef Pensylvania het volgende:
nou ik ben er maar weer vandoor.
Zelfde zo'n intolerant volkje als jullie meegemaakt. Lijkt wel familie van Erdogan.
Tjusch
We testen je gewoon.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:11 schreef Pensylvania het volgende:
nou ik ben er maar weer vandoor.
Zelfde zo'n intolerant volkje als jullie meegemaakt. Lijkt wel familie van Erdogan.
Tjusch
quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel toevallig dat je weggaat op hetzelfde tijdstip dat bejaarden eten
check lekker zelf joh ik heb een druk levenquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]Check even of hij ooit posts tussen half 10 in de avond en 5 uur in de ochtend heeft gemaakt.
Je moeder ook maar die doet wel dingen die ik vraagquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
check lekker zelf joh ik heb een druk leven
doe normaalquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moeder ook maar die doet wel dingen die ik vraag
'She lives on a strictly vegan diet and first impressions are a higher priority than STD testing. How can life possibly get any better? If you guessed "uneven trailer park titties", you just won my menopause edition Madonna sex doll.'quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:17 schreef Crip het volgende:
die blonde chick op eerste pagina van efuk
''dont tell my subscribers''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |