Heb Chansey gisteren in Kijkduin gevangenquote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten Chansey en Ditto ook in de game? Bedoel dus dat je die op dit moment ook kunt vangen? Of komen die in een latere fase.
250 is eigenlijk te weinig als je aan het sparen bent voor je luckyegg evoluties.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Even een lading 10CP weedles en vogels eruit gegooid. Begin nu te beseffen dat ik dat niet had moeten doen
Kutlimiet van 250 ook.
Daar zat ik ook al aan te denken, ik ga niet met dit armbandje lopen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Afschuwelijk lelijk en speelgoed-plastic-achtig.
Maar misschien kan iemand de electronica (knop, lampje, trilfunctie) in een normaal horloge modden.. Dat zou wel tof zijn.
Waarom had je dat niet moeten doen?quote:Op donderdag 8 september 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Even een lading 10CP weedles en vogels eruit gegooid. Begin nu te beseffen dat ik dat niet had moeten doen
Kutlimiet van 250 ook.
Dan moet ik daar maar eens een dagje heenquote:Op donderdag 8 september 2016 13:54 schreef l0lletje het volgende:
[..]
Heb Chansey gisteren in Kijkduin gevangen![]()
Ditto nog nooit gezien of gehoord dat iemand hem heeft gevangen/gezien.
Vandaag zaten er ook al weer een lapras en een snorlaxquote:Op donderdag 8 september 2016 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar eens een dagje heenmoet ik wel veel mzzl hebben?
Wil nog een lucky egg benuttenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:07 schreef KaBuf het volgende:
W
[..]
Waarom had je dat niet moeten doen?
Oh je hebt echt alles weggegaan?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil nog een lucky egg benutten
Je candy blijft gewoon hoor, dus als je even een rondje fietst en je vangt 20 pidgeys en weedles enz dan kan je gewoon je rondje evolueren?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil nog een lucky egg benutten
Dat weet ik wel, maar ik heb geen 60 weedles oid nu. Straks maar even inventariseren wat ik allemaal heb.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:36 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Je candy blijft gewoon hoor, dus als je even een rondje fietst en je vangt 20 pidgeys en weedles enz dan kan je gewoon je rondje evolueren?
Als ik een pokemon heb die ik kán evolueren - en wíl evolueren dan krijgt ie een favorite sterretje. Vervolgens sorteer ik op alles met Favorite en gaan met die banaan. Kan je ze ook niet per ongeluk in de blender gooien.
Nee. We praten er alleen over.quote:
snorlex voor de candi en moet nog een hele hoge lapras hebbenquote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vandaag zaten er ook al weer een lapras en een snorlax
Ditto is (nog) niet gereleased. Evenals alle legendaries.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:54 schreef l0lletje het volgende:
[..]
Heb Chansey gisteren in Kijkduin gevangen![]()
Ditto nog nooit gezien of gehoord dat iemand hem heeft gevangen/gezien.
Nieuwe generaties zijn nog niet aangekondigd.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand wat de volgende updates zullen zijn?
Ik zou het namelijk fijn vinden om op nieuwere pokémons te jagen.
Op de chansey na dan?quote:Op donderdag 8 september 2016 15:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
snorlex voor de candi en moet nog een hele hoge lapras hebben![]()
Ondertussen een lijstje gemaakt wat ik allemaal moet hebben en de hoeveelheid, moet zeggen dat een dagje kijkduin alles wel voor elkaar krijgt de ikja zo weinig moet ik nog
Ik verwacht eigenlijk dat dat pas volgend jaar zal gebeuren.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duurt lang die updates
Ze moeten met gen 2. komen
Ik moet van alles van hieronder de max evolutie hebben,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |