Talent bij de ruiter is meest belangrijke maar zonder goed peerd kan die weinig.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!Ja afstamming is natuurlijk belangrijk, maar het levert natuurlijk niet automatisch garanties op. Het dresseren van zo'n dier en de band tussen de ruiter en het paard zijn ook erg belangrijk natuurlijk.
De discussie hier was dat een duur ras gegarandeerd betere resultaten opleverde bij een beginneling.Dat lijkt me wat te kort door de bocht, en een bepaalde andere paardenkenner hier dacht daar ook zo over.
Dat hangt van de prijs af.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
Maar Piet nog wat op het oog voor de veiling morgen?
Toftof!quote:Op woensdag 7 september 2016 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Talent bij de ruiter is meest belangrijke maar zonder goed peerd kan die weinig.
Wat ik nu doe is 2 veulens kopen die naar mijn zin zijn, die worden jaar opgevoed en dan gaan ze naar opleidingsstal.
In het begin rustig naar de hand zetten en kijken wat ze in huis hebben.
Kleine Piet loopt al gewoon de stal in.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:46 schreef chufi het volgende:
Piets paardjes voor kleine piet in opleiding
Klein baasje dusquote:Op woensdag 7 september 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine Piet loopt al gewoon de stal in.
quote:Op woensdag 7 september 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Van de Mad Prof zijn verzameling op HD.
Heh no problem!quote:Op woensdag 7 september 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Valt weinig over te vertellen over deze muziek, is gemaakt door 2e generatie Jamaicanen in UK .
Laters.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:04 schreef ToT het volgende:
Thx voor de tunes weer man, ik ga slapen!
Zijn er al doden gevallen?quote:Op woensdag 7 september 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
Ik zit live-voetbal te kijken in Zuid Amerika
Goede muziek dit dat bij die wedstrijden.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nog net niet, wel een paar doodschoppen van de Argentijnen
Maakt niet uit Sjoef, is 't voetbal beetje spannend nog.quote:Op woensdag 7 september 2016 02:58 schreef chufi het volgende:
Sorry Piet ook al zijn het relaxte tunes .. het wordt net even te veel
Ja best welquote:Op woensdag 7 september 2016 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit Sjoef, is 't voetbal beetje spannend nog.
Zoals elk jaar.. Zit je weer in de VIP room?quote:Op woensdag 7 september 2016 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De veulenveiling is vanavond live on stream te bekijken
Ja bij Henk de neus weer.quote:Op woensdag 7 september 2016 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals elk jaar.. Zit je weer in de VIP room?
Een kenner vermoed ikquote:Op woensdag 7 september 2016 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rentenier waarmee ik vaak op stap ga.
In de studieboeken zat ie, wel grappig zijn huis, onder de grond waren er 3 slaapkamers bibliotheek en zwembadquote:Op woensdag 7 september 2016 03:20 schreef chufi het volgende:
OK zegt me niks.. Heb ooit wel bij een uitgever in Den Haag geslapen... Meer dan 25 jaar geleden dat wel
Ja daar wordt je makkelijk rijk mee.. Elk jaar een neuwe verplichte editie ...quote:Op woensdag 7 september 2016 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de studieboeken zat ie, wel grappig zijn huis, onder de grond waren er 3 slaapkamers bibliotheek en zwembad
Heeft ie handig gedaan en krijgt zijn geld niet meer op.quote:Op woensdag 7 september 2016 03:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wordt je makkelijk rijk mee.. Elk jaar een neuwe verplichte editie ...
Gaat ie gauw dood dan?quote:Op woensdag 7 september 2016 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie handig gedaan en krijgt zijn geld niet meer op.
Dan is zijn zoon er goed mee.quote:Op woensdag 7 september 2016 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ie gauw dood dan?
Maar inmiddels te bedde hier..
Lekker makkelijkquote:Op woensdag 7 september 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is zijn zoon er goed mee.
Pics.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Even in bikini in de tuin van de laatste zonnige dagen genieten
nou neequote:
Oké, geen probleemquote:Op woensdag 7 september 2016 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw 11 ik houd deze vage, die past beter bij mij.
Je hebt mazzel...quote:Op woensdag 7 september 2016 17:43 schreef just me het volgende:
Prima uit te houden zo, jammer dat er morgen weer gewerkt moet worden!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
foutje in de programmering, dat moet naar morgen. Sorry!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vaaaaaag, ik had echt donderdag aangeklikt
gebeurt wel vaker...quote:Op woensdag 7 september 2016 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ow!
[..]Oh? Da's dan wel bijzonder, ja!
quote:Op woensdag 7 september 2016 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker...
Aangepast naar morgen
En was weer leuk?quote:Op woensdag 7 september 2016 20:01 schreef just me het volgende:
Morgenavond kan ik wel luisteren, heb nu net het kabouterbos verlaten.
Was Super fijn en gezellig en dat ik naar baby kots ruik maakt niets uitquote:
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Was Super fijn en gezellig en dat ik maar baby kots ruik maakt niets uitkabouter 1.0 is erg aanhankelijk, oma, oma zegt ze dan, mijn oma, zo lief !
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Was Super fijn en gezellig en dat ik naar baby kots ruik maakt niets uitkabouter 1.0 is erg aanhankelijk, oma, oma zegt ze dan, mijn oma, zo lief !
quote:Programma van vandaag
21:00 - 22:00 MadMaster - Druk Maar Op Het Knoppie...
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de jukebox zo maar eens aanzwengelen...
Nog voorkeur voor iets?
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat aan elkaar plakken uit de losse pols...
Jij kunt datquote:Op woensdag 7 september 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat aan elkaar plakken uit de losse pols...
Nu wel.quote:
Beetje zwoele zomeravond beats...quote:Op woensdag 7 september 2016 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Weinig tekst, niet veel te kletsen over de muziek, maar we luisteren wel mee
VDJ weigert dat onder Icecast helaas.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:45 schreef tailfox het volgende:
beetje jammer dat de tagjes niet meekomen
jawelquote:Op woensdag 7 september 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
VDJ weigert dat onder Icecast helaas.
Maar ach, zo onbekend is het allemaal niet, toch?
Kan ook hoor...quote:Op woensdag 7 september 2016 22:00 schreef just me het volgende:
Zo dit was even wat anders dan 2 emmertjes water halen en/of papagaaitje leef je nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |