ga lekker ergens anders reclame maken johquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:37 schreef Catkiller het volgende:
Sunset Overdrive doet mij aan Jet Set Radio denken.
Gewoon bang dat ik Willoow naar het Xbox Master Race haal.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga lekker ergens anders reclame maken joh
maar de playstation zal gewoon nog exclusives hebben terwijl alle scorpio ''exclusives'' ook gewoon voor de PC uitkomen dus er is geen enkele reden om een scorpio te kopenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon bang dat ik Willoow naar het Xbox Master Race haal.
Snap ik wel na die zwakke presentatie van Playstation met een aankondiging van een console die minder heeft dan het origineel en een verbeterde versie van het origineel die nog altijd niet kan tippen aan de Scorpio.
Ik kom hier op een later moment op terug misschien, moet nu weg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar de playstation zal gewoon nog exclusives hebben terwijl alle scorpio ''exclusives'' ook gewoon voor de PC uitkomen dus er is geen enkele reden om een scorpio te kopen
was laatst ook 5 euro op de PS4 en daar spelen veel meer mensen online op dom varkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:43 schreef Catkiller het volgende:
BF4 was maar 5 euro op de Xbox, meteen gekocht voor die prijs.![]()
![]()
verrassend weer jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je die catkiller gelijk wegrennen, typische xbox speler
dat de hoofdpersonages broer en zus zijn of watquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
hermann wat vind je van mass effect shit die bekend is gemaakt
sony gebruikt dat ding ook nooit dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:48 schreef Willoow het volgende:
En heb nog ps vita liggen die ik nooit gebruik. Daar wel spijt van. Al vind ik dragonball z spel wel leuk.
het is ook verrassend dat jij met zo'n slechte grap komtquote:
sexy Ettoquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jeetje, struikel ik weer over die tuinflamingo...
Lunch tijd medunkt.
Ik weet het, ben niet in vorm vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is ook verrassend dat jij met zo'n slechte grap komt
ja en dat stukje gameplay dat ze bij dat playstation event lieten zienquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat de hoofdpersonages broer en zus zijn of wat
daar hadden we het gisteren nog over man bejaardequote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en dat stukje gameplay dat ze bij dat playstation event lieten zien
veel plezier thomasquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef Superthomas het volgende:
Desktop + steam link + steam controller heuy
oh excuus, wist ik niet zekerquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hadden we het gisteren nog over man bejaarde
Ook datquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sony gebruikt dat ding ook nooit dus maakt niet uit
ehehequote:
beetje kutquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:52 schreef Drug het volgende:
hoe is bf4 campaign? vond die van hardline echt kkvet als enige
weet alleen nog dat ik er na 2 uur klaar mee wasquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:54 schreef Drug het volgende:
[..]
is het met korte missies? dat vond ik leuk aan hardline
ja duren meestal niet zo lang, focus op Mp enzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet alleen nog dat ik er na 2 uur klaar mee was
ja jij bent de enige nederlander die accentloos nederlands spreektquote:
had het niet uitgespeeld in 2 uur maar vond het saai wordenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ja duren meestal niet zo lang, focus op Mp enzo
oke doe maar vocarooquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Weet niet hoezo je denkt van niet
quote:
toch niet zo accentloos dusquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Durf ik niet. Heb soms alleen last van een 'r'
laat fylax gewoon met rustquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
School is zo koala saai en heb echt zin om ruzie te maken met dat 16-jarige snotjong uit mijn projectgroepje.
hoe zou je het vinden als iemand jouw organen er uit snijdt met een mes en je kadaver nog levend in het zout legtquote:
projectopdrachten waren altijd leuk, gewoon de nerd van het groepje al het werk laten doen en dan na schooltijd even erin rammen dat ie mij als hardste werker moest zettenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
School is zo koala saai en heb echt zin om ruzie te maken met dat 16-jarige snotjong uit mijn projectgroepje.
jij bent zelf ook een nerdquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
projectopdrachten waren altijd leuk, gewoon de nerd van het groepje al het werk laten doen en dan na schooltijd even erin rammen dat ie mij als hardste werker moest zetten
Hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
projectopdrachten waren altijd leuk, gewoon de nerd van het groepje al het werk laten doen en dan na schooltijd even erin rammen dat ie mij als hardste werker moest zetten
Gewoon even laten zien wie de baas is toch?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Nee dit groepje is wel ok behalve die 16-jarige. Die zeurt nog als iemand anders een letter minder heeft getypt dan hij.
laat hem per ongeluk van de trap af vallenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Nee dit groepje is wel ok behalve die 16-jarige. Die zeurt nog als iemand anders een letter minder heeft getypt dan hij.
timestamps in haar telefoon maken als hij weer eens zit te zeiken?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon even laten zien wie de baas is toch?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
timestamps in haar telefoon maken als hij weer eens zit te zeiken?
plsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen nog niet, keek alleen stoere dingen zoals dbz en pokemon
Nee joh, mensen die niks doen naaien met peer assesmentquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurde bij mij nooit en ik deed echt geen drolquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee joh, mensen die niks doen naaien met peer assesment
Zo is leefquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je mensen die niks doen naaien
hmmquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
wel leuk als je in een monument woont en 1 of ander groepje cultuurkneuzen op rondleiding is en dan denkt binnen te kunnen kijken terwijl je daar als indoor nudist zit te gamen
heb geroepen dat ze moeten opkk'en, dus nu voel ik me ook nog eens een tokkie
Had ooit iemand die zelf alles wilde doen zowat en de rest deed niks.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurde bij mij nooit en ik deed echt geen drol
oh bby :$quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef Drug het volgende:
[..]
jij bent welkom om te gluren (en meer)
dat dacht ik sws welquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had ooit iemand die zelf alles wilde doen zowat en de rest deed niks.
Dan denk ik ook doe dan maar lekker zelf, maar niet achteraf zeuren.
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef Drug het volgende:
[..]
jij bent welkom om te gluren (en meer)
komt denk ik wel vaak voor, mensen die in monumenten wonenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
wel leuk als je in een monument woont en 1 of ander groepje cultuurkneuzen op rondleiding is en dan denkt binnen te kunnen kijken terwijl je daar als indoor nudist zit te gamen
heb geroepen dat ze moeten opkk'en, dus nu voel ik me ook nog eens een tokkie
oquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt denk ik wel vaak voor, mensen die in monumenten wonen
heheh even volgenquote:
ja 1x was echt zo'n uberkneus met wie ik project moest doen, dus ik kwam met idee we doen dit dat, wil die boy het allemaal anders doen met 1 kutidee, maar ik dacht safi als jij wil bepalen doe maarquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef deadprez het volgende:
maar srs is wel echt naaistreek om iemand te gaan snitchen ofzo die niets doet in projectgroepje
dan ben je blijkbaar gwn zelf een bitch die niet voor zichzelf op kan komen en iemand niet mee kan laten werken dus dan heb je pech
was?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:14 schreef Drug het volgende:
ik was echt een kkjong, ik kwam helemaal ghetto op hbo, mensen wisten niet wat ze zagen
ettoleeftijd zelfs heb ik vernomenquote:
dan krijgt ie al aowquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ettoleeftijd zelfs heb ik vernomen
hoe oud was etto nou? 30er toch?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ettoleeftijd zelfs heb ik vernomen
hehe ja zoietsquote:
das gewoon de jellinek hoorquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drug staat al op wachtlijst voor verpleeghuis
hm nice die opiatenblikquote:
Moest gniffelenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat hem per ongeluk van de trap af vallen
beter dan conformistische schoonheid waar jij heet van wordtquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nog nooit zo'n lekker ding gezien hoor
ik zal eerlijk zijn ik weet niet eens wat conformistisch betekentquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:22 schreef Drug het volgende:
[..]
beter dan conformistische schoonheid waar jij heet van wordt
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zijn ik weet niet eens wat conformistisch betekent
brazzersquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja kwam je gegevens tegen iddquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb ik een conformistisch abonnement
Ava Addamsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:22 schreef Drug het volgende:
[..]
beter dan conformistische schoonheid waar jij heet van wordt
*voldoende aan de norm, zoals al het anderequote:Op vrijdag 9 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rare jongen die drukquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*voldoende aan de norm, zoals al het andere
Oke Nielsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef deadprez het volgende:
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Ik mag niet generaliseren natuurlijk, maar het is wel opvallend.
oftewel ''Nederlandse vrouwen wijzen me altijd af''quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef deadprez het volgende:
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Gelukkig heeft hij zelf wel een hoop te biedenquote:
Gegniffeldquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij zelf wel een hoop te bieden
lego sets in alle vormen en matenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij zelf wel een hoop te bieden
wut? die gast ziet hier dat henk trolltopic opent, en gaat daar dan srs in reageren? okquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef deadprez het volgende:
niks behalve dat het mij erg opwindt en ik mezelf dan seksueel niet meer kan beheersen, maar is maar net of je dat een probleem vindt of niet ;$quote:
jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wut? die gast ziet hier dat henk trolltopic opent, en gaat daar dan srs in reageren? okdenk je het eindelijk allemaal gehad te hebben, krijg je dit
orllyquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:37 schreef Drug het volgende:
[..]
niks behalve dat het mij erg opwindt en ik mezelf dan seksueel niet meer kan beheersen, maar is maar net of je dat een probleem vindt of niet ;$
niels is een beetje sheldon uit the big bang theoryquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wut? die gast ziet hier dat henk trolltopic opent, en gaat daar dan srs in reageren? okdenk je het eindelijk allemaal gehad te hebben, krijg je dit
ja maar is toch moeilijk doorheen te prikken blijkbaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jastond idd nota bene bij die post van hoink met de link sociaal experiment prank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2016 12:39:50 ]
gebruik je nou img ipv spoilerquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar is toch moeilijk doorheen te prikken blijkbaar
[ [url=inb4 unlike uranus]afbeelding[/url] ]
Alsof ik dat niet heb gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jastond idd nota bene bij die post van hoink met de link sociaal experiment prank
met afschuw, doorgaansquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet heb gezien.Ben gewoon benieuwd hoe vrouwen op m'n post gaan reageren.
"haha, wat een kneus" waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet heb gezien.Ben gewoon benieuwd hoe vrouwen op m'n post gaan reageren.
niet geslapen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
"haha, wat een kneus" waarschijnlijk
rektquote:
ja daar zou je nu zo ondertussen wel eens aan gewend moeten zijn hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
orlly
maar dat zeggen mannen vaak endan doelenze op volle benen ofzo ;s
laat pic zien van fattie die je leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooitquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar zou je nu zo ondertussen wel eens aan gewend moeten zijn hoor
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:44 schreef Drug het volgende:
[..]wat een magere latSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o dat kijk ik niet, die grappen zijn te intellectueel voor mijquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niels is een beetje sheldon uit the big bang theory
zeg maar een beetje autistisch en raarquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:44 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat kijk ik niet, die grappen zijn te intellectueel voor mij
[..]ok bye feliciaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is dus echt niet dik
over een ninja edit doe je geen kwartierquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was een foutje, bedankt dat je mijn ninja edit niet gunt
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ok bye felicia
dit is dus echt niet dik
quote:
ja sry heb motorische handicap mjah bedankt weerquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over een ninja edit doe je geen kwartier
geen probleemquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sry heb motorische handicap mjah bedankt weer
ja sorry ben luiquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:51 schreef Drug het volgende:
[..]
helemaal juist (alleen dubbele n als in der_mann)
[..]Gast, ik zit op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de titel staat gwn in beeld weenie :squote:
Ga niet nog een keer klikkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
de titel staat gwn in beeld weenie :s
mietjequote:
gvdquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:51 schreef deadprez het volgende:
KLB / Mattie gesnapt door ibahesj
deze man![]()
mss x investeren in kwaliteitquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:58 schreef HPLC het volgende:
gvd, kabelbreuk in koptelefoonIk haat dat
gelukkig kun je altijd een paar dagen nog uit 1 kant luisterenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:58 schreef HPLC het volgende:
gvd, kabelbreuk in koptelefoonIk haat dat
Dat zuigtquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kun je altijd een paar dagen nog uit 1 kant luisteren
rustig gquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga dan lekker in haar dm lopen kwijlen met je kneuzenposts joh
sowquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je xtc geslikt of zoquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |