Hij probeert hele volksstammen genetisch te modificerenquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh, jij bent meer van de virussen?
Daar heb ik geen vergunning voor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:08 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ooh, jij bent meer van de virussen?
Stammen ja, maar dan giststammen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij probeert hele volksstammen genetisch te modificeren
Ontdek een nieuw soort bierquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stammen ja, maar dan giststammen.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij probeert hele volksstammen genetisch te modificeren
Vergunning?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik geen vergunning voor.![]()
Dat mag je niet genetisch modificeren, dus helaas.quote:
Ja, je denk toch niet dat iedere Jan Lul zomaar met virussen mag werken?quote:
Wutquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag je niet genetisch modificeren, dus helaas.
[..]
Ja, je denk toch niet dat iedere Jan Lul zomaar met virussen mag werken?
Nou, er gebeuren genoeg gekkere dingen hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag je niet genetisch modificeren, dus helaas.
[..]
Ja, je denk toch niet dat iedere Jan Lul zomaar met virussen mag werken?
Je mag geen genetisch gemodificeerd gist in de productie van bier gebruiken, want EU en hippies.quote:
Nou, hier niet hoor. Alles wordt drievoud gecheckt en zonder een pasje met de juiste rechten kom je nergens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, er gebeuren genoeg gekkere dingen hoor
Dus je vriendje moet buiten blijven?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, hier niet hoor. Alles wordt drievoud gecheckt en zonder een pasje met de juiste rechten kom je nergens.
Hij komt ons kantoor niet eens in.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dus je vriendje moet buiten blijven?
Doe jij ook de triathlon?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Haal ik nog niet.
Nahquote:
quote:
En terecht! *pakt riek*quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, hier niet hoor. Alles wordt drievoud gecheckt en zonder een pasje met de juiste rechten kom je nergens.
Ooh, dat is jammer voor hemquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij komt ons kantoor niet eens in.
Niets leuks?quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:18 schreef Rezania het volgende:
Zo verdomd druk in de trein.Kutsjaarzen.
Niet lullen maar poetsenquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:51 schreef Vlarp het volgende:
Stelletjes mauwerts!
Zo leer je tenminste echt fietsen!
Oh, dat vind ik echt heel vet. Ik wil eigenlijk wel switchen van hardloopwedstrijden naar triatlons. Mag ik je een keer wat vragen sturen per dm?quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Afgelopen zondag mijn eerste kwart-triathlon gedaan, als je snel je lijf wil zien veranderen moet je daarvoor gaan trainen...
Leuke serie datquote:
M'n opa doet het je niet na!quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:31 schreef Renesite het volgende:
Deadlift zo lang mogelijk zonder magnesium () 1:32min
!
Daarna
60sec burpees
60sec kettlebells 12kg
60sec 7kg bal tegen de muur (2,5m) met squatjes
60sec rust
En dat vier keer.
Zo veel en zo snel mogelijk
En daarna nog 8 standen 20 keer buikspieroefeningen.
Dood.
Nooitquote:
Gigi.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die blonde (Koen?) vond ik wel leuk.
Vind het ook zo heerlijk als ze bij Rutger aan tafel zitten en Koen een beetje vervelend gaat lopen flirten met Baudet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gigi.
Nee. Wat een verschrikkelijke nichten. Maar ze zijn wel hilarisch.
Ja nou euh dat is euh best positief of zo gebracht?!quote:
Bodybuilders onder elkaar maakt niet uit, is normaal, gaat gwn om het wetenschappelijk analyseren van de progress jwtz.quote:
Be my guest, maar ik ben ook nog maar een noob hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik echt heel vet. Ik wil eigenlijk wel switchen van hardloopwedstrijden naar triatlons. Mag ik je een keer wat vragen sturen per dm?
Ik vind die koen echt heerlijk. Wat een verrukelijke nicht.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind het ook zo heerlijk als ze bij Rutger aan tafel zitten en Koen een beetje vervelend gaat lopen flirten met Baudet.
Juist. Wetenfappelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bodybuilders onder elkaar maakt niet uit, is normaal, gaat gwn om het wetenschappelijk analyseren van de progress jwtz.
Ik moet ook enkel wat beginselen weten. Triatlon (en dan met name het trainen ervoor) lijkt me gewoon wel lekker gevarieerd vergeleken met telkens hardloopwedstrijden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Be my guest, maar ik ben ook nog maar een noob hoor
Haha, moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind die koen echt heerlijk. Wat een verrukelijke nicht.
[..]
Juist. Wetenfappelijk.
Jazeker!quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, moest hardop lachen.En idd, lekker vals.
Samen onze vriendjes missen?quote:
Lekker janken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Samen onze vriendjes missen?
Jaaaaa! Samen in een tinychat huilie doenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jaaaaa! Samen in een tinychat huilie doen
8 uur stage, daarna hardgelopen en direct na het eten de afwas gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb wel het toilet schoon gemaakt en de afwas gedaan. Ik mag weer trots zijn.
En nu voel ik mij weer slecht. Dank uquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
8 uur stage, daarna hardgelopen en direct na het eten de afwas gedaan.
Hihiquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
En nu voel ik mij weer slecht. Dank u
Dat had ik om 5 uur al gedaan, ja.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Terwijl jullie aan het janken zijn geweest over een missende wederhelft heb ik heerlijk getraind
Supergoedquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat had ik om 5 uur al gedaan, ja.
Geloof ik zo. Nu ga ik even janken dat ik zonder zitquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Net met mijn wederhelft gesproken. Voelt direct zo super chill!![]()
Oeh, denk dat ik even ga skypen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Net met mijn wederhelft gesproken. Voelt direct zo super chill!![]()
Oke!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb niet getraind en ik vind het ook niet erg dat m'n vriend er niet is want ik moet voetbal kijken.
Ahwwwww. Sterkte. Wat is je favo plek voor huilbuien?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Supergoed
[..]
Geloof ik zo. Nu ga ik even janken dat ik zonder zit![]()
Haha.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Renesite het volgende:
Soms is het ook wel chill dat mijn wederhelft er niet is
IK WIL EEN ScreenSHOTquote:
Als hij er te vaak is dan welquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Renesite het volgende:
Soms is het ook wel chill dat mijn wederhelft er niet is
Wij hebben beiden een eigen vaste vrije tijd. Hij donderdag en ik vrijdag. Heerlijk zelf aanrommelen van 7-17quote:
Chill.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben beiden een eigen vaste vrije tijd. Hij donderdag en ik vrijdag. Heerlijk zelf aanrommelen van 7-17
Achter de computer of op de bank.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke!
[..]
Ahwwwww. Sterkte. Wat is je favo plek voor huilbuien?
Ik heb dat echt al best veel nu.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Dat is nou het verschil tussen al lang en pas net een relatie hebben, de grappen a la 'oh ik kan wel ff zonder hoor pff' komen pas na enkele jaren.
Dat is het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Achter de computer of op de bank.
Maar het is geen huilbui. Ik vind het gewoon jammer
Zowel met als zonder leuk vinden is ook wel zo gezond denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al best veel nu.
Ik vind het heerlijk met hem, maar meestal ook heerlijk zonder hem. Uni vind ik nogal zwaar en stresvol, dus... Vind ik het fijn om met hem te kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
KAAS HEB IK JE NOU OOIT AVATAR LATEN ZIEN?
Ja hoor. Zeker welquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Dat is nou het verschil tussen al lang en pas net een relatie hebben, de grappen a la 'oh ik kan wel ff zonder hoor pff' komen pas na enkele jaren.
Yes.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van Skype.
Nee man.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
KAAS HEB IK JE NOU OOIT AVATAR LATEN ZIEN?
Bwehehehequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoor. Zeker wel! en om nou te denken dat we arm in arm intiem op de bank TV kijken? O nee o nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |