Supergoedquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat had ik om 5 uur al gedaan, ja.
Geloof ik zo. Nu ga ik even janken dat ik zonder zitquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Net met mijn wederhelft gesproken. Voelt direct zo super chill!![]()
Oeh, denk dat ik even ga skypen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Net met mijn wederhelft gesproken. Voelt direct zo super chill!![]()
Oke!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb niet getraind en ik vind het ook niet erg dat m'n vriend er niet is want ik moet voetbal kijken.
Ahwwwww. Sterkte. Wat is je favo plek voor huilbuien?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Supergoed
[..]
Geloof ik zo. Nu ga ik even janken dat ik zonder zit![]()
Haha.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Renesite het volgende:
Soms is het ook wel chill dat mijn wederhelft er niet is
IK WIL EEN ScreenSHOTquote:
Als hij er te vaak is dan welquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Renesite het volgende:
Soms is het ook wel chill dat mijn wederhelft er niet is
Wij hebben beiden een eigen vaste vrije tijd. Hij donderdag en ik vrijdag. Heerlijk zelf aanrommelen van 7-17quote:
Chill.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben beiden een eigen vaste vrije tijd. Hij donderdag en ik vrijdag. Heerlijk zelf aanrommelen van 7-17
Achter de computer of op de bank.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke!
[..]
Ahwwwww. Sterkte. Wat is je favo plek voor huilbuien?
Ik heb dat echt al best veel nu.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Dat is nou het verschil tussen al lang en pas net een relatie hebben, de grappen a la 'oh ik kan wel ff zonder hoor pff' komen pas na enkele jaren.
Dat is het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Achter de computer of op de bank.
Maar het is geen huilbui. Ik vind het gewoon jammer
Zowel met als zonder leuk vinden is ook wel zo gezond denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb dat echt al best veel nu.
Ik vind het heerlijk met hem, maar meestal ook heerlijk zonder hem. Uni vind ik nogal zwaar en stresvol, dus... Vind ik het fijn om met hem te kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
KAAS HEB IK JE NOU OOIT AVATAR LATEN ZIEN?
Ja hoor. Zeker welquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Dat is nou het verschil tussen al lang en pas net een relatie hebben, de grappen a la 'oh ik kan wel ff zonder hoor pff' komen pas na enkele jaren.
Yes.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van Skype.
Nee man.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Rezania het volgende:
KAAS HEB IK JE NOU OOIT AVATAR LATEN ZIEN?
Bwehehehequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja hoor. Zeker wel! en om nou te denken dat we arm in arm intiem op de bank TV kijken? O nee o nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |