De stekker in z'n geheel weg lijkt me niet. Dan wordt je telefoon tijdens opladen nagenoeg onbruikbaar.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een 3.5mm neemt gewoon super veel ruimte in beslag. En iedere vierkante mm is van belang op zo'n apparaat. Ik verbaas me dat draadloos opladen nog geen standaard is, gezien het feit dat dit geen poorten nodig heeft en dus de gehele poort verwijderd kan worden.
Het gene wat ik dan jammer vind is de belachelijke bezels, de lighting connector en het scherm.
Geen Oled, geen FHD op 4,7inch, zieke S2B ratio en dan als enige een connectie gebruiken waardoor Europa een standaard wil gaan forceren.
Apple wilde die europese standaard ook hoor, zo lang het maar de apple standaard zou zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
De stekker in z'n geheel weg lijkt me niet. Dan wordt je telefoon tijdens opladen nagenoeg onbruikbaar.
En daarbij: Wat is er vervelend aan het inpluggen van een lightning kabel in je iphone. Het enige wat je met draadloos laden bereikt is misschien een iets cleaner oogend bureau, maar ik ben blij dat Apple daar geen meerwaarde in ziet. (Alhoewel ze daarvoor weer het "dock" verkopen). Dat dock is eigenlijk het beste compromis.
Worst case scenario: telefoon opladen, muziek willen luisteren en ook je koptelefoon moeten opladen...quote:Op donderdag 8 september 2016 22:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wel grappig dat al die huilebalken blijkbaar de hele dag door hun iPhone moeten opladen terwijl ze naar muziek luisterenDat is echt problemen zoeken, zodat je maar kunt zeiken. Waar gaat het over?
http://www.theverge.com/2(...)-dongle-charge-musicquote:Op donderdag 8 september 2016 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Worst case scenario: telefoon opladen, muziek willen luisteren en ook je koptelefoon moeten opladen...
Ik zeg niet dat het een goede beslissing was. Ik zeg alleen wat de rede is. Of ze die ruimte voor goede shit gebruiken is een tweede.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
En toch is die dikker dan een iPhone 6. Dat is mijn punt juist
De reden dat zij dit niet doen is door hun aluminium build. Dat is de enige reden. Als je je telefoon aan de oplader hebt, ben je sowieso verbonden.quote:Op donderdag 8 september 2016 21:19 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
De stekker in z'n geheel weg lijkt me niet. Dan wordt je telefoon tijdens opladen nagenoeg onbruikbaar.
En daarbij: Wat is er vervelend aan het inpluggen van een lightning kabel in je iphone. Het enige wat je met draadloos laden bereikt is misschien een iets cleaner oogend bureau, maar ik ben blij dat Apple daar geen meerwaarde in ziet. (Alhoewel ze daarvoor weer het "dock" verkopen). Dat dock is eigenlijk het beste compromis.
Want dan kunnen ze $$$ vragen aan alle fabrikantenquote:Op donderdag 8 september 2016 22:28 schreef XL het volgende:
[..]
Apple wilde die europese standaard ook hoor, zo lang het maar de apple standaard zou zijn.
Want je wil een dongle meedragen en $40 uitgeven aan een mogelijkheid die je eerder wel had op hetzelfde product.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)-dongle-charge-music
Probleem opgelost
Als je je iPhone oplaadt én er een headset in hebt zitten, is dat echt een nonargument. Dan ben je óf thuis, zit je in de auto, óf heb je er al een battery pack aan hangen, op welk punt die extra dongle ook niet veel meer uitmaakt.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want je wil een dongle meedragen en $40 uitgeven aan een mogelijkheid die je eerder wel had op hetzelfde product.
Dat is hetzelfde als de enkele USB type C connector op de macbook 12". Je koopt een compact apparaat wat je aanschaft voor zijn features terwijl je onderweg bent. Voor een telefoon geldt dit nog meer. Het is een gemaks apparaat. En dan wil je zo min mogelijk extra shit mee zuilen.
Ik doe wel eens een film kijken met oordopjes inquote:Op donderdag 8 september 2016 22:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wel grappig dat al die huilebalken blijkbaar de hele dag door hun iPhone moeten opladen terwijl ze naar muziek luisterenDat is echt problemen zoeken, zodat je maar kunt zeiken. Waar gaat het over?
Apple vraagt 8$ per vrouwlijke ingang van hun lightning kabel.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want dan kunnen ze $$$ vragen aan alle fabrikanten
Er wordt met grote ogen naar Apple gekeken, vele media zullen ook terugblikken op 10 jaar iPhone. Als Apple teleurstelt weet je ook wel wat dat doet met imago en hun aandeelhouders.quote:
Dus dit...quote:Op donderdag 8 september 2016 23:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je je iPhone oplaadt én er een headset in hebt zitten, is dat echt een nonargument. Dan ben je óf thuis, zit je in de auto, óf heb je er al een battery pack aan hangen, op welk punt die extra dongle ook niet veel meer uitmaakt.
Dit is dus wat ik probeer te zeggen: mensen die willen zeiken, zeiken toch wel. In welk scenario heb je én je oordopjes én je laadkabel in je iPhone zitten, terwijl een kleine dongle een onoverkomelijk drama is? Daar ben ik oprevht benieuwd naar
http://www.theverge.com/2(...)-dongle-charge-musicquote:Op vrijdag 9 september 2016 08:08 schreef CamelNLD het volgende:
Ach er word vast wel een dubbele stekker op de markt gezet waarbij je de aux kunt gebruiken en kunt opladen.
Dat ziet er voor mij wat onhandig uit.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben benieuwd of dat de kwaliteit van die nieuwe inears vergelijkbaar gaat zijn met andere inears van die prijsklasse. Je kan die andere modellen immers niet meer gebruiken.
Het lijkt me niet erg praktisch om met zo'n extra stuk te lopen. Het wegvallen van die aansluiting is voor mij de grootste verbazing over het nieuwe model, ik had verwacht dat Apple dit zou aanpassen naar aanleiding van de vele negatieve reacties in de afgelopen maanden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |