Blijft een terechte wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:59 schreef CoolGuy het volgende:
Topic nr 16394748392736473559656396521240887 hierover
Tranen met tuitenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zei ik al inderdaad. Maar die instemmende reacties hier allemaal zijn prachtig. Vooral als het mensen zijn die nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken
Volgens mij is transgender zijn in Marokko heel populair. Veel vrouwen hebben daar een snor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zijn meestal lelijk en dragen een kopvod. Liever een Turkse
Oh: een vrouw moet vooral luisteren?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef hoink581 het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn echt vies, dikke billen in witte broeken en dan ook nog eens een fucking grote bek hebben en denken dat ze knap zijn.
Geef mij maar een Rus of aziaat of zelfs een Marokkaanse want die weten wat luisteren is.
Stoerrr!!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:31 schreef BozeHaas het volgende:
Vrouwen zijn sowieso hoeren, afkomst maakt geen ene fuck uit
Stoerrrr!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef Hallojo het volgende:
Als ze niet luisteren sla je ze niet hard genoeg.
Eleiko wordt door zijn moeder onder de duim gehoudenquote:
Zeg, kneus: ik had je vader kunnen zijn. En o.b.v. je schrijfstijl zelfs je opa.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Eleiko wordt door zijn moeder onder de duim gehouden
Ah, je wordt door de verpleegster van het verzorgingstehuis onder de duim gehoudenquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg, kneus: ik had je vader kunnen zijn. En o.b.v. je schrijfstijl zelfs je opa.
Gewoon naakt beter togggg? hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:45 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar dan zonder dat rare truitje onder haar jurk.
Madquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg, kneus: ik had je vader kunnen zijn. En o.b.v. je schrijfstijl zelfs je opa.
Neuh, want je hoeft je daar helemaal niet druk over te maken. Dat zijn vrouwen die je hoe dan ook niet wil, dus waarom daar dan continue opnieuw aandacht aan moeten worden besteedt snap ik niet zo.quote:
Deze vriend weetquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:31 schreef BozeHaas het volgende:
Vrouwen zijn sowieso hoeren, afkomst maakt geen ene fuck uit
Kensermad.quote:
Hee vogeltjesdans.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |