Hij zal altijd ook gewoon beeld op 1080p kunnen uitpoepen, dus maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zaterdag 24 september 2016 11:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dubio wel of geen Xbox One S met Fifa 17 bundel. Ik weet van mezelf dat ik ook de Scorpio ga halen. Maar het design van de Xbox One S is gewoon tof. Daarnaast verkoop ik mijn huidige witte console en betaal ik dan max 40 euro bij. Aan de andere kant weet ik niet of Scorpio alleen 4k ondersteunt. Ik heb namelijk geen behoefte om mijn huidige perfecte Sony tv te verkopen.
Nee, is via NeoGAFquote:Op zaterdag 24 september 2016 15:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Is dit jouw eigen afbeelding? Hoe doe je dit?
Meer dan Dead Space 1 hoef je niet te spelen.quote:Op zaterdag 24 september 2016 21:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik moet toch wel zeggen dat ik dat BC optie toch wel vind tegenvallen. In het begin leek me het best wel vet. Er zitten een paar toppers tussen die je kan spelen (voor de echte Xbox fans heel de Gears of War collectie en Halo), maar het merendeel zijn arcade games of alleen het 1e deel (bijvoorbeeld Mass Effect 1 en Dead Space 1) van een hele serie. Als nou heel die series BC waren dan was het nog tof om ze allemaal eens te spelen.
Nesbox mag dan weer nietquote:
Ik ga hem zeker een keer als GOTY editie halen.quote:Op zondag 25 september 2016 20:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow Deus Ex HR is nog best leuk zeg. Dacht dat het een actiegame was, maar je kan het ook stealthy spelen als je wilt. Dat spreekt mij veel meer aan. Lekker de tijd nemen in een game
Wat dat betreft mag er wel weer een Splinter Cell game komen.
Ik had het over de vorige Deus Ex hequote:Op zondag 25 september 2016 21:05 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker een keer als GOTY editie halen.
Child of Light.quote:Op maandag 26 september 2016 10:45 schreef Molleman het volgende:
Vrijdag met vrienden op de bank lekker omstebeurt Rayman Legends levels zitten spelen. Lekker relaxed met een biertje erbij.
En gisteren mijzelf mooi vermaakt met The Stick of Truth. Via backwards compatibility. Snel maar weer eens verder spelen. Ik vind het hele turn-based RPG element wel lekker spelen zo vanaf de bank. Ook al is het hele turn based gedeelte wel een beetje repititief bij South Park, maar er zullen vast wel betere games zijn op dat gebied.
Weet een van jullie nog meer mooie games in het genre turn based RPG op de Xbox One?
Wasteland 2. Ik ben zelf niet heel erg fan van turn-based (behalve Fallout 1 en 2), maar dit is echt een pareltje.quote:Op maandag 26 september 2016 10:45 schreef Molleman het volgende:
Vrijdag met vrienden op de bank lekker omstebeurt Rayman Legends levels zitten spelen. Lekker relaxed met een biertje erbij.
En gisteren mijzelf mooi vermaakt met The Stick of Truth. Via backwards compatibility. Snel maar weer eens verder spelen. Ik vind het hele turn-based RPG element wel lekker spelen zo vanaf de bank. Ook al is het hele turn based gedeelte wel een beetje repititief bij South Park, maar er zullen vast wel betere games zijn op dat gebied.
Weet een van jullie nog meer mooie games in het genre turn based RPG op de Xbox One?
Ooee, deze game heeft ook wel een erg lekkere sfeerquote:Op maandag 26 september 2016 11:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wasteland 2. Ik ben zelf niet heel erg fan van turn-based (behalve Fallout 1 en 2), maar dit is echt een pareltje.
Vooral dus als je de oudere Fallout-games kunt waarderen.
Wasteland 2: Director's Cut
Antwoord: de goedkoopste.quote:Op dinsdag 27 september 2016 06:58 schreef Klonk het volgende:
Goed beslissingsdag voor Horizon 3
Ben gek op doosjes, dus ik neig naar de fysieke editie.
Maar dan mis ik de play everywhere en naar wat ik op internet lees ook wat bonuswagens omdat ik voorgaande Forza's heb?
Verder vind ik het prijsverschil van pak em beet een euro of 15 tussen fysiek en digitaal aan de forse kant.
Samengevat: lastig, lastig, lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |