Ik?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:12 schreef Fatoeman het volgende:
Was jij trouwens niet degene die begon te zeiken als ik in zo'n topic reageerde
Ging over de tsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik?
Kan wel, ik heb het liefste dat jij helemaal niet in topics reageert of ze opent.
Met d'r vieze paardenbek heb maar niets gezegd want anders!quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:11 schreef zovty het volgende:
Hahahaha, TS werd teruggekeken door een Ria toen hij per ongeluk wilde voordringen.
Verder wel een terechte klacht.
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij deelt mijn mening als man van de wereld.
Lui, slordig, meuren uit hun bek. Die miste ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Ik mag niet generaliseren natuurlijk, maar het is wel opvallend.
Misschien moet je het eens buiten je vogelaarswijk zoeken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Ik mag niet generaliseren natuurlijk, maar het is wel opvallend.
Vrouwen moeten gewoo uit niet westerse landen komen, anders weet je het welquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:49 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Misschien moet je het eens buiten je vogelaarswijk zoeken.
Je geeft overigens de perfecte beschrijving van de doorsnee Britse vrouw.
Dit.quote:
Ik zit nu in het Caribisch gebied en hier zijn ze pas viesdik en hebben ze een grote bekquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoo uit niet westerse landen komen, anders weet je het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |