Bel ajb gewoon. Jij bent de enige die je kind voelt en die iets kan zeggen over de bewegingen. Je zorgverleners moeten het doen met wat jij aangeeft.quote:Op zaterdag 10 september 2016 08:33 schreef Mies_poes het volgende:
Goedemorgen!
Even ego hoor...
Ik voelde de baby sinds gisteravond amper, gisteravond wel de hik gevoeld, verder weinig. Ook porren deed niets, pas toen ik op d'r hoofd duwde gaf ze een beetje reactie. Vannacht ook continu met bewegingen bezig geweest, weer amper wat. Vanmorgen een uur in bad gelegen en nu al een uur op m'n zij. Voel d'r wel wat meer, maar niet zoals normaal. Vind het zo lastig om (weer) te bellen, want op zich is het ook normaal om op het einde minder te voelen.
Meh, mag ik alsjeblieft gewoon bevallen? Dit bezorgt me zo veel stress![]()
Gefeliciteerd met je baan!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het echt knap van jullie dames dat jullie tot de 36 weken door konden!![]()
Ik weet nog wel dat ik met 32 weken al dacht: omg er zijn gewoon vrouwen die tot 36 weken prima door kunnen en ik heb het nu al helemaal gehad.
Mies, bellen! Echt! (ja ik weet het .. makkelijker gezegd tegen een ander ... ik moet nodig wat zeggen want ik denk dat wij wat dat betreft een beetje hetzelfde in elkaar stekenquote:Op zaterdag 10 september 2016 08:33 schreef Mies_poes het volgende:
Goedemorgen!
Even ego hoor...
Ik voelde de baby sinds gisteravond amper, gisteravond wel de hik gevoeld, verder weinig. Ook porren deed niets, pas toen ik op d'r hoofd duwde gaf ze een beetje reactie. Vannacht ook continu met bewegingen bezig geweest, weer amper wat. Vanmorgen een uur in bad gelegen en nu al een uur op m'n zij. Voel d'r wel wat meer, maar niet zoals normaal. Vind het zo lastig om (weer) te bellen, want op zich is het ook normaal om op het einde minder te voelen.
Ik sluit me aan bij het bellen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 08:33 schreef Mies_poes het volgende:
Goedemorgen!
Even ego hoor...
quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Twink, van harte met je baan! Ik dacht even dat je bevallen was, door alle felicitaties hierFijn vooruitzicht, lijkt me, zo'n baan na je verlof?
quote:Ik ga denk ik de handdoek in de ring gooien op mijn werk. Werk nu 40%, rest in ziektewet, maar ik begin echt doodop te raken. Veel pijn hier en daar, na elke keer opstaan of stukje lopen harde buiken, en ik slaap zo vreselijk slecht dat ik niet kan bijtanken. 32 weken maandag en ik vind het mooi geweest. In mijn werk kun je gewoonweg niet rustig aan doen, helaas. Mentaal ben ik er nog niet klaar voor, maar mijn lijf zegt stop.
Ik hoop dat je inmiddels al gebeld hebt, zo niet DOEN!! Bij dochter hetzelfde gehad met 37 weken en daarna n paar dag opname gehad, Jij maakt je zorgen en dat is rede genoeg om te bellen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 08:33 schreef Mies_poes het volgende:
Goedemorgen!
Even ego hoor...
quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:12 schreef Mies_poes het volgende:
Dank voor het pushen, meisjes. Ik heb gebeld, vk komt straks langs. Voel m'n meisje inmiddels wel weer wat meer gelukkig, maar extra controle is wel prettig.
Fijn dat het er allemaal prima uit zag Mies! Better safe than sorry!quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:58 schreef Mies_poes het volgende:
CTG en echo waren helemaal goedbaby werd ook weer lekker druk toen de banden van de CTG werden omgedaan
gelukkig!
Vind het wel heel spannend worden om op de verloskamers te zijn merk ik. Het wordt zo echt!
Meldplicht voor LA!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |