quote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik zit echt hard te cringen, net als neusringvrouw.
[ afbeelding ]
Nee, verenigen. Groepen samenstellen die dit soort gasten even leren hoe het werkt.quote:
Geen toeval volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Infection het volgende:
Zouden ze Remy uitgenodigd hebben omdat dat tuig daar zat? Een soort verdediging zeg maar?
Het lijkt zo onderhand de enige hoop op een oplossing. Gevestigde politieke partijen falen op dit punt al zo'n 40 jaar. De fluwelen handschoen-aanpak werkt niet.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja die zullen het wel even oplossen
De enige man aan tafel voor wie ze respect hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Infection het volgende:
Zouden ze Remy uitgenodigd hebben omdat dat tuig daar zat? Een soort verdediging zeg maar?
Dat zeg ik toch niet ofwelquote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja die zullen het wel even oplossen
Niet voor niks een ex he. Hij wil Marokkaanse aarsjesquote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch was die ex van hem best lekker
[ afbeelding ]
Heeft Sassem ook dit soort tuig?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het erge is dat dit volk meer regel dan uitzondering is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |