quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik had Butter Chicken en de gene met wie ik was had Lamb Vindalo. En we hadden er allebei naanbrood met gehakt bij en rijst.
[ afbeelding ]
Jij weet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Indiaasgod
Butterchicken nom nom nom
En dat avondeten werd:quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:17 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
Yup..opnieuw de spinazie-licht gefrituurde garnalen in rode curry schotel gekozen i.c.m.wat frisjes.
Acclimatiseren na een goede lunch is altijd een vereiste.
Straks avondeten...
dat is vroeg voor een borrelquote:Op zaterdag 17 september 2016 09:42 schreef Iwanius het volgende:
Zaterdag:
[ afbeelding ]
Moggu...bakkie pleur,terras en een paffert voor deze zaterdag.
Pleur is op met die sigaar de hele tijd. Slechte invloed.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:42 schreef Iwanius het volgende:
Zaterdag:
[ afbeelding ]
Moggu...bakkie pleur,terras en een paffert voor deze zaterdag.
Vind je? Soms heb je gewoon trek in een borrel op de vroege ochtend. Tis ook weleens voorgekomen dat ik 's ochtends trek had in een ijskoud biertje.quote:
wat ik me al een tijdje afvraag, eet je die enorme hoeveelheden witte rijst die je bij je 'combo's' hier en daar krijgt ook altijd helemaal op?quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vind je? Soms heb je gewoon trek in een borrel op de vroege ochtend. Tis ook weleens voorgekomen dat ik 's ochtends trek had in een ijskoud biertje.
Lunch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar weer eens deze Chinees-Surinaamse lunch combo met bloedworst,kerrie kip en
witte rijst met kousenband.
[ afbeelding ]
Yup we gaan maar eens even acclimtiseren met deze fles die we soldaat gaan maken
met wat vrinden.
Deze restjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |