Ja hoor, voorkeur aangeven kan bij ons bureau sowieso.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:55 schreef Soof-87 het volgende:
Selvaria kun je zoiets eigenlijk aangeven? Dat je, als het uitkomt, graag dezelfde kraamhulp wil?
Wat fijn zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:06 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ja hoor, voorkeur aangeven kan bij ons bureau sowieso.Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze al bij een ander gezin ingepland is of dat ze juist in haar rustdagen zit, maar met een beetje geluk..
Als in een geboortekaartje? Wij hadden er een voor A. maar denk niet dat je die bedoeltquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:27 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Had iemand hier trouwens niet eens een mooi gedichtje over herfstkindjes geplaatst? Ik meen dat het ergens op Fok was maar weet niet meer waar.. Met google kan ik het niet vinden 😫
Wij hebben klossen van 14cm. Is dat dan niet wat?quote:Op zondag 11 september 2016 04:40 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb een bed van 72cm hoog, klossen eronder passen niet - poten te dicht bij elkaar. En dan nog vond de kraamzorg een meter dan wel te overdreven hoog. Dus ik moet iets doen met een matrasje er extra bovenop (die overigens zo doorzakt dat ik waarschijnlijk alsnog op maar 73cm hoogte lig maar goed
..)
Oh wist niet dat die bestonden. Hadden ze me maar op moeten wijzen danquote:Op zondag 11 september 2016 08:26 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wij hebben klossen van 14cm. Is dat dan niet wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |