Tot nu toe vind ik ReCore best een leuke game. Ben net klaar met Pylon 512 en ben een beetje rond aan het neuzen in dat gebied waar die pylon staat, al kwam ik daar wat vijanden tegen die of gewoon lastig zijn, of waarvoor ik nog niet sterk genoeg ben.
In die Pylon 512 kwam ik wel een stukje tegen waar je een pressure plate hebt die aan de andere kant een deur opent voor een korte tijd, en waar je alleen met een dubbel jump + dash kunt komen. Een paar keer geprobeerd laat daar te komen zonder de deur te openen, maar lukte niet. Geen idee of ik daar later wel kan komen of mijn timing gewoon kut is, maar alle optionele dingen wat betreft challenges laat ik lekker en begin ik niet aan. Ik raakte al gefrustreerd toen ik even een guide bekeek waar de treasures in beschreven stonden, waar ook getimede challenges in stonden. Daar heb ik echt geen zin in.

.
Het speelt tot nu toe wel lekker, alleen dat je de linker stick nodig hebt om vuur / elektriciteit / later vast wel andere dingen uit moet waggelen is wat suf, dat vergeet ik echt 9 van de 10 keer. Ergens verwacht ik stiekem later nog een stomme Japanse difficulty spike, maar ik hoop van niet.
Ook moet ik zeggen dat die help tekst af en toe wat onhandig voorbij komt. Zo liep ik 10 minuten lang bij die eerst mini baas waar je die disco core voor het eerst krijgt aan z'n core te hengsten voordat ik pas de tekst las waarin stond dat je je kabel niet rood moet laten worden. Ik was een beetje bezig met het niet doodgaan daar, en dan zie ik een tekst aan de linker of rechterkant nog wel eens over het hoofd. En Joule herhaalde gewoon 23x dezelfde zin, dat die vijand te sterk was en eerst z'n schild weer verzwakt moest worden, totaal niet irritant of zo.
Best een leuke game tot nu toe met verschrikkelijke laadtijden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."