Blijft een terechte wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:59 schreef CoolGuy het volgende:
Topic nr 16394748392736473559656396521240887 hierover
Tranen met tuitenquote:Op vrijdag 9 september 2016 14:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zei ik al inderdaad. Maar die instemmende reacties hier allemaal zijn prachtig. Vooral als het mensen zijn die nog nooit een vrouw hebben mogen aanraken
Volgens mij is transgender zijn in Marokko heel populair. Veel vrouwen hebben daar een snor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zijn meestal lelijk en dragen een kopvod. Liever een Turkse
Oh: een vrouw moet vooral luisteren?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef hoink581 het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn echt vies, dikke billen in witte broeken en dan ook nog eens een fucking grote bek hebben en denken dat ze knap zijn.
Geef mij maar een Rus of aziaat of zelfs een Marokkaanse want die weten wat luisteren is.
Stoerrr!!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:31 schreef BozeHaas het volgende:
Vrouwen zijn sowieso hoeren, afkomst maakt geen ene fuck uit
Stoerrrr!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef Hallojo het volgende:
Als ze niet luisteren sla je ze niet hard genoeg.
Eleiko wordt door zijn moeder onder de duim gehoudenquote:
Zeg, kneus: ik had je vader kunnen zijn. En o.b.v. je schrijfstijl zelfs je opa.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:25 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Eleiko wordt door zijn moeder onder de duim gehouden
Ah, je wordt door de verpleegster van het verzorgingstehuis onder de duim gehoudenquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg, kneus: ik had je vader kunnen zijn. En o.b.v. je schrijfstijl zelfs je opa.
Gewoon naakt beter togggg? hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:45 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar dan zonder dat rare truitje onder haar jurk.
Madquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zeg, kneus: ik had je vader kunnen zijn. En o.b.v. je schrijfstijl zelfs je opa.
Neuh, want je hoeft je daar helemaal niet druk over te maken. Dat zijn vrouwen die je hoe dan ook niet wil, dus waarom daar dan continue opnieuw aandacht aan moeten worden besteedt snap ik niet zo.quote:
Deze vriend weetquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:31 schreef BozeHaas het volgende:
Vrouwen zijn sowieso hoeren, afkomst maakt geen ene fuck uit
Kensermad.quote:
Hee vogeltjesdans.quote:
Even los van dat ik het niet eens ben met de generalisaties... waarom zou een voorkeur voor of afkeer van bepaald gedrag betekenen dat iemand het gedrag niet aankan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:02 schreef HSG het volgende:
TS kan geen Nederlandse vrouwen aan.Fucking mietje.
CoolGuy plsquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Neuh, want je hoeft je daar helemaal niet druk over te maken. Dat zijn vrouwen die je hoe dan ook niet wil, dus waarom daar dan continue opnieuw aandacht aan moeten worden besteedt snap ik niet zo.
Een topic waarin gezegd wordt dat jullie blijkbaar geen lekker wijf kunnen scoren, dát zou een terechte klacht zijn maar dat is natuurlijk te confronterend, dus dan maar 'ria's' naar beneden halen, das veel makkelijker.
Shots fired.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
CoolGuy pls![]()
Lekker mij blijven quoten, heb je die stoerheid van je pappie meegekregen vroeger![]()
Flikker toch op man met die onzin
Ondanks dat ik ga voor een donkere meid, heb ik hier ook zo mijn mening over. Jij bent gewoon een naar ventje wat forumleden graag naar beneden trapt
Moest lachen toen ik het las.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:57 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je moet coolguy met zijn misplaatste arrogantie ook weleens op zijn plek zetten.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:00 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Had nog ff wat toegevoegd. En ja, hij moet mij altijd quoten, enigszins triest wel![]()
Dat is correct, ik was 19. Relatief laat. En nu? Iets minder proberen te scoren (of meer, ligt er aan hoe je dat bekijkt) maar je zou je natuurlijk ook kunnen richten op de toffe vrouwen, ipv de Ria's. Just sayin'. Kijk het is allemaal heek flink wat je schrijft, maar dan klik je die browser dicht, en dan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
CoolGuy pls![]()
Lekker mij blijven quoten, heb je die stoerheid van je pappie meegekregen vroeger![]()
Flikker toch op man met die onzin
Ondanks dat ik ga voor een donkere meid, heb ik hier ook zo mijn mening over. Jij bent gewoon een naar ventje wat forumleden graag naar beneden trapt.
En ik ben 17, dus zeg maar niks. Jij bent op je 19e pas ontmaagd jongen...
Maar weet je wat het punt allemaal is, ik reageer in een klb cliché topic waar ik het dus mee eens ben. Ik fok dus als ik thuis ben. Als ik mij op een sociale plaats bevind kijk ik gewoon of er wel een leuke meid is waar ik evt wat tegen kan vertellen. Vandaag bijvoorbeeld had ik niet zo veel te bespreken met een meid, nou ja. Misschien volgende keer wel. En soms is er wel gewoon een lekker lopend gesprek. Ik sta iig niet stilquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, ik was 19. Relatief laat. En nu? Iets minder proberen te scoren (of meer, ligt er aan hoe je dat bekijkt) maar je zou je natuurlijk ook kunnen richten op de toffe vrouwen, ipv de Ria's. Just sayin'. Kijk het is allemaal heek flink wat je schrijft, maar dan klik je die browser dicht, en dan?
Waar je even voor het gemak aan voorbij gaat is dat ik je daadwerkelijk heb proberen te helpen. Maar jij gaat langzaam terug naar je oude gedrag. Kijk dat staat je vrij natuurlijk, maar je bereikt er zo weinig mee.
Je oogt wat mad, CoolGuy.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, ik was 19. Relatief laat. En nu? Iets minder proberen te scoren (of meer, ligt er aan hoe je dat bekijkt) maar je zou je natuurlijk ook kunnen richten op de toffe vrouwen, ipv de Ria's. Just sayin'. Kijk het is allemaal heek flink wat je schrijft, maar dan klik je die browser dicht, en dan?
Waar je even voor het gemak aan voorbij gaat is dat ik je daadwerkelijk heb proberen te helpen. Maar jij gaat langzaam terug naar je oude gedrag. Kijk dat staat je vrij natuurlijk, maar je bereikt er zo weinig mee.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat heb je dan wat mis, BoneThugss
Yo BT, alles goed?quote:
Klopt. Kensermad, daarentegen...quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat heb je dan wat mis, BoneThugss
Zeker, dank.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |