Dat zeg ik niet, maar dan krijg je een betere indrukquote:
Fap fap fap.quote:
Ben ik je match?quote:Op maandag 5 september 2016 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allebei in een bed met onze match
Nou, ben benieuwd.quote:Op maandag 5 september 2016 23:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dan krijg je een betere indruk
quote:
En?quote:Op maandag 5 september 2016 23:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een match gehad
Dat geloof ik wel ouwe snoepert!quote:
Kijk aan.quote:Op maandag 5 september 2016 23:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, beviel prima. Gratis pils gehad vandaag
Haha lol. Nou ja, hoewel ik het totaal niet vervelend vind om naar te kijken of zo, kan ik me ook niet voorstellen dat er ooit iets zou gaan kriebelen van een foto van iemands arm.quote:Op maandag 5 september 2016 23:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ouwe snoepert!
hmmquote:Op maandag 5 september 2016 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allebei in een bed met onze match
Het ging goed!quote:
Zeker. Ben de rest van de week ook redelijk vol. Vind het wel even fijn na zo'n lange tijd weinig gedaan te hebbenquote:
Oké deal!quote:
Vooruit. Ook niet als deze ergens voor wordt gebruikt?quote:Op maandag 5 september 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha lol. Nou ja, hoewel ik het totaal niet vervelend vind om naar te kijken of zo, kan ik me ook niet voorstellen dat er ooit iets zou gaan kriebelen van een foto van iemands arm.
Wat?quote:
?quote:
Zal ik dan gewoon maar gelijk voor iedereen koken?quote:Op maandag 5 september 2016 23:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ga je ook nog een keer voor mij koken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |