quote:Op donderdag 8 september 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende: [..] Remy is een homo die ze liever neukt dan slaat
Nederland is een zwak land. Dat kan niet.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nederland heeft een staatsgreep nodig.
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb ik een ongelooflijke teringhekel aan Peter Pannekoek. Minderwaardig mens
Taxi naar huis en kk doekoe.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Krijgen de badboys reiskosten vergoeding? Straks selfie met allemaal hun briefje van 50! Mad respekt!
Geen tegenspraak ook hè. Hun waarheid is de waarheid.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
De brutaliteit van die mannetjes... gewoon daar op TV nog zo tof gaan zitten doen. Echt... brillen hun hoofd in beuken.
Want je kent hem?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Wat heb ik een ongelooflijke teringhekel aan Peter Pannekoek. Minderwaardig mens
Niet veel mensen zeggen tegen anderen dat ze minderwaardig zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Nee, maar door zijn hoofd en wat en hoe ie het zegt alleen al hoop ik stiekem dat er hele erge dingen met hem gebeurenquote:
Pauw viel me echt tegen.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Geen tegenspraak ook hè. Hun waarheid is de waarheid.
Zeer licht ontvlambaar deze figuren. Dat we het maar ff weten.
Marcel van Dam wel.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet veel mensen zeggen tegen anderen dat ze minderwaardig zijn.
Het is toch echt zo. De lucht die ie inademt niet waardquote:Op donderdag 8 september 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet veel mensen zeggen tegen anderen dat ze minderwaardig zijn.
soowquote:Op donderdag 8 september 2016 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
De man die je nu ziet neukt zijn zusje
Doen ze niet op straat hè. Tenzij ze Badr heten danquote:Op donderdag 8 september 2016 23:53 schreef marcodej het volgende:
Dus als boksers vervelend doen, vinden we het tof?
Liever een Peter Pannekoek dan iemand die geweld prefereert als hij geen buurthuis krijgt.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is toch echt zo. De lucht die ie inademt niet waard
Jeetje.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar door zijn hoofd en wat en hoe ie het zegt alleen al hoop ik stiekem dat er hele erge dingen met hem gebeuren
Nee in de film en sport vinden we het allemaal wel cool natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Deze waanzin past perfect in één show met die straatratten van net. Het zijn mannen die qua gedrag meer op dieren dan op mensen lijken.
Oneensquote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever een Peter Pannekoek dan iemand die geweld prefereert als hij geen buurthuis krijgt.
Ik kijk gelukkig nooit DWDD, dat deze mongool er is spreekt voor die keuzequote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Jeetje.
Heb een paar x met hem gepraat, lijkt me wel prima kerel. Als ik met een beperkt talent (voor wat dan ook) elke week een beetje mocht shinen bij DWDD zou ik dat ook doen. #fokdehaters
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Pim had gelijk. Het resultaat van Van Dam's beleid zit nu in de Pauw studio.
Zie je, Elf vindt Peter P ook een lulquote:Op donderdag 8 september 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Deze waanzin past perfect in één show met die straatratten van net. Het zijn mannen die qua gedrag meer op dieren dan op mensen lijken.
quote:
Je weet dat pim beleidsmaker was van PVDAquote:Op donderdag 8 september 2016 23:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Pim had gelijk. Het resultaat van Van Dam's beleid zit nu in de Pauw studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |