SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 7 september 2016 21:52 schreef Rossdale het volgende:
Ja leuk die hdr, maar Sony heeft blijkbaar niet die highest quality pixels die de Scorpio wel krijgt
als de developer dat wil: ja. Al is het opschalen.quote:Op donderdag 8 september 2016 06:31 schreef Sjemmert het volgende:
Kan je nou in 4k gamen op dat ding of niet ?
Wordt niks dusquote:Op donderdag 8 september 2016 06:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
als de developer dat wil: ja. Al is het opschalen.
ik heb geen 4K-scherm, dus het wordt zeker niks voor mijquote:
Maar op 1080p krijg je toch meer detail in bijv Watch_Dogs 2? Of heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op donderdag 8 september 2016 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb geen 4K-scherm, dus het wordt zeker niks voor mij
299quote:Op donderdag 8 september 2016 08:16 schreef spierbal het volgende:
Wat zou de normale prijs van de ps4 gaan worden?
De slim wordt de normale PS4quote:Op donderdag 8 september 2016 08:16 schreef spierbal het volgende:
Wat zou de normale prijs van de ps4 gaan worden?
nou dan wacht ik wel FF tot oktober.quote:
En dan kondigt MS volgend jaar aan dat de Scorpio 699 euro gaat kosten, wat dan?quote:Op donderdag 8 september 2016 02:45 schreef Mand het volgende:
Nog 1 jaartje uithouden met de oude PS4 en dan fijn terug naar de (nieuwe) XBOX. Toedels Sony!
Hij bedoelt denk ik de voorraad die wereldwijd nog aanwezig is.quote:
klopt, maar daar ga ik geen 400 euro voor uitgevenquote:Op donderdag 8 september 2016 07:33 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Maar op 1080p krijg je toch meer detail in bijv Watch_Dogs 2? Of heb ik dat verkeerd begrepen
Een makkelijke keuze lijkt mijquote:Op donderdag 8 september 2016 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aangezien ik nog een PS3 heb, tijd om over te gaan op de Pro.
Precies! Ik vermaakte me nog wel met de PS3 verder op gewacht op de Pro en dan kan ik nu mooi eindelijk over.quote:
Ja/nee, ontwikkelaars mogen zelf bepalen hoe ze de extra kracht van de PS4Pro inzetten (detail, fps etc.)quote:Op donderdag 8 september 2016 07:33 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Maar op 1080p krijg je toch meer detail in bijv Watch_Dogs 2? Of heb ik dat verkeerd begrepen
Ja, beetje jammerquote:Op donderdag 8 september 2016 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
die hele spelcomputermarkt begint ook meer en meer op de gewone computer markt te lijken hè.
Zal wel een simpele kostenbesparing zijn om het apparaat beter in de markt te kunnen zetten. En ik heb geen enkel probleem met deze nieuwe manier van 'upgraden' bij de consoles.quote:
Die zal je even moeten toelichten. Hoe is dit beter in de markt zetten? Ze gooien iedereen dood met hun 4K-marketingprietpraat en dan vervolgens geen 4K-speler hebben.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:21 schreef OuweDibbes het volgende:
[..]
Zal wel een simpele kostenbesparing zijn om het apparaat beter in de markt te kunnen zetten.
Doordat de prijs 'slechts' 100 euro bovenop de standaard editie komt te liggen verwacht ik dat veel meer gamers besluiten om de console een upgrade te geven. Het blijft natuurlijk een apparaat met als hoofddoel gamen, dat lijkt (al dan niet via bepaalde 'upscale' technieken) straks in 4K te kunnen, YouTube en Netflix hetzelfde verhaal en ik vermoed dat de Blu-ray markt niet dusdanig belangrijk/groot is om persé een 4K-speler in te bouwen om daar de hogere kosten voor te kunnen rechtvaardigen.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die zal je even moeten toelichten. Hoe is dit beter in de markt zetten? Ze gooien iedereen dood met hun 4K-marketingprietpraat en dan vervolgens geen 4K-speler hebben.
Sony is ook een televisieboer, die moet zijn 4K-schermen slijten. Waarom dan geen 4K-speler in hun electronica-paradepaardje? Een reden zou kunnen zijn dat ze anders hun eigen blu-rayspelers niet meer kwijtraken, die los ook nog reteduur zijn.
Ik vind het een aparte keuze. T.t.v. de PS3 was de blu-rayspeler ook een van voornaamste verkoopargumenten.
Wel een valide punt dat PS4 puur als gamemachine in de markt is gezet ipv een allround media-apparaat, maar het kostendingetje vind ik moeilijk verdedigbaar. Uiteraard kijk ik dan ook naar concurrent Microsoft, die de One S mét UHD-speler verkoopt voor slechts 280 eu.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:49 schreef OuweDibbes het volgende:
[..]
Doordat de prijs 'slechts' 100 euro bovenop de standaard editie komt te liggen verwacht ik dat veel meer gamers besluiten om de console een upgrade te geven. Het blijft natuurlijk een apparaat met als hoofddoel gamen, dat lijkt (al dan niet via bepaalde 'upscale' technieken) straks in 4K te kunnen, YouTube en Netflix hetzelfde verhaal en ik vermoed dat de Blu-ray markt niet dusdanig belangrijk/groot is om persé een 4K-speler in te bouwen om daar de hogere kosten voor te kunnen rechtvaardigen.
Daarnaast hebben ze hun eigen lijn aan cinema-sets, blu-ray spelers en is praktisch alle content die de meesten graag afspelen straks gewoon te bekijken/spelen in 4K op dat ding.
Denk dat het afwezig zijn van die speler niet heel veel gamers laat besluiten om dat ding links te laten liggen of te switchen naar Xbox.
M.a.w, grootste deel van de doelgroep zal er niet om malen en betalen liever wat minder voor die Pro-variant. Het hebben van films op schijfjes in huis voelt sowieso al vrij 'ouderwets' tegenwoordig en er zijn er genoeg die het audio en visuele verschil niet eens merken met de Netflix-variant op 4K. Alleen een beetje pijnlijk dat Sony destijds voorvechter was van Blu-ray en dan zo'n speler niet opneemt in het apparaat terwijl de concurrent die er weinig in zag 'm nu al heeft.
Ja, met zijde gladde 20 beelden per secondequote:Op donderdag 8 september 2016 06:31 schreef Sjemmert het volgende:
Kan je nou in 4k gamen op dat ding of niet ?
Geen probleem. Ik mis de Xbox en haar stabiele online netwerk wel een beetje. Dus voor 2 tflops extra en het bovenstaande heb ik wel 300 euro extra over.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan kondigt MS volgend jaar aan dat de Scorpio 699 euro gaat kosten, wat dan?
Jaquote:Op donderdag 8 september 2016 11:23 schreef Bananenpap het volgende:
Eind dit jaar gaat mijn broer het huis uit, maar we delen een playstation-account. Kunnen we straks op twee verschillende playstations nog steeds het zelfde account delen?
Dit...zat er ook op te wachten...en eigenlijk op FF15 (de reden voor alle PS aankopen tot nu toequote:Op donderdag 8 september 2016 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aangezien ik nog een PS3 heb, tijd om over te gaan op de Pro.
Tenzij jullie beide op hetzelfde tijdstip willen spelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:23 schreef Bananenpap het volgende:
Eind dit jaar gaat mijn broer het huis uit, maar we delen een playstation-account. Kunnen we straks op twee verschillende playstations nog steeds het zelfde account delen?
Hetzelfde account niet maar je kunt wel je eigen account maken en via een trucje ps plus en digitaal gekochte games blijven delen met elkaar op 2 verschillende ps4. Zoek maar op youtube account sharing ps4 dan vind je vast wel een how to.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:23 schreef Bananenpap het volgende:
Het was mij meer om de trophies te doen waar ik er inmiddels flink wat van heb.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hetzelfde account niet maar je kunt wel je eigen account maken en via een trucje ps plus en digitaal gekochte games blijven delen met elkaar op 2 verschillende ps4. Zoek maar op youtube account sharing ps4 dan vind je vast wel een how to.
Ja die ben je kwijt maar who cares het zijn maar trophys daar heb je toch niks aan.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het was mij meer om de trophies te doen waar ik er inmiddels flink wat van heb.
Uiteraard betaal je gewoon dezelfde prijs.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb ff een vraagje over de ps4 pro. Als bv straks mass effect andromeda uitkomt en 60 euro kost, dan spelen mensen op de oudere ps4 dus een kwalitatief mindere game dan de pro gebruikers. Ik zou als ik een oude ps4 zou hebben nooit meer de volle mep betalen voor games die uitkomen na de komst van pro. Of zit het anders? Want destijds met de ps2 en 3 bv kwamen er tussentijds wel nieuwere modellen maar de hardware bleef hetzelfde. Nu is de pro in feite een ps4.5?
Oke leuk en nu?quote:Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik begrijp dat je dezelfde prijs betaalt. Maar dus voor een kwalitatief mindere game, omdat je op de oude ps4 speelt. Ik persoonlijk zou dan dus geen 60 euro meer betalen voor een nieuwe game.
Wat een onzin. Als je xbox one had gehad zou je dan ook niet willen betalen omdat dezelfde game op de ps4 net iets beter loopt ? Als je een pc hebt die de game niet op ultra kan draaien dan hoef je ook minder te betalen ? Het blijft gewoon dezelfde game dus de prijs blijft ook gewoon hetzelfde, dat is toch logisch.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik begrijp dat je dezelfde prijs betaalt. Maar dus voor een kwalitatief mindere game, omdat je op de oude ps4 speelt. Ik persoonlijk zou dan dus geen 60 euro meer betalen voor een nieuwe game.
Hoezo? Het is in veel opzichten gewoon een betere consolequote:Op donderdag 8 september 2016 17:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nou ja sony past gewoon hetzelfde truukje toe als apple bv. Steeds minder mensen zullen daar intrappen.
heb je ook wel een punt. En nogmaals ik snap dat het dezelfde game blijft, maar hij speelt beter op de pro. Kwestie van keuze of je dat wilt uitgeven voor een game dus. Alhoewel ik inmiddels her en der op internet lees dat het qua gaming allemaal wel zal meevallen dat verschil. Menselijk oog heeft overigens ook zijn grenzen. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je xbox one had gehad zou je dan ook niet willen betalen omdat dezelfde game op de ps4 net iets beter loopt ? Als je een pc hebt die de game niet op ultra kan draaien dan hoef je ook minder te betalen ? Het blijft gewoon dezelfde game dus de prijs blijft ook gewoon hetzelfde, dat is toch logisch.
noem hem dan ps5, want het is geen ps4quote:Op donderdag 8 september 2016 17:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoezo? Het is in veel opzichten gewoon een betere console
Nee want de PS5 wordt nóg beterquote:Op donderdag 8 september 2016 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
noem hem dan ps5, want het is geen ps4
quote:Op donderdag 8 september 2016 17:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb ff een vraagje over de ps4 pro. Als bv straks mass effect andromeda uitkomt en 60 euro kost, dan spelen mensen op de oudere ps4 dus een kwalitatief mindere game dan de pro gebruikers. Ik zou als ik een oude ps4 zou hebben nooit meer de volle mep betalen voor games die uitkomen na de komst van pro. Of zit het anders? Want destijds met de ps2 en 3 bv kwamen er tussentijds wel nieuwere modellen maar de hardware bleef hetzelfde. Nu is de pro in feite een ps4.5?
Wat... Nee de game speelt niet beter op de Pro. Als ze doen wat ze gezegd hebben zal elke game gelijk zijn. Er kan echter voor gekozen worden om iets meer grafisch in te zetten op de Pro versie. En nee dit houdt niet in dat games direct mooier worden, het gaat dan meer om bijvoorbeeld draw distance zonder dat je erg snel last hebt van pop-ups. Maar een betrouwbaardere fps zal dan aannemelijker zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
heb je ook wel een punt. En nogmaals ik snap dat het dezelfde game blijft, maar hij speelt beter op de pro. Kwestie van keuze of je dat wilt uitgeven voor een game dus. Alhoewel ik inmiddels her en der op internet lees dat het qua gaming allemaal wel zal meevallen dat verschil. Menselijk oog heeft overigens ook zijn grenzen. Maar dat is een ander verhaal.
Er mooier uit zien is niet hetzelfde als beter spelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
heb je ook wel een punt. En nogmaals ik snap dat het dezelfde game blijft, maar hij speelt beter op de pro. Kwestie van keuze of je dat wilt uitgeven voor een game dus. Alhoewel ik inmiddels her en der op internet lees dat het qua gaming allemaal wel zal meevallen dat verschil. Menselijk oog heeft overigens ook zijn grenzen. Maar dat is een ander verhaal.
600 euro gok ikquote:Op donderdag 8 september 2016 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb niks met VR en ik heb geen 4k televisie, noch de behoefte om die te kopen, dus ik laat die PS4.5 Neo/Pro aan mij voorbij gaan.
Wel ben ik benieuwd naar wat de Xbox Scorpio straks gaat doen qua specs/prestaties en prijs.
6 teringflopjes, dat is wat ze kwijt willenquote:Op donderdag 8 september 2016 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Wel ben ik benieuwd naar wat de Xbox Scorpio straks gaat doen qua specs/prestaties en prijs.
Sony zelf nietquote:Op donderdag 8 september 2016 22:27 schreef Dibble het volgende:
Komt er nog een inruilactie denken jullie? Dat je je ps4 inruilt voor een pro en bijbetaald
Camera in LotF is af en toe pure aids idd.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:14 schreef Jiang153 het volgende:
Man gvd Lords of the Fallen is best shit
- Camera werkt niet helemaal 100%
- Framedrops
- Combat is zo traag als stront zelfs de ultra greatswords van Dark Souls zijn nog sneller
- Rollen is ook shit
Ben maar overgeswitched naar slappe daggersquote:Op donderdag 8 september 2016 22:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Camera in LotF is af en toe pure aids idd.
Jouw wapen is te traag om conventioneel te matten, maar voor die fat guys met schild is ook met heavy weapons een vrij makkelijk trucje. Wegrennen tot ze gaan chargen/rennen, dan op ze af rennen en running attack doen op het juiste moment. Als ze rennen weet je 100% dat ze daaropvolgend aanvallen = opening. 3-4 keer doen en je weet precies de timing. Als er meerdere tegelijk komen wordt 't wel iets pittiger.
Volgens mij had je ook e.o.a. powerup waarmee je ze kunt staggeren en die snel recharged...
Beta is overquote:Op donderdag 8 september 2016 23:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Servers battlefield al plat?Kom er niet meer in.
Maar dat is zo'n kutwinkel dat je waarschijnlijk ¤10,- korting krijgt op een Pro als je je oude PS4 inlevertquote:Op donderdag 8 september 2016 22:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sony zelf niet![]()
Game Mania waarschijnlijk wel.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 07:39 schreef Funkel het volgende:
[..]
Maar dat is zo'n kutwinkel dat je waarschijnlijk ¤10,- korting krijgt op een Pro als je je oude PS4 inlevert
E-penis.quote:Op donderdag 8 september 2016 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja die ben je kwijt maar who cares het zijn maar trophys daar heb je toch niks aan.
dit inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hopelijk zijn 4K tv's wat goedkoper volgend jaar.
zou het zo doen, mn ps4 heeft problemen en die klote hdd is constant vol...quote:Op donderdag 8 september 2016 22:27 schreef Dibble het volgende:
Komt er nog een inruilactie denken jullie? Dat je je ps4 inruilt voor een pro en bijbetaald
hoeft niet, mag wel. Sony vraagt of devvers er over willen nadenken. De meesten willen wel gok ik zoquote:Op donderdag 8 september 2016 23:18 schreef DKUp het volgende:
Vanaf oktober krijgen alle games een Pro update:
[ afbeelding ]
mja wat is er zo goed aa neen pro update... écht zoveel beter vind ik het er nou ook niet uitzienquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoeft niet, mag wel. Sony vraagt of devvers er over willen nadenken. De meesten willen wel gok ik zo
ze kunnen kiezen: meer details (meer bevolking in een stad bv), meer resolutie, meer fps.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja wat is er zo goed aa neen pro update... écht zoveel beter vind ik het er nou ook niet uitzien
Oh oké, op die presentatie stond toen van welquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoeft niet, mag wel. Sony vraagt of devvers er over willen nadenken. De meesten willen wel gok ik zo
ja idd, een goede inruilactie zou prima zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze kunnen kiezen: meer details (meer bevolking in een stad bv), meer resolutie, meer fps.
Het zal er best mooier uitzien, maar ik wacht wel op ps5 of ps4 even more pro. Of er moet een leuke inruilactie ergens zijn, dan wil ik er best over denken. Maar geen 399 voor een minimale upgrade.
naja je kan zeggenw at je wilt...maar nu hebben ze een actie 2 games inleveren en dan 17 euro bij betalen voor nieuwe game...quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:44 schreef 2dope het volgende:
en nieuwe titel ligt "lever 6 games en je hoeft maar 40 euro bij
de games op dat plaatje zijn aangepast. Maar ze kunnen blijkbaar niet dwingen. Zou ook raar zijn, niemand vraagt om dit apparaatquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh oké, op die presentatie stond toen van wel
Bijzonder, een van de voorwaarden is toch dat de used price nog 20 eu is?quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:44 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
naja je kan zeggenw at je wilt...maar nu hebben ze een actie 2 games inleveren en dan 17 euro bij betalen voor nieuwe game...
ik heb Killzone en Just Cause ingeleverd...voor Killzone mag je blij zijn dat je nog een stuiver krijgt
ach software update en klaar.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:41 schreef LordLynx het volgende:
Ongelooflijk dat er geen UHD bluray in die Pro komt te zitten, zeker omdat de One S er wel eentje heeft.
Ik sla de Pro in ieder geval over
Vast wel vanuit bepaalde winkelketens, maar ik verkoop zelf m'n PS4 wel gewoon als ik voor een upgrade kies.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:27 schreef Dibble het volgende:
Dat gaat 'm dus niet worden. Het gaat om een fysiek andere drive. In de PS4P zit een 'gewone' BD-speler.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach software update en klaar.
dan kunnen ze weer van 'oeh kijk ons luisteren naar de mensen' boehoe verhaal doen
Die 4K BD-speler zit volgend jaar in de PS4P+ Slim versie.quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat gaat 'm dus niet worden. Het gaat om een fysiek andere drive. In de PS4P zit een 'gewone' BD-speler.
Thanks, Hans.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Hij is er pas vanaf vanavond 20:00.
Dan staat er een free Version.
ja die stond nog als used waarde van 19,98...als een malle ingeleverd natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bijzonder, een van de voorwaarden is toch dat de used price nog 20 eu is?
Dat lijkt me voor Killzone niet opgaan, zoals je zelf zegt.
Ja, ik ook, zelfde ervaring. Leuk om hem mee te nemen. Maar ik ben het wel snel 'moe' op een of andere manier. Leuke game om mee te pikken in elk geval.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:50 schreef OuweDibbes het volgende:
Gisteren eens begonnen met Unravel die ik een keer uit de sale had meegepikt, prachtig vormgegeven en een aantal leuke 'puzzels' om van A naar B te komen. In ieder geval vermakelijk om te spelen.
Alleen als mensen in deze onzin trappen.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
die hele spelcomputermarkt begint ook meer en meer op de gewone computer markt te lijken hè.
Enkel om commerciele redenen dat Sony met deze feiten in het achterhoofd toch voor een dergelijke beslissing gaat?quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een belachelijke misstappen maakt Sony weer. PS+ duurder, geen 4K BD player in de "pro". Upscalen naar 4k.
Ik snap ook echt niet waarom Sony dit niet wil.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Geen Fallout 4 mods op de ps4, Sony weigert.
For the players. Kga mooi een pc bouwen ipv een miniscule upgrade in de ps4 "pro".
Wat een belachelijke misstappen maakt Sony weer. PS+ duurder, geen 4K BD player in de "pro". Upscalen naar 4k.
Ik snap het vanuit het perspectief van Sony. Meer inkomsten en minder kosten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:10 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Enkel om commerciele redenen dat Sony met deze feiten in het achterhoofd toch voor een dergelijke beslissing gaat?
Hier nog een:quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:23 schreef maniack28 het volgende:
Over de PS VR Experience. Je kan komende weken op verschillende locaties de VR bril proberen.
Hier een artikel:
http://www.entertainmentb(...)ores-nederland-belgi
Hier registeren:
https://psvr-events.software.eu.playstation.com/
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:23 schreef maniack28 het volgende:
Over de PS VR Experience. Je kan komende weken op verschillende locaties de VR bril proberen.
Hier een artikel:
http://www.entertainmentb(...)ores-nederland-belgi
Hier registeren:
https://psvr-events.software.eu.playstation.com/
Op Neogaf is een topic hierover geslotenquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:50 schreef Vault-Boy het volgende:
PS4 Pro's 4K HDR Patches Could Cost Money
http://www.gamespot.com/a(...)-money/1100-6443445/
gayquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat gaat 'm dus niet worden. Het gaat om een fysiek andere drive. In de PS4P zit een 'gewone' BD-speler.
ik krijg het beeld van die uber nerveuze awkward dev op de e3 niet uit mijn hoofd als ik aan dat spel denkquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:50 schreef OuweDibbes het volgende:
Gisteren eens begonnen met Unravel die ik een keer uit de sale had meegepikt, prachtig vormgegeven en een aantal leuke 'puzzels' om van A naar B te komen. In ieder geval vermakelijk om te spelen.
Heb je daar PS Plus voor nodig?quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:49 schreef HansvanOchten het volgende:
Hij is er pas vanaf vanavond 20:00.
Dan staat er een free Version.
Neequote:
Linkquote:Q. Do I need Xbox Live Gold or PlayStation Plus to participate in the Free Weekend?
A. Xbox Live Gold is required to play on Xbox One during the Free Weekend. PlayStation Plus is not required for the Free Weekend, but will be required to play the full version of Overwatch: Origins Edition.
This is for the payers...quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:50 schreef Vault-Boy het volgende:
PS4 Pro's 4K HDR Patches Could Cost Money
http://www.gamespot.com/a(...)-money/1100-6443445/
Ik zou bij 4K niet lager gaan dan 48/50 inch.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Er is een LG 42/43 inch 4Ktv met HDR voor maar ¤750 te koop?
Heb je wel 'Overwatch Free Weekend'? ipv de gewone versiequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:23 schreef Drankster het volgende:
Overwatch demo is trouwens niet te downloaden, via iPhone app, web browser en PS4. Bij 'downloaden naar PS4' gebeurt er niks.
Gaat niet in een studiowoning!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zou bij 4K niet lager gaan dan 48/50 inch.
Ik ga naar Overwatch en dan 'Try free demo' vervolgens gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je wel 'Overwatch Free Weekend'? ipv de gewone versie
Nee je moet deze hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:50 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ga naar Overwatch en dan 'Try free demo' vervolgens gebeurt er niks.
Zilveren tv'squote:Op zaterdag 10 september 2016 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Dit LG 4K TV+HDR is een "koopje" voor gamers!![]()
![]()
Ik heb hier Sony een mail over gestuurd of ik mijn ouwe kon opsturen inruil voor een pro maar geen reactie gehad.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:38 schreef DKUp het volgende:
Mijn PS4 ga ik inleveren aankomende week![]()
43 inch is wel klein voor 4k.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zilveren tv's
[ afbeelding ]
¤790,-
43 inch, 4K HDR TV![]()
Volgend jaar misschien![]()
Zou nu minimaal voor 65 inch gaanquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zilveren tv's
[ afbeelding ]
¤790,-
43 inch, 4K HDR TV![]()
Sony gaat geen inruilactie doenquote:Op zondag 11 september 2016 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb hier Sony een mail over gestuurd of ik mijn ouwe kon opsturen inruil voor een pro maar geen reactie gehad.
Eens. Wordt ook helemaal niet aangeraden voor de gemiddelde huiskamer. Maar mensen willen groter GROTERRrRRRRRR!!quote:Op zondag 11 september 2016 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind een te grote TV vooral protserig en iets voor woonwagens. Dan maar iets kleiner. Ik zit godbetert maar vier meter van dat ding af, waarom zou ik dan een scherm met een diagonaal van anderhalve meter nemen? Daar krijg ik nekklachten van.
Dit ^quote:Op zondag 11 september 2016 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind een te grote TV vooral protserig en iets voor woonwagens. Dan maar iets kleiner. Ik zit godbetert maar vier meter van dat ding af, waarom zou ik dan een scherm met een diagonaal van anderhalve meter nemen? Daar krijg ik nekklachten van.
Een te grote in een klein 8x5 huiskamertje wel ja. Maar 50-60 inch als je er 4m vanaf zit is zeker niet te groot. Heb zelf 55 inch en zit er 5m vanaf en dan is dat echt niet bizar groot ofzo.quote:Op zondag 11 september 2016 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:38 schreef DKUp het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zilveren tv's
[ afbeelding ]
¤790,-
43 inch, 4K HDR TV![]()
quote:
Hoezo is 43 inch te klein?quote:
Ligt er helemaal aan hoe ver je er vanaf zit. Ik heb al jaren 50 inch, maar zou wel naar 60 willen. Zit er 3 meter vanafquote:Op zondag 11 september 2016 17:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoezo is 43 inch te klein?
Geen 1080p is met een PS4 wel zondequote:Op zondag 11 september 2016 18:12 schreef dud0r het volgende:
Ik heb al jaren 32" 720p. Zit er ongeveer 2,5m vanaf. Goed genoeg nog. Als er wat geld overblijft na de verbouwing komt er wel een andere. Maar groter dan 42 zal het niet worden op die afstand. Denk dat het 40 gaat worden.
Wel fullhd dan.
Als je er heel dicht op zit zal je nog wel verschil zien tussen hd en 4k. Maar als je er verder dan 4 m vanaf gaat zitten wordt dat al een stuk minder. Daarom zijn de meeste 4k tv's ook van een groter formaat.quote:Op zondag 11 september 2016 17:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoezo is 43 inch te klein?
voor wat? een nieuwe met korting?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:38 schreef DKUp het volgende:
+1quote:Op zondag 11 september 2016 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor wat? een nieuwe met korting?
waar?
en een 100Hz paneelquote:Op zondag 11 september 2016 20:34 schreef Sjemmert het volgende:
En als je veel geld uit gaat geven voor een nieuwe tv waar je veel op wilt gaan gamen. Dan zou ik ook altijd proberen of je van te voren achter kan komen hoeveel input lag dat model heeft. Beetje zonde als je er achteraf achter komt dat er niet normaal op valt te gamen omdat je 50+ms lag heb.
quote:Op zondag 11 september 2016 18:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan hoe ver je er vanaf zit. Ik heb al jaren 50 inch, maar zou wel naar 60 willen. Zit er 3 meter vanaf
quote:Op zondag 11 september 2016 20:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als je er heel dicht op zit zal je nog wel verschil zien tussen hd en 4k. Maar als je er verder dan 4 m vanaf gaat zitten wordt dat al een stuk minder. Daarom zijn de meeste 4k tv's ook van een groter formaat.
Aha,heel interessant !!quote:Op zondag 11 september 2016 20:17 schreef Maastoren het volgende:
Bij 4k is de vuistregel 1,2 tot 1,7 keer je schermdiagonaal. Bij Full HD is dit anders.
Ben benieuwd of het de moeite waard wordt om over te stappen naar PS4 Pro icm een 4k tv.
Ik denk voor een korting voor de PS4 Pro bij de Game Mania, maar alleen als ik de deal goed vindquote:Op zondag 11 september 2016 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor wat? een nieuwe met korting?
waar?
Daarbij zijn tot 50" de fullhd panelen ook beter/sneller dan de 4k varianten.quote:Op zondag 11 september 2016 23:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aha,heel interessant !!![]()
ohja je kan natuurlijk altijd je meuk inleveren, das waar ja...quote:Op zondag 11 september 2016 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk voor een korting voor de PS4 Pro bij de Game Mania, maar alleen als ik de deal goed vind. Ergens deze week.
Mijn eerste generatie Xbox doet het ook nogquote:Op zondag 11 september 2016 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Op het moment trouwens op mijn oude kamer aan het gamen op de PS2! Hij doet het nog, wat een consoleniks mis mee
Was ik ook van plan. Hoorde geruchten van ¤ 200 bijlappen voor ps4 pro. Heb geen 4k tv, gewoon full HD led tv. En toch komt de ps4 pro hier in huis. Puur vanwege de net iets betere ondersteuning voor de psvr.quote:Op zondag 11 september 2016 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk voor een korting voor de PS4 Pro bij de Game Mania, maar alleen als ik de deal goed vind. Ergens deze week.
Ga je hem halen? Ik twijfel ernstig.quote:Op zondag 11 september 2016 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heb je een 4k tv?quote:Op maandag 12 september 2016 08:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je hem halen? Ik twijfel ernstig.
Geen 1080quote:Op zondag 11 september 2016 18:45 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb gisteren geupgrade van een 43 inch HDready naar een 43inch UHD, money well spent.
Zelfs gewoon TV kijken is mooier geworden.
Overigens koop ik nog geen PSpro, ik zit mij nu pas behoorlijk te verbazen over HD beelden
Plus een paar spellen die ik niet meer speel en dan valt het waarschijnlijk wel mee.quote:Op maandag 12 september 2016 00:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja je kan natuurlijk altijd je meuk inleveren, das waar ja...
Dat heb ik dus ook gehoordquote:Op maandag 12 september 2016 08:20 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Was ik ook van plan. Hoorde geruchten van ¤ 200 bijlappen voor ps4 pro. Heb geen 4k tv, gewoon full HD led tv. En toch komt de ps4 pro hier in huis. Puur vanwege de net iets betere ondersteuning voor de psvr.
Jaquote:Op maandag 12 september 2016 08:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga je hem halen? Ik twijfel ernstig.
Het hangt er voor mij een beetje vanaf of het ook z'n voordelen heeft op een gewone 1080p tv. Maar dan denk ik dat hij hier er ook komt. Als het zo is dat bestaande games al net iets mooier of vloeiender worden ben ik all inquote:Op maandag 12 september 2016 11:11 schreef DKUp het volgende:
Ja .
Ik speel er genoeg op en een krachtigere PS4, zie ik wel zitten. Ieder zijn keuze en het is inderdaad geen PS5.
Dat is wel de bedoeling, de verbeteringen zul je ook al merken met een gewoon full HD tv.quote:Op maandag 12 september 2016 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het hangt er voor mij een beetje vanaf of het ook z'n voordelen heeft op een gewone 1080p tv. Maar dan denk ik dat hij hier er ook komt. Als het zo is dat bestaande games al net iets mooier of vloeiender worden ben ik all in
Ik ben gelijk begonnen op Death March en hem nu bijna uitgespeeld. In het begin was het echt even zoeken maar toen ik het eenmaal onder de knie had werd ik echt goed in het spel en nu is het echt een feestje om te spelen.quote:Op maandag 12 september 2016 12:30 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik speel hem nu op Death March. Dat maakt de game toch wel een stuk leuker moet ik zeggenOp normal kun je gewoon [ afbeelding ] blijven rammen en het komt wel goed.
mja voor 200eur neem ik die upgrade ook wel.quote:Op maandag 12 september 2016 11:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Plus een paar spellen die ik niet meer speel en dan valt het waarschijnlijk wel mee.
[..]
Dat heb ik dus ook gehoord
[..]
Ja.
Ik speel er genoeg op en een krachtigere PS4, zie ik wel zitten. Ieder zijn keuze en het is inderdaad geen PS5.
Dat lijkt me niet, een UHD speler is volgens mij fysiek compleet anders dan een gewonequote:Op vrijdag 9 september 2016 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach software update en klaar.
dan kunnen ze weer van 'oeh kijk ons luisteren naar de mensen' boehoe verhaal doen
Dat klopt. Een normale blu-ray speler leest dan ook geen UHD discs. Een UHD speler kan wel "oude" blu-ray discs lezen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:03 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, een UHD speler is volgens mij fysiek compleet anders dan een gewone
Mensen wachten al meer dan 5 jaar, kan die 1,5 maand er ook nog wel bijquote:Op maandag 12 september 2016 14:12 schreef Rossdale het volgende:
The Last Guardian uitgesteld!Je verwacht het niet
Until Dawn?quote:Op maandag 12 september 2016 14:23 schreef Strugglemaster het volgende:
wat was die goeie exclusive horror game nou?
Until Dawn!quote:Op maandag 12 september 2016 14:23 schreef Strugglemaster het volgende:
wat was die goeie exclusive horror game nou?
quote:Op maandag 12 september 2016 14:12 schreef Rossdale het volgende:
The Last Guardian uitgesteld!Je verwacht het niet
Beetje zoals FF XVquote:Op maandag 12 september 2016 14:18 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Mensen wachten al meer dan 5 jaar, kan die 1,5 maand er ook nog wel bij
Psvrquote:Op maandag 12 september 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
Waarom willen jullie eigenlijk upgraden? Als je geen 4k scherm hebt staan heb je er toch niet zoveel aan?
weet je, dat laatste wil ik eerst zien. Want verkooppraatjes vullen voorlopig geen gaatjes.quote:Op maandag 12 september 2016 17:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Psvr, en ook op full HD tv's loopt het beter. Het is maar net wat je wil.
Dan wacht je gewoon eerst ff rustig af.quote:Op maandag 12 september 2016 17:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet je, dat laatste wil ik eerst zien. Want verkooppraatjes vullen voorlopig geen gaatjes.
Je hebt nog een zomer nodig om alle meningen over NMS aan te horen. Die zijn extreem verdeeld.quote:Op maandag 12 september 2016 19:42 schreef Rijst het volgende:
Afgelopen zomer amper gamenieuws gevolgd. Maar ik vraag me af. Hoe is No Mans Sky? Ik hoor er niemand meer over.
twitter:PlayStationEU twitterde op maandag 12-09-2016 om 20:01:31PS4 system software 4.00 is coming tomorrow. Full details on all features here: https://t.co/yRy4KLMuD8 https://t.co/WmYn8Vms2F reageer retweet
nicequote:Op maandag 12 september 2016 20:04 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:PlayStationEU twitterde op maandag 12-09-2016 om 20:01:31PS4 system software 4.00 is coming tomorrow. Full details on all features here: https://t.co/yRy4KLMuD8 https://t.co/WmYn8Vms2F reageer retweet
Wat een nieuwerwetse uitvinding! Dat niemand daar ooit eerder aan gedacht heeft. Folders! Eureka!quote:
Was in eerste instantie een PSP spelquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Je kan wel echt merken dat FF Type-0 ooit voor een mobiel was. Je krijgt nl level bonussen als je 'm af en toe uit zet en niet spelt een tijdje
Ja weet ik, en ik zeg dus dat je dat wel kan merken ookquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Was in eerste instantie een PSP spel
Nieuwe Gundam van Bandai zag er tof uit. En de nieuwe cross-over musou van Koei Tecmo ook. Alleen jammer dat ze het al teasen: de nieuwe Dynasty Warriors op de nieuwe engine van Omega Force. Laat het eens verdomme zien! En nioh komt 9 februariquote:
nog niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:43 schreef Dibble het volgende:
Zo, system update is al binnen. Strakke fonts
[..]
is ie al up?
Ga voor het eerst een voetbalgame halen en denk dat het Fifa wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:12 schreef Leonos het volgende:
Laat FIFA nou eens zitten en ga PES spelen.
Stelletje fanboys.
Meeloper spotted.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga voor het eerst een voetbalgame halen en denk dat het Fifa wordt.
Reden? Al mn buddies gaan Fifa kopen en dan zit ik daar dalijk met PES
PESquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:22 schreef Strugglemaster het volgende:
welke is leuker voor sp? fifa of pes?
en geen Ultimate team.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:41 schreef Strugglemaster het volgende:
jammer alleen van die licenties van pes
ik snap wat er mis gaat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef isax het volgende:
Ey snapt iemand wat er bij mij mis gaat?
Probeer software update uit te voeren maar de PlayStation gaat dan uit/gebeurt niets.
Als ik hem na een tijdje weer aan zet begint het riedeltje overnieuw.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap wat er mis gaat.
je bent uit de keuken.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap wat er mis gaat.
je bent uit de keuken.
Ik denk dat je hem even moet updaten met usb. Helaas staat die nog niet op de site.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:09 schreef isax het volgende:
Ey snapt iemand wat er bij mij mis gaat?
Probeer software update uit te voeren maar de PlayStation gaat dan uit/gebeurt niets.
Als ik hem na een tijdje weer aan zet begint het riedeltje overnieuw.
Teringquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:17 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem even moet updaten met usb. Helaas staat die nog niet op de site.
Irritant hequote:Op dinsdag 13 september 2016 14:42 schreef donald_dick het volgende:
Kun je de witte mededelingen weer zwart maken?
+1quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap wat er mis gaat.
je bent uit de keuken.
Lelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:42 schreef donald_dick het volgende:
Dat werkte altijd voor geen meter inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Spotify tijdens gamen op ps4 is wel beter geworden
Soort menuutje ervoor tijdens het gamenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat werkte altijd voor geen meter inderdaad.
Wat is er veranderd?
Ja dit dus. Ik dacht dat het een glitch was maar na een reboot was het nog steeds zo. Terwijl alle andere schermen wel donker transparant zijn. Die witte notificaties zien er niet uit iig. Vond de oude beter. Voor de rest wel een mooie update.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:42 schreef donald_dick het volgende:
heel het internet platquote:
Kan ik ze eindelijk spelenquote:
Nee met die usb update update hij alleen maar. Alles blijft staan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:31 schreef isax het volgende:
kom ik weer even
net naar playstation gebeld en is veel voorkomend probleem.
nu moest ik veilige modus aanzetten en database reconstrueren
dit werkte niet dus zou ik heel mijn playstation moeten initialiseren volgens die gast
maar als ik met usb software update raak ik dan ook alles kwijt?
gok zelf namelijk dat dat initaliseren geen flikker uitmaakt.
https://store.playstation.com/#!/nl-nlquote:Op dinsdag 13 september 2016 19:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Is de fifa 17 demo er,ligt de stoee plat.
Ik heb geen toestemming om de demo te downloaden staat er.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
https://store.playstation.com/#!/nl-nl
log in en schaf die demo aan. Zeg daarna download to PS4 en dan komt hij in je downloadlijst te staan.
8 gbquote:
Fucking savagequote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap wat er mis gaat.
je bent uit de keuken.
hier zijn de downloads sinds de 4.0 update ook echt weer tergend traagquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:02 schreef Vinture het volgende:
Bij mij moet ie nog 17 uur downloaden.... ben al vanaf 7 uur bezig met de fifa 17 demo te downloaden.
Eerst deed de psn store het niet....
het is echt for the players met playstation.....
Nieuwe Dynasty Warriors?! Nieuwe engine?! WIE WAT WAAR?!quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuwe Gundam van Bandai zag er tof uit. En de nieuwe cross-over musou van Koei Tecmo ook. Alleen jammer dat ze het al teasen: de nieuwe Dynasty Warriors op de nieuwe engine van Omega Force. Laat het eens verdomme zien! En nioh komt 9 februari
Heb nog nooit een AC echt gespeeld..quote:
De helft van m'n PS3-collectie is al remastered nu voor PS4...quote:
Dat hadden ze toch gedaan? Week geleden had ik een heel andere interface in de store maar dat hebben ze weer teruggebracht naar het oude. Geen idee waaromquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef Catch22- het volgende:
Betere fixen ze die lelijke oude trage onhandige klote Store eens
Dan zou ik met deze collectie beginnenquote:Op woensdag 14 september 2016 02:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb nog nooit een AC echt gespeeld..
Klopt, opvulling voor nieuwe titels en/of makkelijk geld makenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:11 schreef nomar83 het volgende:
[..]
De helft van m'n PS3-collectie is al remastered nu voor PS4...![]()
Die actie is elk jaarquote:
Waarom nog die 't.w.v.' erbij vermeldenquote:
heb ik ook...alleen ze hebben er eén voor de X-bone gestuurd ipv PS4quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef DustPuppy het volgende:
Closed Alpha key voor For Honor.
Aaaaw yeah. Morgen begint de fun (of de ellende, afhankelijk van de kwaliteit van het product natuurlijk).
Hey blinde, je mag je platform kiezen.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 5 spellen voor verschillende platforms
Staat er toch niet bij!quote:Op woensdag 14 september 2016 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hey blinde, je mag je platform kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je mooi 'boned'.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik ook...alleen ze hebben er eén voor de X-bone gestuurd ipv PS4!
wat een botte opmerkingquote:Op woensdag 14 september 2016 15:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan ben je mooi 'boned'.
*Baduum Tish*
Ja hier ook, ben heel erg benieuwd!quote:Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef DustPuppy het volgende:
Closed Alpha key voor For Honor.
Aaaaw yeah. Morgen begint de fun (of de ellende, afhankelijk van de kwaliteit van het product natuurlijk).
Als het goed is zou je dit nog ergens moeten kunnen zienquote:Op woensdag 14 september 2016 17:25 schreef VelitoX het volgende:
Beetje jammer dat je na de update niet meer kan zien welke dlc's je installed hebt (kon je vroeger bij library -> game -> my add-ons zien).
Wel leuke feature dat je games kan groeperen en een mapje kan hebben in je hoofdmenu (zo heb ik alle installed downloadeded game nu veel makkelijker te bereiken zonder naar library te hoeven)
Ja no shit sherlockquote:Op woensdag 14 september 2016 11:08 schreef HansvanOchten het volgende:
Lords of the fallen....
Na Bloodborne gespeeld te hebben is deze game echt verschrikkelijk.
Ja op de store als dr geen prijs enzo meer bij staat..... Totaal onhandig (bijv. pre-order dlc missies etc. staan dr vaak helemaal niet bij dan).quote:Op woensdag 14 september 2016 18:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als het goed is zou je dit nog ergens moeten kunnen zien
Nee niet op de store.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ja op de store als dr geen prijs enzo meer bij staat..... Totaal onhandig (bijv. pre-order dlc missies etc. staan dr vaak helemaal niet bij dan).
Heb drie wedstrijden gespeeld en geen enkele vrije trap gehad.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:38 schreef Bolasie het volgende:
Even fifa 17 demo gespeeld, zag er wel aardig uit moet ik zeggen. Vind alleen de dode spelsituaties er niet uit zien.
Nopquote:Op woensdag 14 september 2016 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee niet op de store.
Als je naar beneden drukt op het icoontje in het menu?
Eindelijk de PS apps opgeborgen (Share Factory, Spotify etc.)quote:Op woensdag 14 september 2016 17:25 schreef VelitoX het volgende:
Wel leuke feature dat je games kan groeperen en een mapje kan hebben in je hoofdmenu (zo heb ik alle installed downloadeded game nu veel makkelijker te bereiken zonder naar library te hoeven)
Wat staat er in PS4 crap?quote:Op donderdag 15 september 2016 00:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eindelijk de PS apps opgeborgen (Share Factory, Spotify etc.)
Heb nu 3 mappen: Games, Digital en PS4 Crap.
Lekker overzichtelijk.
Kun je het niet 'kopen' en queuen in de PS Store zonder je console aan te hebben?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:04 schreef Ties02 het volgende:
Alle Battlefield 4-uitbreidingen nu gratis op alle platforms
Shit ik ben nu niet thuis (en tm 19 september ook niet)
Hoe download ik toch nog die DLC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |