Nooit geweten dat jij een arm-fetish had.quote:Op maandag 5 september 2016 23:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Tis dat ik jou arm al gezien heb. 😅
Suggestieve foto's kunnen in het algemeen veel sexier zijn dan expliciete foto's. Maar op basis van een arm zie ik nog niet helemaal voor me.quote:Op maandag 5 september 2016 23:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vooruit. Ook niet als deze ergens voor wordt gebruikt?
Je arm.quote:
Mag je doen. Kaas wil iets met kaas.quote:Op maandag 5 september 2016 23:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zal ik dan gewoon maar gelijk voor iedereen koken?
quote:Op maandag 5 september 2016 23:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Tis dat ik jou arm al gezien heb. 😅
Daarom valt het tegen dat louter voor mij reeds bekende armen geplaatst zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 23:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij een arm-fetish had.
Hahahahahaha, oh man.quote:
Oei.quote:
Uiteraard. Dat is dan ook vanzelfsprekend.quote:Op maandag 5 september 2016 23:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Mag je doen. Kaas wil iets met kaas.
Ik laat mij wel verrassen
Puuhh! Over armen gesproken. Hoe gaat het met d'n uwe?quote:Op maandag 5 september 2016 23:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daarom valt het tegen dat louter voor mij reeds bekende armen geplaatst zijn.
Wat is je specialiteit eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is dan ook vanzelfsprekend.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat is je specialiteit eigenlijk?
Klinkt goed hoor. Moet je maar eens klaarmakenquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Geen idee. Ik denk slowcooking en een paar random dingen zoals burgers, pastasalade, rijsttafel.
Küt, want Korea en daarna 4 maanden niet blowen inhalen. Maar ga door stage wel weer gezond leven dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Puuhh! Over armen gesproken. Hoe gaat het met d'n uwe?
Vertel je er dan ook bij dat je van de compilatiekoning was/bent?quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor. Moet je maar eens klaarmaken
Het is alweer dinsdag. Heb een veel te leuke avond gehad haha
Al je gains weg?quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Küt, want Korea en daarna 4 maanden niet blowen inhalen. Maar ga door stage wel weer gezond leven dus komt wel goed.
Ja, bijna allemaal.quote:
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Vertel je er dan ook bij dat je van de compilatiekoning was/bent?
Wat is dat nou precies. Dat je filmpjes maakt voor Dumpert (daar zie ik ook de naam Twister)?quote:Op dinsdag 6 september 2016 00:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Vertel je er dan ook bij dat je van de compilatiekoning was/bent?
Oh no! Ben je wel nog verder afgevallen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |