abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165232481
Ik ga eens even zoeken of het mogelijk is ze om te ruilen. En anders maar weer kratjes :P
S. 2014
J. 2016
pi_165232664
Wij hebben in overleg met het kraambureau een extra matras gebruikt. Klossen zag ik met onze hoge boxspring niet zitten en het kon ook moet aangezien ons bed onder een schuine wand staat en er dan geen ruimte voor het hoofdbord zou zijn. Kraam vond het prima voor alleen de controles. Het enige was wel dat man de lakens zelf af moest halen als het bed verschoond moest worden, maar daarin heeft ze ons na twee helse nachten in de kraamweek ook gematst. O+ Ik hoop zo dat we weer dezelfde kraam kunnen krijgen, ze was echt geweldig. :Y
pi_165233472
Wij hadden nog een tweepersoonsmatras van ons oude bed liggen en die hebben we er tussen geschoven (boxspring). Was echt een ideale hoogte. Jammer genoeg hebben we die niet meer. Ik zat er laatst nog aan te denken of we ons tweepersoons luchtbed er ook tussen kunnen schuiven :P

Fijn dat de ctg goed was Mies! Ben benieuwd of het inderdaad stilte voor de storm was ;)
pi_165233662
Selvaria kun je zoiets eigenlijk aangeven? Dat je, als het uitkomt, graag dezelfde kraamhulp wil?

Ik word sinds een week bestookt met appjes en priveberichtjes op fb of het al zover is en of ik al wat voel... :') Maar ook van oud klasgenoten ineens die ik jaren niet meer echt heb gesproken, huh...
:)
  zaterdag 10 september 2016 @ 21:58:41 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_165233740
Ons nieuwe bed is 69 centimeter. Het moet maar :P ik zet er wel blokjes onder ofzo.

[ Bericht 10% gewijzigd door SQ op 10-09-2016 22:04:08 ]
disclaimer
pi_165233881
Ik had een hele korte kraam en t bed mocht ivm de KS weer van de klossen af. Ze heeft het zelfs gewoon verschoond. Goud die vrouw.
Kwak
pi_165233957
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef Soof-87 het volgende:
Selvaria kun je zoiets eigenlijk aangeven? Dat je, als het uitkomt, graag dezelfde kraamhulp wil?
Ja hoor, voorkeur aangeven kan bij ons bureau sowieso. :) Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze al bij een ander gezin ingepland is of dat ze juist in haar rustdagen zit, maar met een beetje geluk..
  zaterdag 10 september 2016 @ 22:07:47 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_165233999
Ik zou ook mijn vorige kraam wel weer willen. Ga het ook zeker aangeven! Was een geweldige vrouw O+
disclaimer
pi_165234170
Ik had nog contact met de kraamverzorgster van E. Lief mens, op leeftijd al maar ze gaf ons precies wat we nodig hadden qua rust en ondersteuning. Heb gevraagd of ze weer wilde komen kramen en of ze bij de bevalling wilde zijn en dat wilde ze. Ze heeft ons toen als voorkeursgezin opgegeven, mag twee keer per jaar daar ofzo en dan werd ze sowieso bij ons geplaatst, ook als ze in een ander gezin stond. En vanaf Mijn 40 weken mocht ze op wacht voor me en hoefde ze niet meer in een ander gezin. Dan precies 1 dat nodig geweest :+ jammer dat ik uiteindelijk maar 4,5 dag kraamzorg had maar het was wel weer heel fijn.
pi_165234458
Had iemand hier trouwens niet eens een mooi gedichtje over herfstkindjes geplaatst? Ik meen dat het ergens op Fok was maar weet niet meer waar.. Met google kan ik het niet vinden 😫
pi_165234508
Pinquit denk ik?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_165234512
Onze kraam heeft ons ook als voorkeursgezin opgegeven (voor ons eventuele 2e kind) en mocht dat ook maar 2 keer per jaar. Ze verlaat ook een ander gezin voor ons als het zo ver is. En het betekent ook wat voor haar en haar eigen vakantieplanning: zij neemt en boekt dan geen vakantie 2 weken voor en 2 weken na de ud
pi_165234689
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ja hoor, voorkeur aangeven kan bij ons bureau sowieso. :) Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze al bij een ander gezin ingepland is of dat ze juist in haar rustdagen zit, maar met een beetje geluk..
Wat fijn zeg!

Ben erg benieuwd hoe dat gaat straks.
pi_165235202
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 22:27 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Had iemand hier trouwens niet eens een mooi gedichtje over herfstkindjes geplaatst? Ik meen dat het ergens op Fok was maar weet niet meer waar.. Met google kan ik het niet vinden 😫
Als in een geboortekaartje? Wij hadden er een voor A. maar denk niet dat je die bedoelt :) oxy schreef vroeger hier langere gedichten, misschien daar bij?
pi_165239554
Ik heb een bed van 72cm hoog, klossen eronder passen niet - poten te dicht bij elkaar. En dan nog vond de kraamzorg een meter dan wel te overdreven hoog :D. Dus ik moet iets doen met een matrasje er extra bovenop (die overigens zo doorzakt dat ik waarschijnlijk alsnog op maar 73cm hoogte lig maar goed :')..)
pi_165239945
72 cm is toch gewoon prima? :?
Die cm's verschillen per kraambureau he. De een wil 70, de ander 80 enz. Maar persoonlijk als mn bed 72 cm was dan ging ik voor die paar cm niet zo'n moeite doen.
pi_165240033
Nee had ik het ook al over met de kraamzorg tijdens de intake. Die wilden dus echt 80-90cm. Ze stelde toen zelf dat van een matrasje voor. Ik snap dat er regels zijn voor de arbo enzo..
Maar ik zie het wel als ik de kraamverzorgende er is, misschien is die helemaal niet zo lang en vindt die het oké zo.
pi_165240179
Dit bed kregen we vlak voor de bevalling van Djenna en serieus .. ik heb nooit niet eens nagemeten hoe hoog het ding is :') . Tis een boxspring en klossen gaan hem niet worden. We hebben de afgelopen twee keer er niks over gehoord dus we doen het nu ook zo. En anders verschoont mijn man het bed wel.
pi_165240199
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 04:40 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb een bed van 72cm hoog, klossen eronder passen niet - poten te dicht bij elkaar. En dan nog vond de kraamzorg een meter dan wel te overdreven hoog :D. Dus ik moet iets doen met een matrasje er extra bovenop (die overigens zo doorzakt dat ik waarschijnlijk alsnog op maar 73cm hoogte lig maar goed :')..)
Wij hebben klossen van 14cm. Is dat dan niet wat?
pi_165240233
Morning! :W

Ik jompel even heel hard voor mijn eigen 20-weken mijlpaal. *O* Op de helft gewoon! 8-)
pi_165240324
Jeeej 20 weken selvaria *O*
S. 2014
J. 2016
pi_165240343
20 weken, jee! Dan kun je gaan aftellen :P
pi_165240423
Beter 20 weken *O*
ik vind dat atltijd zo'n psychologisch moment .. dat betekent gewoon al dtat je op de helft bent *O*
pi_165240435
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 08:26 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Wij hebben klossen van 14cm. Is dat dan niet wat?
Oh wist niet dat die bestonden. Hadden ze me maar op moeten wijzen dan :+ het is hun ding.
Het zal wel loslopen.
pi_165240737
Op de helft Selvaria! *O* *O*

Ik ben het eerste trimester gewoon voorbij! :o :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')