abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 09:43:51 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165194899
Gaat met gebruik van bluetooth die batterij ook niet megasnel leeg?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165194918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het lijkt me niet erg praktisch om met zo'n extra stuk te lopen. Het wegvallen van die aansluiting is voor mij de grootste verbazing over het nieuwe model, ik had verwacht dat Apple dit zou aanpassen naar aanleiding van de vele negatieve reacties in de afgelopen maanden.
Je had serieus verwacht dat Apple het hardware design, dat op het moment van uitlekken waarschijnlijk al in productie was, zou aanpassen vanwege een paar huilebalken online? Bij elke grote verandering heb je dit gezeik. Dat is geen reden om de productie van je hardware stil te leggen, een nieuw design te maken en óf alle quality control van je aankomende product overboord te gooien, óf de release van je toestel uit te stellen (twee opties die VEEL meer gejank zouden veroorzaken dan nu).

Serieus mensen, denk na!
pi_165194923
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:43 schreef Renesite het volgende:
Gaat met gebruik van bluetooth die batterij ook niet megasnel leeg?
Dat valt reuzemee, zeker met Bluetooth 4
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 september 2016 @ 09:46:36 #229
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165194953
Nou, wie heeft hem al voorbesteld?
pi_165194977
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Nou, wie heeft hem al voorbesteld?
Hell no. De beschikbaarheid van iPhones verbetert elk jaar. Ik denk dat je hem sneller in huis hebt als je de 16e gewoon een Apple Store binnen stapt.
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:52:01 #231
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_165195027
Toch overstag gegaan. Besteld met verlenging bij T-Mobile, wel goede prijzen.

De 128 GB 7 Plus :P
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:56:23 #232
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165195098
quote:
Nee, want je bluetooth setje is nog steeds leeg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:56:59 #233
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165195114
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:43 schreef Renesite het volgende:
Gaat met gebruik van bluetooth die batterij ook niet megasnel leeg?
Jawel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:57:01 #234
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_165195115
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 23:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als je je iPhone oplaadt én er een headset in hebt zitten, is dat echt een nonargument. Dan ben je óf thuis, zit je in de auto, óf heb je er al een battery pack aan hangen, op welk punt die extra dongle ook niet veel meer uitmaakt.

Dit is dus wat ik probeer te zeggen: mensen die willen zeiken, zeiken toch wel. In welk scenario heb je én je oordopjes én je laadkabel in je iPhone zitten, terwijl een kleine dongle een onoverkomelijk drama is? Daar ben ik oprevht benieuwd naar
Iedereen die ik ken heeft ALTIJD een iphone oplader mee. Want zij hebben niet de luxe om te riskeren dat niemand een iPhone heeft. Dat is al erg genoeg.

Wil je lekker een powerbank gebruiken in de trein? > DONGLE
Wil je bij vrienden je iPhone aansluiten op de stereo? > omvormer
Het gaat niet om het principe dat je die spullen nodig hebt. Maar je moet ze mee slepen overal waar je naar toe gaat, omdat de kans dat je het nodig hebt voor veel mensen wel aanwezig is.

Je moet sowieso altijd zo'n adaptertje meenemen, die je waarschijnlijk ook snel kwijt raakt. Ik geloof ook niet dat de Lightning zo bestendig is als een 3.5mm jack tegen kracht van de zijkant. De lightning zal eerder afbreken dan een 3.5mm jack, gok ik!

e
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_165195293
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Nou, wie heeft hem al voorbesteld?
Check. Plus 256 matzwart.
pi_165195322
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Iedereen die ik ken heeft ALTIJD een iphone oplader mee. Want zij hebben niet de luxe om te riskeren dat niemand een iPhone heeft. Dat is al erg genoeg.

Wil je lekker een powerbank gebruiken in de trein? > DONGLE
Wil je bij vrienden je iPhone aansluiten op de stereo? > omvormer
Het gaat niet om het principe dat je die spullen nodig hebt. Maar je moet ze mee slepen overal waar je naar toe gaat, omdat de kans dat je het nodig hebt voor veel mensen wel aanwezig is.

Je moet sowieso altijd zo'n adaptertje meenemen, die je waarschijnlijk ook snel kwijt raakt. Ik geloof ook niet dat de Lightning zo bestendig is als een 3.5mm jack tegen kracht van de zijkant. De lightning zal eerder afbreken dan een 3.5mm jack, gok ik!

e
Blijft de vraag staan, die je niet beantwoordt:
quote:
In welk scenario heb je én je oordopjes én je laadkabel in je iPhone zitten, terwijl een kleine dongle een onoverkomelijk drama is? Daar ben ik oprevht benieuwd naar
Dus een powerbank overal "mee naartoe slepen" is geen probleem, maar een extra kabeltje wel? Terwijl je, om je iPhone uberhaupt te kunnen laden, ook je lightning kabel mee moet nemen? Als je werkelijk serieus probeert te beweren dat dat ene kleine verloopstukje onoverkomelijk is, maar wel doodleuk vertelt welke randapparatuur je blijkbaar wél altijd bij je kunt hebben, is het moeilijk om te geloven dat je niet gewoon aan het zeiken bent omdat je WILT zeiken.
  Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 10:23:08 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165195608
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Blijft de vraag staan, die je niet beantwoordt:

[..]

Dus een powerbank overal "mee naartoe slepen" is geen probleem, maar een extra kabeltje wel? Terwijl je, om je iPhone uberhaupt te kunnen laden, ook je lightning kabel mee moet nemen? Als je werkelijk serieus probeert te beweren dat dat ene kleine verloopstukje onoverkomelijk is, maar wel doodleuk vertelt welke randapparatuur je blijkbaar wél altijd bij je kunt hebben, is het moeilijk om te geloven dat je niet gewoon aan het zeiken bent omdat je WILT zeiken.
Ik neem geen powerbank mee in ieder geval. Ik ben een man en wil kunnen 'reizen' met broekzakken. En ja, dan zou ik zo'n kabeltje vergeten danwel kwijtraken.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165195708
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:23 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik neem geen powerbank mee in ieder geval. Ik ben een man en wil kunnen 'reizen' met broekzakken. En ja, dan zou ik zo'n kabeltje vergeten danwel kwijtraken.
Dan heb je lightning en/of bluetooth oordopjes die je probleem oplossen. Is ook veel praktischer dan een draadje uit je broekzak laten komen.
  Moderator vrijdag 9 september 2016 @ 10:29:59 #239
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165195728
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:29 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan heb je lightning en/of bluetooth oordopjes die je probleem oplossen. Is ook veel praktischer dan een draadje uit je broekzak laten komen.
Klopt. Dus zou ik aan de lightning-ones moeten. Heb wel slechte ervaringen met die lightning-dingen maar goed, die verbeteren hopelijk ook :X
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 9 september 2016 @ 11:17:30 #240
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_165196593
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef davedavy het volgende:

[..]

En toch is die dikker dan een iPhone 6. Dat is mijn punt juist :P
Maar we weten nog niet waar dat door komt..

Enkel door andere (sterkere) behuizing, door de waterproofing, of zit er een betere accu in?

Grapje, de specs zeggen een mindere accu.

[ Bericht 4% gewijzigd door Brammetjuh94 op 09-09-2016 11:22:43 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 9 september 2016 @ 11:22:30 #241
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_165196685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat ziet er voor mij wat onhandig uit. :)
http://www.theverge.com/c(...)-replacement-pricing

Ik ben benieuwd of dat de kwaliteit van die nieuwe inears vergelijkbaar gaat zijn met andere inears van die prijsklasse. Je kan die andere modellen immers niet meer zomaar gebruiken.
Op zich een redelijke prijs, maar natuurlijk wel met een stukje kabel in het midden van Apple kwaliteit wat lekker snel stuk gaat :D

Jongens, maak dat ding gewoon uit 1 stuk. Het steekt hoe dan ook uit, en dit gaan gewoon stuk.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 9 september 2016 @ 11:56:28 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165197318
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:08 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Blijft de vraag staan, die je niet beantwoordt:

[..]

Dus een powerbank overal "mee naartoe slepen" is geen probleem, maar een extra kabeltje wel? Terwijl je, om je iPhone uberhaupt te kunnen laden, ook je lightning kabel mee moet nemen? Als je werkelijk serieus probeert te beweren dat dat ene kleine verloopstukje onoverkomelijk is, maar wel doodleuk vertelt welke randapparatuur je blijkbaar wél altijd bij je kunt hebben, is het moeilijk om te geloven dat je niet gewoon aan het zeiken bent omdat je WILT zeiken.
Extra kabeltje is tot daar aan toe, het feit dat dat kabeltje eerst anderhalve centimeter massief en rigide uitsteekt zet echter wel kwaad bloed want blijft overal makkelijk achter hangen, terwijl veel oordopjes gewoon een haakse aansluiting hebben om het profiel minimaal te houden. Het blijft een uiterst kwetsbare oplossing naast het feit dat je dus in elke tas een adapter moet verstoppen om uberhaupt je telefoon te kunnen laden.

Ik sla deze generatie sowieso over, maar ik zou er eerlijk gezegd niet van staan te kijken als er volgend jaar wel gewoon weer een stereoplug in kan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 9 september 2016 @ 11:58:24 #243
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165197352
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:29 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dan heb je lightning en/of bluetooth oordopjes die je probleem oplossen. Is ook veel praktischer dan een draadje uit je broekzak laten komen.
Onzin. En dan na gemiddeld vijf uur zonder muziek zitten tenzij je ergens kunt bijladen :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 9 september 2016 @ 12:40:36 #244
230788 n8n
Pragmatisch
pi_165198042
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Extra kabeltje is tot daar aan toe, het feit dat dat kabeltje eerst anderhalve centimeter massief en rigide uitsteekt zet echter wel kwaad bloed want blijft overal makkelijk achter hangen, terwijl veel oordopjes gewoon een haakse aansluiting hebben om het profiel minimaal te houden. Het blijft een uiterst kwetsbare oplossing naast het feit dat je dus in elke tas een adapter moet verstoppen om uberhaupt je telefoon te kunnen laden.

Ik sla deze generatie sowieso over, maar ik zou er eerlijk gezegd niet van staan te kijken als er volgend jaar wel gewoon weer een stereoplug in kan.
die haakse plug zit bij m'n oordoppen juist altijd in de weg om normaal m'n telefoon te bedienen, en in m'n zak moet ie exact uitgelijnd worden met m'n telefoon om niet irritant aan te voelen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 9 september 2016 @ 12:52:00 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165198243
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 12:40 schreef n8n het volgende:

[..]

die haakse plug zit bij m'n oordoppen juist altijd in de weg om normaal m'n telefoon te bedienen, en in m'n zak moet ie exact uitgelijnd worden met m'n telefoon om niet irritant aan te voelen.
Eentje die uitsteekt is ook niet fijn. Dat betreft is er een punt te maken voor draadloos.

Maar qua universele ondersteuning is dit natuurlijk een flinke stap achteruit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165198369
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Onzin. En dan na gemiddeld vijf uur zonder muziek zitten tenzij je ergens kunt bijladen :')
Mijn oordopjes gaan acht uur mee, en als die leeg zijn heb ik reserve dopjes bij me.

Deze man weet what's up met power users:
Ik heb er zelf andere dingen in gestopt, maar het idee om alle losse tech bij elkaar in je tas te hebben, vind ik wel geniaal. Ik heb er mijn cardreader voor internet bankieren in, een powerbank, USB-C kabel, lightning kabel, USB-hub, microUSB, een extra setje bluetooth oordopjes, een USB-stick, MicroSD kaartje, Surface Pen, USB-C naar HDMI verloopstukje, en mijn Camera/Android-toestel. Dat kleine lightning-to-3,5mm kabeltje kan daar dan ook nog wel bij.

Ditzelfde gemiep was er ook toen Apple naar de lightning kabel schakelde: "maar iedereen heeft de 30-pins connector liggen. Nu moet ik altijd mijn eigen kabel meenemen en nieuwe kabels kopen als reserve!" Nu is het de universele standaard voor alle Apple-producten. Al zou ik liever zien dat Apple USB-C ook implementeert in de mobiele apparaten.

Ditzelfde gemiep was er ook toen Apple de optische drive weg liet: "nu kan ik onmogelijk mijn DVD's kijken en mijn software gebruiken. Alles digitaal, wat een onzin! KutApple!" Nu weten tieners amper nog hoe optische media eruit ziet en zijn streaming services als Netflix, Spotify en YouTube dé standaard voor media consumptie.

Dit gemiep zal er altijd zijn wanneer vertrouwde technieken verwijderd worden. Mensen zijn gewoontedieren, en raken in paniek wanneer iets wat voor lief genomen wordt opeens verdwijnt. Je zult dan, zoals hier ook het geval is, allemaal vergezochte scenario's tevoorschijn zien komen van zuiver theoretische use cases waarin deze verandering mogelijk een tijdelijk ongemak zou kunnen veroorzaken. En niemand van die jankerds is eerlijk genoeg om toe te geven dat de situatie waarin je én naar muziek luistert via een bekabelde connectie én je iPhone tegelijkertijd aan het opladen bent zich maar in een miniscule fractie van hun totale dagelijkse gebruik zal voordoen. Maar hey, het IS mogelijk. En in dat geval IS het vervelend dat je niet beiden kunt doen zonder extra opzet stuk. Dus is de iPhone 7 in zijn geheel een faalproduct, puur omdat in dat ene uitzonderlijke - en vooral HYPOTHETISCHE - scenario enig ongemak ontstaat.

Echt, drama maken om het drama maken. Koop het product of koop het niet. Maar blijf niet eeuwig hangen in een enkel aspect van het product, dat over de hele linie lang niet zo dramatisch is als men graag wil doen voorkomen.

Ik snap dat sommigen het vervelend vinden. Ik persoonlijk niet. Ik snap ook dat het even wennen zal zijn, en dat die overgangsperiode bij momenten frustrerend kan zijn. Dat is ALTIJD zo wanneer dingen veranderen. Dat zal zich met de tijd heus wel weer recht trekken. Ben je daar nu nog niet klaar voor? Dan koop je toch een van de vele tientallen andere smartphones die net zo goed werken als de iPhone 7? De 6S is nog steeds een uitstekende smartphone die nergens tekort schiet. Samsung heeft een aantal erg mooie modellen. De Oneplus 3 biedt erg veel waar voor zijn geld... Keuze genoeg uit kwaliteitstoestellen. Is de iPhone 7 niets voor jou, koop hem dan vooral niet. Maar houd alsjeblieft op met pretenderen dat het ontbreken van de 3,5mm jack het eind van de wereld inluidt.
pi_165198397
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar qua universele ondersteuning is dit natuurlijk een flinke stap achteruit.
Welke "universe ondersteuning" doel je op, waarbij dit "natuurlijk" een flinke stap achteruit is?
pi_165198534
Waarom kan je op de t-mobile site niet de jet black versie bestellen?
pi_165198703
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 02:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is en blijft gewoon een domme zet om de 3.5mm aansluiting eruit te halen.. En waarom, stereo sound :'), dat had de M7 al (mét 3.5mm aansluiting) en beter geluid is er niet.

Als ze er nu echt iets nuttigs mee gedaan hadden, maar nee, oordopjes voor ¤ 150 a 170 kunnen verkopen :'(

En nee, ben geen fanboy, heb zelf alleen een iPhone en geen Android meer, ben blij met het toestel, snap bepaalde keuzes gewoon niet.. :N
Ik snap echt niet waarom mensen klagen over die oortjes? Over 5 jaar heeft geen enkele telefoon meer de koptelefoon aansluiting.
pi_165198901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 12:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mijn oordopjes gaan acht uur mee, en als die leeg zijn heb ik reserve dopjes bij me.

Deze man weet what's up met power users:
Ik heb er zelf andere dingen in gestopt, maar het idee om alle losse tech bij elkaar in je tas te hebben, vind ik wel geniaal. Ik heb er mijn cardreader voor internet bankieren in, een powerbank, USB-C kabel, lightning kabel, USB-hub, microUSB, een extra setje bluetooth oordopjes, een USB-stick, MicroSD kaartje, Surface Pen, USB-C naar HDMI verloopstukje, en mijn Camera/Android-toestel. Dat kleine lightning-to-3,5mm kabeltje kan daar dan ook nog wel bij.

Ditzelfde gemiep was er ook toen Apple naar de lightning kabel schakelde: "maar iedereen heeft de 30-pins connector liggen. Nu moet ik altijd mijn eigen kabel meenemen en nieuwe kabels kopen als reserve!" Nu is het de universele standaard voor alle Apple-producten. Al zou ik liever zien dat Apple USB-C ook implementeert in de mobiele apparaten.

Ditzelfde gemiep was er ook toen Apple de optische drive weg liet: "nu kan ik onmogelijk mijn DVD's kijken en mijn software gebruiken. Alles digitaal, wat een onzin! KutApple!" Nu weten tieners amper nog hoe optische media eruit ziet en zijn streaming services als Netflix, Spotify en YouTube dé standaard voor media consumptie.

Dit gemiep zal er altijd zijn wanneer vertrouwde technieken verwijderd worden. Mensen zijn gewoontedieren, en raken in paniek wanneer iets wat voor lief genomen wordt opeens verdwijnt. Je zult dan, zoals hier ook het geval is, allemaal vergezochte scenario's tevoorschijn zien komen van zuiver theoretische use cases waarin deze verandering mogelijk een tijdelijk ongemak zou kunnen veroorzaken. En niemand van die jankerds is eerlijk genoeg om toe te geven dat de situatie waarin je én naar muziek luistert via een bekabelde connectie én je iPhone tegelijkertijd aan het opladen bent zich maar in een miniscule fractie van hun totale dagelijkse gebruik zal voordoen. Maar hey, het IS mogelijk. En in dat geval IS het vervelend dat je niet beiden kunt doen zonder extra opzet stuk. Dus is de iPhone 7 in zijn geheel een faalproduct, puur omdat in dat ene uitzonderlijke - en vooral HYPOTHETISCHE - scenario enig ongemak ontstaat.

Echt, drama maken om het drama maken. Koop het product of koop het niet. Maar blijf niet eeuwig hangen in een enkel aspect van het product, dat over de hele linie lang niet zo dramatisch is als men graag wil doen voorkomen.

Ik snap dat sommigen het vervelend vinden. Ik persoonlijk niet. Ik snap ook dat het even wennen zal zijn, en dat die overgangsperiode bij momenten frustrerend kan zijn. Dat is ALTIJD zo wanneer dingen veranderen. Dat zal zich met de tijd heus wel weer recht trekken. Ben je daar nu nog niet klaar voor? Dan koop je toch een van de vele tientallen andere smartphones die net zo goed werken als de iPhone 7? De 6S is nog steeds een uitstekende smartphone die nergens tekort schiet. Samsung heeft een aantal erg mooie modellen. De Oneplus 3 biedt erg veel waar voor zijn geld... Keuze genoeg uit kwaliteitstoestellen. Is de iPhone 7 niets voor jou, koop hem dan vooral niet. Maar houd alsjeblieft op met pretenderen dat het ontbreken van de 3,5mm jack het eind van de wereld inluidt.
Hulde! _O_

Vanmorgen iPhone 7 zwart 128GB besteld, levering op 16-9. *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')