gebeurde bij mij nooit en ik deed echt geen drolquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee joh, mensen die niks doen naaien met peer assesment
Zo is leefquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je mensen die niks doen naaien
hmmquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
wel leuk als je in een monument woont en 1 of ander groepje cultuurkneuzen op rondleiding is en dan denkt binnen te kunnen kijken terwijl je daar als indoor nudist zit te gamen
heb geroepen dat ze moeten opkk'en, dus nu voel ik me ook nog eens een tokkie
Had ooit iemand die zelf alles wilde doen zowat en de rest deed niks.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebeurde bij mij nooit en ik deed echt geen drol
oh bby :$quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef Drug het volgende:
[..]
jij bent welkom om te gluren (en meer)
dat dacht ik sws welquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had ooit iemand die zelf alles wilde doen zowat en de rest deed niks.
Dan denk ik ook doe dan maar lekker zelf, maar niet achteraf zeuren.
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:10 schreef Drug het volgende:
[..]
jij bent welkom om te gluren (en meer)
komt denk ik wel vaak voor, mensen die in monumenten wonenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:09 schreef Drug het volgende:
wel leuk als je in een monument woont en 1 of ander groepje cultuurkneuzen op rondleiding is en dan denkt binnen te kunnen kijken terwijl je daar als indoor nudist zit te gamen
heb geroepen dat ze moeten opkk'en, dus nu voel ik me ook nog eens een tokkie
oquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt denk ik wel vaak voor, mensen die in monumenten wonen
heheh even volgenquote:
ja 1x was echt zo'n uberkneus met wie ik project moest doen, dus ik kwam met idee we doen dit dat, wil die boy het allemaal anders doen met 1 kutidee, maar ik dacht safi als jij wil bepalen doe maarquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef deadprez het volgende:
maar srs is wel echt naaistreek om iemand te gaan snitchen ofzo die niets doet in projectgroepje
dan ben je blijkbaar gwn zelf een bitch die niet voor zichzelf op kan komen en iemand niet mee kan laten werken dus dan heb je pech
was?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:14 schreef Drug het volgende:
ik was echt een kkjong, ik kwam helemaal ghetto op hbo, mensen wisten niet wat ze zagen
ettoleeftijd zelfs heb ik vernomenquote:
dan krijgt ie al aowquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ettoleeftijd zelfs heb ik vernomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |