Heerlijke film inderdaad. Helaas een beetje onder de radar gebleven volgens mij.quote:Op maandag 10 oktober 2016 12:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik vond vooral Sing Street fantastisch leuk maar alleen Cikx was dat blijkbaar met me eens.
quote:Op maandag 10 oktober 2016 08:43 schreef ranja het volgende:
Opvallend dat er geen enkele film in staat waarbij vorig jaar nog streepjes staan.
Geen films van vorig jaar de moeite waard?
Wat beantherio zegt: films hebben vaak wat tijd nodig. Bij een concept als dit is niet alleen kwaliteit belangrijk, maar ook populariteit (= gezien door veel mensen die hem opnemen in lijstjes). Zie Ex Machina en Interstellar: ongetwijfeld dat die na vorig jaar nu door meer mensen zijn gezien en daardoor meer in lijstjes voorkomen. Of zijn herzien en daardoor in waardering zijn gestegen, zoals bij mij het geval was.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Interessante observatie. Het sluit in ieder geval wel aan bij m'n eigen mening dat we momenteel in een wat minder goede periode van de filmgeschiedenis zitten.
edit: vorig jaar was het trouwens, voor de top 100, ook zo.
Dat is zeker een goed punt. Ex Machina is als eerste bij mij in de download gegaan nav de 2016 uitslag.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:16 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
[..]
Wat beantherio zegt: films hebben vaak wat tijd nodig. Bij een concept als dit is niet alleen kwaliteit belangrijk, maar ook populariteit (= gezien door veel mensen die hem opnemen in lijstjes). Zie Ex Machina en Interstellar: ongetwijfeld dat die na vorig jaar nu door meer mensen zijn gezien en daardoor meer in lijstjes voorkomen. Of zijn herzien en daardoor in waardering zijn gestegen, zoals bij mij het geval was.
Wat ik me herinner van de jaren dat ik het georganiseerd heb, halen de meeste films in hun derde jaar de hoogste positie.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:16 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
[..]
Wat beantherio zegt: films hebben vaak wat tijd nodig. Bij een concept als dit is niet alleen kwaliteit belangrijk, maar ook populariteit (= gezien door veel mensen die hem opnemen in lijstjes). Zie Ex Machina en Interstellar: ongetwijfeld dat die na vorig jaar nu door meer mensen zijn gezien en daardoor meer in lijstjes voorkomen. Of zijn herzien en daardoor in waardering zijn gestegen, zoals bij mij het geval was.
Nice, thanks weer!quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:11 schreef Gorro het volgende:
De iCM lijsten zijn weer up to date:
FOK! Top 250
FOK! Schaduw Top 250
The Neon Demon en Cloud Atlas zijn nu officiele checks!
Dus ik ben wel de oorspronkelijk initiator van de top 100quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:24 schreef beantherio het volgende:
De eerste lijst was trouwens een top 50 en geen top 100. Mijn hele wereldbeeld stort in.![]()
![]()
Wereldbeeld gered. Dank daarvoor.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:30 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dus ik ben wel de oorspronkelijk initiator van de top 100
mamamiep is natuurlijk een begrip, mike een held.quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:21 schreef beantherio het volgende:
Voor de gein maar even alle directe links naar alle uitslagen van de verschillende jaren verzameld:
Twee feiten waar ik bij het verzamelen van de links achter kwam en waar ik wel van schrok:
- de eerste editie van de lijst stond bekend onder de titel 'het grote Fok! FavoFilm Tournament'
- Gorro is niet de oorspronkelijke initiator van de Top 100![]()
Dat laatste voelt echt alsof je moeder je verteld dat je vader niet je echte vader is.
Dat kan in het excel sheet.quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je nog zien hoeveel mensen Idiocracy genoemd hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |