quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Oh ja, dekentjes enzo moet ik ook weer uit gaan zoeken
Kraam heeft vorige keer mn baby onder; laken, dubbele wiegdeken, dubbele fleecedeken èn zo'n kraammatje gelegd, want 'ze is zo klein'
Dat ze zichzelf prima op temperatuur hield telde niet
Ik snap de logica wel, want ze was ook echt kleinquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:51 schreef mignonne het volgende:
[..]dat klinkt wel wat overbodig.
Moet wel zeggen dat er soms wel iets in zit. Als kindjes bijv niet heel lekker groeien maar de temp an sich is okay, dan laat ik toch wel eens een wollen romper halen (goedkoper dan wollen deken...) en met kruik bedje verwarmen enz en dan zie je vaak dat de groei dan inene wel komt. Dan blijkt dat het kind in kwestie dus heel veel energie steekt in het goed houden van die temp, en daar dus in slaagt, maar dat het vervolgens nauwelijks energie heeft om te groeien. Als je het ze dan makkelijker maakt qua temp dan hebben ze meer over om van te groeien.
Haha ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap de logica wel, want ze was ook echt klein
Maar ze had een week in t ziekenhuis gelegen en daar mocht ze al na 2 dagen van de warmtemat af en waren ze onder de indruk van hoe goed ze t deed, alleen dat nam de kraam niet van mij aan
Wollen romper ga ik onthouden!
That makes sensequote:Op vrijdag 9 september 2016 21:51 schreef mignonne het volgende:
Moet wel zeggen dat er soms wel iets in zit. Als kindjes bijv niet heel lekker groeien maar de temp an sich is okay, dan laat ik toch wel eens een wollen romper halen (goedkoper dan wollen deken...) en met kruik bedje verwarmen enz en dan zie je vaak dat de groei dan inene wel komt. Dan blijkt dat het kind in kwestie dus heel veel energie steekt in het goed houden van die temp, en daar dus in slaagt, maar dat het vervolgens nauwelijks energie heeft om te groeien. Als je het ze dan makkelijker maakt qua temp dan hebben ze meer over om van te groeien.
Ooo tha memories. Franske kon zn temp niet houden dus heeft de eerste week ingewikkeld in een trui van papa doorgebrachtquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:51 schreef mignonne het volgende:
kamperen in de woonkamer met de kachel vol open?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:45 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ooo tha memories. Franske kon zn temp niet houden dus heeft de eerste week ingewikkeld in een trui van papa doorgebracht.
4 dagen pp op de bank slapen met je hand in de wieg om te pinkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kamperen in de woonkamer met de kachel vol open?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 17:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei!quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:57 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik had vandaag mijn laatste werkdag trouwens!Ik ga ook bij 36 weken dus hier nog 2 te gaan, bizar idee dat het wel al had gekund.
Wat een fijn vooruitzicht, goed gedaan!!quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben net gebeld dat ik ben aangenomen![]()
... echt flabbergasted!
![]()
Nu eerst bevallen en zulks en zodra ik weer een beetje mobiel ben ga ik daar weer op de koffie voor de rest![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Jawel. Ik hou het in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
Is niks knap aan hoor, gewoon puur geluk dat ik weinig kwaaltjes heb.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind het echt knap van jullie dames dat jullie tot de 36 weken door konden!![]()
Oh wat slimquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:45 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ooo tha memories. Franske kon zn temp niet houden dus heeft de eerste week ingewikkeld in een trui van papa doorgebracht.
Bellen idd! Zeker voor deze termijn..quote:Op zaterdag 10 september 2016 08:33 schreef Mies_poes het volgende:
Goedemorgen!
Even ego hoor...
Ik voelde de baby sinds gisteravond amper, gisteravond wel de hik gevoeld, verder weinig. Ook porren deed niets, pas toen ik op d'r hoofd duwde gaf ze een beetje reactie. Vannacht ook continu met bewegingen bezig geweest, weer amper wat. Vanmorgen een uur in bad gelegen en nu al een uur op m'n zij. Voel d'r wel wat meer, maar niet zoals normaal. Vind het zo lastig om (weer) te bellen, want op zich is het ook normaal om op het einde minder te voelen.
Meh, mag ik alsjeblieft gewoon bevallen? Dit bezorgt me zo veel stress![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |