It ain't over till the fat lady singsquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou tot nu heb je nog alle controle toch? Mits ze morgen gewoon komen natuurlijk.
Ja das waar maar je kunt het ook niet versnellen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings
Laat de moeder van ...of mocht dat niet meer?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings
Ik ken dit hele gehucht.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja das waar maar je kunt het ook niet versnellen.
Ken je de buurt waar je gaat wonen?
De moeder van d4v1d? Kan makkelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat de moeder van ...of mocht dat niet meer?
Dat is geen nieuws.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
De moeder van d4v1d? Kan makkelijk.
Ik vind de indeling wat praktischer, het uitzicht is leuk. Dichterbij de supermarkt, geen directe inkijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das mooiBehalve de rust zijn er meerdere voordelen aan daar wonen?
Dus lekker de hele dag zonder broek :pquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:08 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik vind de indeling wat praktischer, het uitzicht is leuk. Dichterbij de supermarkt, geen directe inkijk.
Dit gaat niet meer over iemands moeder, zo te lezen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:08 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik vind de indeling wat praktischer, het uitzicht is leuk. Dichterbij de supermarkt, geen directe inkijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus lekker de hele dag zonder broek :p
Nee, over dat er geen koters, overburen of een vervelend buurmannetje je huis in kunnen gluren.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer over iemands moeder, zo te lezen.
Ideaal, heb ik ook. Behalve die drone elke keer als ik naakt door mijn huis wil lopen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, over dat er geen koters, overburen of een vervelend buurmannetje je huis in kunnen gluren.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ideaal, heb ik ook. Behalve die drone elke keer als ik naakt door mijn huis wil lopen.
Dat moet van de NSA, daarom heet hij ook NSA-001.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ideaal, heb ik ook. Behalve die drone elke keer als ik naakt door mijn huis wil lopen.
Nee, dat is een fabeltje....quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, eindelijk thuis, nu snel eten en naar bed en morgen weer om 9:00 beginnen
Dacht dat kantoortijden beter waren...
Ik neem volgende week mijn luchtbed mee naar bed.quote:
Zo vroeg je bed in? Hoe laat was je vandaag begonnen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, eindelijk thuis, nu snel eten en naar bed en morgen weer om 9:00 beginnen
Dacht dat kantoortijden beter waren...
Waar kan ik zien waar de daffycopter vliegt?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef YokiKloon het volgende:
Sommige kantoren hebben gewoon ruimtes waar je een tukkie kan doen, ideaal.
DMquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar kan ik zien waar de daffycopter vliegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |