Ik?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:12 schreef Fatoeman het volgende:
Was jij trouwens niet degene die begon te zeiken als ik in zo'n topic reageerde
Ging over de tsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik?
Kan wel, ik heb het liefste dat jij helemaal niet in topics reageert of ze opent.
Met d'r vieze paardenbek heb maar niets gezegd want anders!quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef zovty het volgende:
Hahahaha, TS werd teruggekeken door een Ria toen hij per ongeluk wilde voordringen.
Verder wel een terechte klacht.
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij deelt mijn mening als man van de wereld.
Lui, slordig, meuren uit hun bek. Die miste ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Ik mag niet generaliseren natuurlijk, maar het is wel opvallend.
Misschien moet je het eens buiten je vogelaarswijk zoeken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Ik mag niet generaliseren natuurlijk, maar het is wel opvallend.
Vrouwen moeten gewoo uit niet westerse landen komen, anders weet je het welquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:49 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens buiten je vogelaarswijk zoeken.
Je geeft overigens de perfecte beschrijving van de doorsnee Britse vrouw.
Dit.quote:
Ik zit nu in het Caribisch gebied en hier zijn ze pas viesdik en hebben ze een grote bekquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoo uit niet westerse landen komen, anders weet je het wel
Er zijn meerdere redenen. Ze zijn ook een stuk lekkerder namelijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit.
De enige reden om voor niet-westerse vrouwen te gaan is omdat hun standaarden lager liggen/ze gemakkelijker te koop zijn.
ja echt hè dan beter gwn elders eentje kopenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:29 schreef corehype het volgende:
Tja, wat verwacht je met al die Hollandse losers om hun heen die bedelen voor een kusje?
lol.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:31 schreef BozeHaas het volgende:
Vrouwen zijn sowieso hoeren, afkomst maakt geen ene fuck uit
Heeft wel gelijk, ze ( 95% ) verkopen hun pussy voor status en inkomen.quote:
Ria Stalman bijvoorbeeld. Kijk die poten!quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:10 schreef Roland_Deschain het volgende:
Post eens wat Ria plaatjes. Voor de beeldvorming.
Hoe kom je erbij dat dat de enige reden is?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit.
De enige reden om voor niet-westerse vrouwen te gaan is omdat hun standaarden lager liggen/ze gemakkelijker te koop zijn.
Optisch gaan ze wel mee tot 40 als je het mij vraagt, qua innerlijk zijn ze zelden interessant. Ze mogen blij zijn dat ze een mannenmagneet tussen de benen hebben anders hadden we ze al lang links laten liggen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Mark031 het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn sowieso niet meer interessant vanaf een jaar of 30.
Nou dat is wel een beetje de standaard aan het worden voor de Nederlandse vrouw hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:26 schreef 2dope het volgende:
Onterechte klacht trouwens, Ria's als representatief neerzetten voor Nederlandse vrouwen
Stalman en dan stalpoten hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ria Stalman bijvoorbeeld. Kijk die poten!
[ afbeelding ]
De mannen waar ze mee daten zijn alleen maar echte alfa's!quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dat de enige reden is?
Origineel idd, nooit gezien hier.. topics over ria'squote:
Dat zei ik al inderdaad. Maar die instemmende reacties hier allemaal zijn prachtig. Vooral als het mensen zijn die nog nooit een vrouw hebben mogen aanrakenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Origineel idd, nooit gezien hier.. topics over ria's
Iraneesquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zijn meestal lelijk en dragen een kopvod. Liever een Turkse
Blijft een terechte wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:59 schreef CoolGuy het volgende:
Topic nr 16394748392736473559656396521240887 hierover
Tranen met tuitenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zei ik al inderdaad. Maar die instemmende reacties hier allemaal zijn prachtig. Vooral als het mensen zijn die nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken
Volgens mij is transgender zijn in Marokko heel populair. Veel vrouwen hebben daar een snor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zijn meestal lelijk en dragen een kopvod. Liever een Turkse
Oh: een vrouw moet vooral luisteren?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef hoink581 het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn echt vies, dikke billen in witte broeken en dan ook nog eens een fucking grote bek hebben en denken dat ze knap zijn.
Geef mij maar een Rus of aziaat of zelfs een Marokkaanse want die weten wat luisteren is.
Stoerrr!!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:31 schreef BozeHaas het volgende:
Vrouwen zijn sowieso hoeren, afkomst maakt geen ene fuck uit
Stoerrrr!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef Hallojo het volgende:
Als ze niet luisteren sla je ze niet hard genoeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |