Nee, sowieso niets anders dan pcm en andere dingen in overleg met je HAquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:28 schreef Sam1993 het volgende:
Mag je bijv naproxen ofzo in je zwangerschap?
Was er al bang voor. Stom dat ik dat niet van te voren ingeslagen heb. Naja in het ergste geval word het 4 x een kinder pcm naar binnen whahaquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:30 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Nee, sowieso niets anders dan pcm en andere dingen in overleg met je HA
Nee helaas niet. En de buren hoef ik al helemaal niets aan te vragen. Volgende week bezichtiging om evt te verhuizen gelukkig. We zitten het uit en anders optijd naar bedquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
Even aan een buurvrouw of iets vragen? een moeder of vriendin die kan brengen?
Beter dan dit kunnen ze er niet onder. Wij hebben 2 losse bodems en 1 matras, 12 klossen onder de 12 pootjes maar je kunt ze niet vastzetten en daardoor kan het dus blijkbaar schuiven.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Lazert je bed om als het op klossen staat? Staan ze er wel goed onder dan? Dat heb ik namelijk nog nooit gehoord..
nou ja, ik heb ook losse bodems en die stonden op in totaal 9 klossen meen ik, maar dat stond echt als een huis.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Beter dan dit kunnen ze er niet onder. Wij hebben 2 losse bodems en 1 matras, 12 klossen onder de 12 pootjes maar je kunt ze niet vastzetten en daardoor kan het dus blijkbaar schuiven.
En dat jij het nog nooit gehoord hebt betekent natuurlijk niet dat het niet voorkomt.
Prima! Ik heb vandaag wel steeds een gekke steek linksonder in m'n buik en veel harde buiken (waar ik niets van voel) dus hoop dat het wat betekent!quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Mies net het weerbericht gezien ... zullen we binnen nu en morgenavond gewoon synchroon bevallen?
die zou ik ook niet vertrouwen nee. Die pionvormige zijn veel stabielerquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben deze klossen;
[ link | afbeelding ]
En die zijn qua hoogte echt top maar die klem bovenop matcht dus niet met onze bedpoten, die kan niet klem gezet worden. Waardoor je bij beweging (ala epileptische walvis) beweging hebt en dat dus doorslaat na een poosje.
En nu hebben we geen duur luxe bed maar het hoeft ook nog niet stuk
Ja hoor, voorkeur aangeven kan bij ons bureau sowieso.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef Soof-87 het volgende:
Selvaria kun je zoiets eigenlijk aangeven? Dat je, als het uitkomt, graag dezelfde kraamhulp wil?
Wat fijn zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja hoor, voorkeur aangeven kan bij ons bureau sowieso.Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze al bij een ander gezin ingepland is of dat ze juist in haar rustdagen zit, maar met een beetje geluk..
Als in een geboortekaartje? Wij hadden er een voor A. maar denk niet dat je die bedoeltquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:27 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Had iemand hier trouwens niet eens een mooi gedichtje over herfstkindjes geplaatst? Ik meen dat het ergens op Fok was maar weet niet meer waar.. Met google kan ik het niet vinden 😫
Wij hebben klossen van 14cm. Is dat dan niet wat?quote:Op zondag 11 september 2016 04:40 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb een bed van 72cm hoog, klossen eronder passen niet - poten te dicht bij elkaar. En dan nog vond de kraamzorg een meter dan wel te overdreven hoog. Dus ik moet iets doen met een matrasje er extra bovenop (die overigens zo doorzakt dat ik waarschijnlijk alsnog op maar 73cm hoogte lig maar goed
..)
Oh wist niet dat die bestonden. Hadden ze me maar op moeten wijzen danquote:Op zondag 11 september 2016 08:26 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wij hebben klossen van 14cm. Is dat dan niet wat?
*boks*quote:Op zondag 11 september 2016 10:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoera Selvaria en Cygne!
Hier 34 weken-boks met Burdie.
Ook een extra jompel waardquote:Op zondag 11 september 2016 09:43 schreef Cygne het volgende:
Op de helft Selvaria!![]()
![]()
Ik ben het eerste trimester gewoon voorbij!![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2016 11:22 schreef Adnap het volgende:
Ontlurkt voor Cygne
Zo bijzonder en zo gegund. Ik hopp dat je ook een beetje durft te genieten
Duikt weer onder
Bouillon eten of dropquote:Op zondag 11 september 2016 14:40 schreef _aurum_ het volgende:
Selvaria, Cygne![]()
Heeft iemand tips voor lage bloeddruk? Heb gister en vandaag een paar keer gemeten maar hang rond de 90/60 en voel me ook een beetje licht in mijn hoofd/ het suist in mijn oor.
Het is een beetje hinderlijk
Hiervoor moet ik even ontlurken en jompelen hoorquote:Op zondag 11 september 2016 09:43 schreef Cygne het volgende:
Op de helft Selvaria!![]()
![]()
Ik ben het eerste trimester gewoon voorbij!![]()
![]()
Heb je iets onder dat 'buikstuk'? Bij mij hielp een hempje daaronder. Bleef 'ie zittenquote:Op zondag 11 september 2016 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij zakken die positiejeans altijd van mijn reet. Ik heb nog geen manier gevonden om ze op hun plek te houden anders dan een broekriem strak aansnoeren maar dan is het hele idee van positiejeans weer weg
Het knoopgatselastiek strakker aantrekken.quote:Op zondag 11 september 2016 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij zakken die positiejeans altijd van mijn reet. Ik heb nog geen manier gevonden om ze op hun plek te houden anders dan een broekriem strak aansnoeren maar dan is het hele idee van positiejeans weer weg
ook met dure broeken. Komt door de enorme hoeveelheid stretch. Dat werkt gewoon niet met mijn lichaam. Ik sta de hele dag te hijsenquote:Op zondag 11 september 2016 19:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het knoopgatselastiek strakker aantrekken.
En voor de band erboven heb ik een veiligheidsspeld waarmee ik m strak trek om het afzakken tegen te gaan of ik pak een elastiekje en trek dat om een punt heen.
Moet wel zeggen dat ik de cheapass broeken eerder vind zakken dan de Mamaliciousbroeken, maar dat moet je zelf even ervaren denk ik nu
Vreselijk ja! Het liefst loop ik ook met een blote buik. M'n buik is nu te groot om die band hoog genoeg te dragen maar ook te dik en baby te ver ingedaald om die band naar beneden te gooien.quote:Op zondag 11 september 2016 20:24 schreef BlueEyes het volgende:
Dan zou ik proberen het op te lossen door de bovenste band wat strakker te trekken met elastiekje of speld.
Ik begin (nu al) geïrriteerd te raken van de banden om mijn buik en merk dat ik 's avonds ook.weer het liefst lekker de buik bloot heb thuis
na een kop bouillon en een paar stukken pizza ging het een stuk beterquote:
zo!quote:Op zondag 11 september 2016 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Was waarschijnlijk toch een allergische reactie. Kan kennelijk wekenlang aanhouden!
Bretels?quote:Op zondag 11 september 2016 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Herkenbaar. Met positieskinnies ging het veel beter! Dan kan het nergens heen afzakken zeg maar.quote:Op zondag 11 september 2016 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook met dure broeken. Komt door de enorme hoeveelheid stretch. Dat werkt gewoon niet met mijn lichaam. Ik sta de hele dag te hijsen
Het afzakprobleem zit vooral bij mijn relatief smalle heupen.
Hoi?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |