hoe oud was etto nou? 30er toch?quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ettoleeftijd zelfs heb ik vernomen
hehe ja zoietsquote:
das gewoon de jellinek hoorquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drug staat al op wachtlijst voor verpleeghuis
hm nice die opiatenblikquote:
Moest gniffelenquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat hem per ongeluk van de trap af vallen
beter dan conformistische schoonheid waar jij heet van wordtquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nog nooit zo'n lekker ding gezien hoor
ik zal eerlijk zijn ik weet niet eens wat conformistisch betekentquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:22 schreef Drug het volgende:
[..]
beter dan conformistische schoonheid waar jij heet van wordt
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zijn ik weet niet eens wat conformistisch betekent
brazzersquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja kwam je gegevens tegen iddquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb ik een conformistisch abonnement
Ava Addamsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:22 schreef Drug het volgende:
[..]
beter dan conformistische schoonheid waar jij heet van wordt
*voldoende aan de norm, zoals al het anderequote:Op vrijdag 9 september 2016 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rare jongen die drukquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*voldoende aan de norm, zoals al het andere
Oke Nielsquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef deadprez het volgende:
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Ik mag niet generaliseren natuurlijk, maar het is wel opvallend.
oftewel ''Nederlandse vrouwen wijzen me altijd af''quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:31 schreef deadprez het volgende:
Uiteraard. Nederlandse vrouwen zijn naar mijn mening over het algemeen de slechtste vrouwen die er bestaan. Grote mond, geen klasse, niet kunnen koken, vaak dik.
Ik mag niet generaliseren natuurlijk, maar het is wel opvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |