Nooitquote:
Gigi.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die blonde (Koen?) vond ik wel leuk.
Vind het ook zo heerlijk als ze bij Rutger aan tafel zitten en Koen een beetje vervelend gaat lopen flirten met Baudet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gigi.
Nee. Wat een verschrikkelijke nichten. Maar ze zijn wel hilarisch.
Ja nou euh dat is euh best positief of zo gebracht?!quote:
Bodybuilders onder elkaar maakt niet uit, is normaal, gaat gwn om het wetenschappelijk analyseren van de progress jwtz.quote:
Be my guest, maar ik ben ook nog maar een noob hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik echt heel vet. Ik wil eigenlijk wel switchen van hardloopwedstrijden naar triatlons. Mag ik je een keer wat vragen sturen per dm?
Ik vind die koen echt heerlijk. Wat een verrukelijke nicht.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind het ook zo heerlijk als ze bij Rutger aan tafel zitten en Koen een beetje vervelend gaat lopen flirten met Baudet.
Juist. Wetenfappelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bodybuilders onder elkaar maakt niet uit, is normaal, gaat gwn om het wetenschappelijk analyseren van de progress jwtz.
Ik moet ook enkel wat beginselen weten. Triatlon (en dan met name het trainen ervoor) lijkt me gewoon wel lekker gevarieerd vergeleken met telkens hardloopwedstrijden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Be my guest, maar ik ben ook nog maar een noob hoor
Haha, moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind die koen echt heerlijk. Wat een verrukelijke nicht.
[..]
Juist. Wetenfappelijk.
Jazeker!quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, moest hardop lachen.En idd, lekker vals.
Samen onze vriendjes missen?quote:
Lekker janken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Samen onze vriendjes missen?
Jaaaaa! Samen in een tinychat huilie doenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jaaaaa! Samen in een tinychat huilie doen
8 uur stage, daarna hardgelopen en direct na het eten de afwas gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb wel het toilet schoon gemaakt en de afwas gedaan. Ik mag weer trots zijn.
En nu voel ik mij weer slecht. Dank uquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
8 uur stage, daarna hardgelopen en direct na het eten de afwas gedaan.
Hihiquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
En nu voel ik mij weer slecht. Dank u
Dat had ik om 5 uur al gedaan, ja.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Terwijl jullie aan het janken zijn geweest over een missende wederhelft heb ik heerlijk getraind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |