Die hoeven geen moeite meer te doen idd, dit is al beslistquote:Op donderdag 8 september 2016 23:36 schreef Wazaaaaa het volgende:
PVV komt zo wel makkelijk op 50 zetels.
Gewaagdquote:Op donderdag 8 september 2016 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, het is wel echt een tering wijk.
Nee die ene vent heeft een kankervoorhoofd, geen kankergrijnsquote:Op donderdag 8 september 2016 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kankergrijns........
Zou mooi zijn als er een groepje zou zijn die ze bij het verlaten van de studio de grijns van kun teringkoppen slaan
Dankzij dit soort 'kansenparels'...quote:Op donderdag 8 september 2016 23:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, het is wel echt een tering wijk.
Remy zou even moeten opstaan. Kijken of ze dan grote bel hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kankergrijns........
Zou mooi zijn als er een groepje zou zijn die ze bij het verlaten van de studio de grijns van kun teringkoppen slaan
Als psycholoog zeg ik dat dit niet de beste aanpak isquote:Op donderdag 8 september 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Voer voor psychologen, dit.
En het wordt tijd voor een knokploeg. Mensen die deze jongens eens een keer vierkant in elkaar timmeren, net zolang totdat hun gedrag ophoudt.
Ik denk dat de kids van ons niet onder de indruk zullen zijn Eftelaarquote:Op donderdag 8 september 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
En het wordt tijd voor een knokploeg. Mensen die deze jongens eens een keer vierkant in elkaar timmeren, net zolang totdat hun gedrag ophoudt.
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kunnen ze een avond in Paradiso optreden met al hun talent.
ies koeltoerquote:Op donderdag 8 september 2016 23:38 schreef Abed het volgende:
Altijd die minachting naar vrouwen ook
En ze beveiliging nodig heeft...quote:Op donderdag 8 september 2016 23:38 schreef Abed het volgende:
Kwestie van tijd voordat ze haar hoer gaan noemen
Waar kan ik me aanmelden.....quote:Op donderdag 8 september 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik mis zequote:Op donderdag 8 september 2016 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Johannes en Ties hiervan vinden
Dat is in rook opgegaanquote:Op donderdag 8 september 2016 23:39 schreef Coco98 het volgende:
Bassie en Adriaan hadden ook een buurthuis.
Zoek maar een prijsje uit.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:40 schreef indiaantje89 het volgende:
De buurthuis, iemand al bingo!
Racisme moet nog komen.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:40 schreef indiaantje89 het volgende:
De buurthuis, iemand al bingo?
Iesj koeltoer.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:40 schreef noodgang het volgende:
Dat persoonlijk aangevallen voelen van die gasten bij elke opmerking is wel heel sneu
Sterkquote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef Coco98 het volgende:
Dit was hun buurthuis:
[ afbeelding ]
Hoort bij de eercultuurquote:Op donderdag 8 september 2016 23:40 schreef noodgang het volgende:
Dat persoonlijk aangevallen voelen van die gasten bij elke opmerking is wel heel sneu
Ik hoop dat zijn ouders kijken. Die hebben ongetwijfeld geen idee wat die lui allemaal doen overdag.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef Harvest89 het volgende:
Vrouw die tegen hem in gaat, dat is hij niet gewend.
twitter:OzcanAkyol twitterde op donderdag 08-09-2016 om 23:41:20Bekentenis: ik twitter altijd met zonnebril op. #pauw reageer retweet
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef Joezi het volgende:
Deze jongens gaan onthaald worden als goden en terecht
Dan de deur dichtspijkeren. Mis je niks aanquote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Oké ik ben overtuigd, breng dat fucking buurthuis terug, snel.
Jep in een wit buurthuis, was topquote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef marcodej het volgende:
Is er hier iemand in zijn jeugd ooit in een buurthuis geweest?
Wij hadden een speeltuin..quote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef marcodej het volgende:
Is er hier iemand in zijn jeugd ooit in een buurthuis geweest?
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:40 schreef superniger het volgende:
Ze hebben gewoon corrigerende tikken van Remy nodig.
Volgende eis is hoersoebsidiequote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Boerthaus?
Is er geen shishalounge?
Tsja, doodzwijgen is ook weer zo macaber.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:42 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgt dit soort zwakzinnigen überhaupt dit podium?
quote:
quote:
Wat een volk héquote:Op donderdag 8 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, doodzwijgen is ook weer zo macaber.
Viswijf.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ebru had deze jongens wel even toegesproken.
In NWS en POL vind je complete volksstammen die dit soort figuren vurig verdedigen en die de schuld bij de klagers leggen.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:41 schreef Abed het volgende:
Het spijt me dat ik het rechtse kliekje op FOK! nooit snapte, na deze beelden ben ik helemaal om.
Dit dus, redactie Pauw doe je werk ofzo. Dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:42 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgt dit soort zwakzinnigen überhaupt dit podium?
Die zijn dan ook volkomen wereldvreemd.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In NWS en POL vind je complete volksstammen die dit soort figuren vurig verdedigen en die de schuld bij de klagers leggen.
Een compleet verziekte cultuur die botst met de Nederlandse cultuur. En we kijken al 40-50 jaar weg.quote:
wat een g'squote:Op donderdag 8 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Buurthuis, buurthuis..
Daar worden de ramen bij ingegooid. Mark my words.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Krijgt dat meisje wel beveiliging hierna? Nazorg?
Er staat daar al een moskeequote:Op donderdag 8 september 2016 23:43 schreef Zipportal het volgende:
Eerst een moskee en nu ook buurthuizen willen. OPFLIKKEREN. Hoor je dat Joezi?
Ook goedquote:Op donderdag 8 september 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Remy is een homo die ze liever neukt dan slaat
Eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een compleet verziekte cultuur die botst met de Nederlandse cultuur. En we kijken al 40-50 jaar weg.
Allemaal Abdeslammetjesquote:Op donderdag 8 september 2016 23:45 schreef Ingolstadt het volgende:
Gezellig sfeertje hing daar net.
bomquote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lang geleden dat ik me zo heb zitten opvreten. Hier moet wat aan gebeuren mensen.
Toch was die ex van hem best lekkerquote:Op donderdag 8 september 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Remy is een homo die ze liever neukt dan slaat
Echt wel. Wat een kansloze gasten .quote:Op donderdag 8 september 2016 23:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoi Lavenderr, wat een topshow he?
Ja die zullen het wel even oplossenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Gratis reclame voor de PVV en de VNL dit
Dit is Mani op dit momentquote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik zit echt hard te cringen, net als neusringvrouw.
[ afbeelding ]
Heel goed dat ze zich zo laten kennen tochquote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lang geleden dat ik me zo heb zitten opvreten. Hier moet wat aan gebeuren mensen.
Het erge is dat dit volk meer regel dan uitzondering is.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik zit echt hard te cringen, net als neusringvrouw.
[ afbeelding ]
Nee, verenigen. Groepen samenstellen die dit soort gasten even leren hoe het werkt.quote:
Geen toeval volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Infection het volgende:
Zouden ze Remy uitgenodigd hebben omdat dat tuig daar zat? Een soort verdediging zeg maar?
Het lijkt zo onderhand de enige hoop op een oplossing. Gevestigde politieke partijen falen op dit punt al zo'n 40 jaar. De fluwelen handschoen-aanpak werkt niet.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja die zullen het wel even oplossen
De enige man aan tafel voor wie ze respect hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Infection het volgende:
Zouden ze Remy uitgenodigd hebben omdat dat tuig daar zat? Een soort verdediging zeg maar?
Dat zeg ik toch niet ofwelquote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja die zullen het wel even oplossen
Niet voor niks een ex he. Hij wil Marokkaanse aarsjesquote:Op donderdag 8 september 2016 23:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toch was die ex van hem best lekker
[ afbeelding ]
Heeft Sassem ook dit soort tuig?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het erge is dat dit volk meer regel dan uitzondering is.
De rechtsstaat overboord flikkeren ook nietquote:Op donderdag 8 september 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt zo onderhand de enige hoop op een oplossing. Gevestigde politieke partijen falen op dit punt al zo'n 40 jaar. De fluwelen handschoen-aanpak werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |