abonnement Unibet Coolblue
pi_167332353
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:41 schreef Fokpop het volgende:
kutwouten ook altijd, staan klaar om je een boete te geven, maar heb je keer hulp nodig geven ze niet thuis :r :r
Tja, als je van alle kanten wordt uitgescholden als je mensen een UI aanbiedt en als bijna niemand ze nog aanneemt, dan houdt het een keertje op.

Wat mij betreft dump je die UI gewoon; het zal me werkelijk een zorg zijn. Mocht je een nieuwe UI willen, dan kun je het proberen in het topic dat ik net noemde. Succes daar. :)
pi_167332731
Tja het is een ondankbare taak:
quote:
0s.gif Op Monday December 5 at 7:50am schreef Frank de Vetter het volgende:Ik werk bij de Politie.

In de media , op internet wordt vrijwel dagelijks bericht over mij , over ons , want als je een uniform draagt ben je " de politie". Iedereen vindt iets van of over mij en dat mag. Gelukkig mag dat in Nederland. Een samenvatting van wat ik hoor , zie en lees.

Ik ben een slecht getrainde politieman . Samen met mijn collega's gebruik ik veel geweld we slaan mensen zomaar in elkaar. Ik leg regelmatig een nekklem aan waarbij volledig onschuldige mensen het loodje leggen. Als ik niet bezig ben met zinloze controles zit ik met mijn dikke pens op het buro koffie te drinken en donuts te eten. Ik kan niet autorijden en als ik een boef achtervolg die daarbij gewond raakt is dat mijn schuld, omdat ik hem heb opgejaagd. Als ik hem laat gaan ben ik een sukkel. Bij een inbraak kom ik steevast te laat. Maar als ik met optische en geluidsignalen rijd of door het rode licht, als ik harder rijd dan het overige verkeer of over de vluchtstrook denk ik dat ik alles mag en ben ik een slecht voorbeeld . Als er ergens wordt gevochten en ik daarbij mijn bevoegdheid om geweld toe te passen gebruik wordt er door tientallen meestal dronken of doorgesnoven idioten geschreeuwd dat ik een kanker mongool ben. Buurtbewoners vragen me wanneer er nu eindelijk eens wordt opgetreden tegen hardrijders in hun straat. De brave huisvader die ik betrap op 80 km per uur in een woonwijk zegt mij geërgerd dat ik zeker niets beters te doen heb en boeven moet gaan vangen. Als ik een etterbakje aanpak op straat wordt dat onmiddellijk gefilmd waarna het filmpje op youtube wordt geplaatst. Vervolgens is er een leger reaguurders die lafjes vanachter hun toetsenbordje schrijven dat de politie weer aan het provoceren was. Ik vraag me dan vaak af of die reaguurders zelf nog iets zinvols bijdragen aan deze samenleving maar dat terzijde.
De boefjes hebben schijt aan elke regel maar ik moet me houden aan een oerwoud aan regels. Diezelfde regels worden door advocaten naar believen geïnterpreteerd om de boefjes weer zsm vrij te pleiten vanwege een vormfout. In moordzaken heb ik last van een kokervisie waardoor gevangenissen vol zitten met onschuldig veroordeelden omdat ik scoren belangrijker vind dan de waarheid. Als ik word uitgescholden voor kankerwout of de middelvinger krijg, moet ik dat niet persoonlijk opvatten het hoort bij mijn werk en daar word ik dik voor betaald.
Ik ben racistisch en schep er een waar genoegen in zo veel mogelijk gekleurde mensen te sarren. Etnisch profileren is mijn hobby want als ik een licht getinte snotneus met bontkraagje in een auto van een halve ton zie rijden vraag ik me af hoe hij aan die auto komt. Ik overweeg dan de mogelijkheid dat er iets niet klopt maar dat zijn verkeerde conclusies die in mijn beroeps gedeformeerde hersens worden gevormd. Maak ik de domme fout een donkere man staande te houden die BN 'er blijkt te zijn is dat dagenlang onderwerp van gesprek in talkshows waar de gekleurde BN'er uitgebreid de gelegenheid krijgt te vertellen over het hem aangedane onrecht.
Daarom moet ik binnenkort naar een cursus waar typhoon me gaat leren dat het handiger is om alleen nog blanke ouderen in kleine auto's te controleren. Als ik de dader van een ramkraak die op vlucht probeert over me heen te rijden neerschiet, gaan rechters en officieren van justitie maanden lang studeren op de zaak om te beoordelen of dat schieten wel terecht was. Al die tijd mag ik niet de straat op en moet ik vrezen voor mijn baan of gevangenisstraf.

Negatief zegt u? Ja dat kan je zeggen. Gechargeerd? Ook wel
Maar, en dat is het positieve in dit verhaal ik doe mijn werk graag , al 35 jaar met veel trots en plezier. Daarbij ben ik ook nog zo naïef te denken dat het zin heeft. En met mij heel veel collega's in het blauw. Geen dank, graag gedaan!
pi_167332952
115 mensen vind ik overigens best indrukwekkend, en dat zijn er vast meer dan je uitgescholden hebben :)
pi_170081363


De coalitie-onderhandelingen zijn volop gaande; er is nog lang geen nieuw regeerakkoord en kabinet. Maar één ding is wél duidelijk: de wegbezuinigde UI-politie wordt in ere hersteld.

De UI-politie 2.0 gaat verder waar de UI-politie ophield. Even scherp, drammerig, confronterend en opdringerig als altijd. De jacht op de UI-lozen, de strijd tegen UI-loosheid, gaat weer volop verder. Voor de UI-politie is geen enkele UI-loze veilig. :7

"We will smoke them out of their holes, we will get them running, and we will bring them to justice"
pi_170081571


Hoe werkt het ook alweer?
• De FOK! UI-politie speurt het forum af naar users zonder user icon (UI) óf users met een oerlelijke UI die wel een facelift kan gebruiken.
• Deze users worden niet alleen aangehouden, maar ze krijgen natuurlijk ook meteen een nieuwe (of verbeterde) UI aangeboden.

Een user die tot inkeer komt, mag zich natuurlijk ook zelf ook in dit topic aangeven, waarna de creatieve FOK!'ers een passende UI voor deze user maken.

Hoe minder noiconn.png hoe beter!

Heeft de UI-politie jou een UI aangemeten of opgedrongen? Stel 'm snel in.
1: Sla het plaatje lokaal op
2: Ga in FOK! naar de User Icon Manager. Deze is te bereiken via je profiel-instellingen, door het aanklikken van je eigen UI-vakje of via deze directe link: http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
3: Upload het plaatje vanaf de plek waar je het hebt opgeslagen
4: Klaar! *)

Een UI maken voor jezelf of een ander?
De ideale afmeting is 60 bij 60 pixels. Groter mag niet, te kleine plaatjes leveren een onscherp resultaat op. Dus maak ze op 60x60.

Let op: De UI-politie is niet bedoeld voor users die al een prima UI hebben en kleine aanpassingen willen.
Daarvoor kun je hier terecht: Topicreeks: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht
pi_170081598
Natuurlijk is de UI-politie meteen weer volop aan de bak gegaan. Drie UI's konden wel een facelift gebruiken:

quote:
17s.gif Op woensdag 5 april 2017 03:20 schreef OeJ het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 00:53 schreef Linker_Rijstrook het volgende:
(lokquote)


quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 01:04 schreef Mubassie het volgende:
(lokquote)
pi_170081634
En uiteraard heeft de UI-politie weer een lading UI-lozen opgespoord. Dat levert de volgende serie aanhoudingen op.

quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 23:08 schreef TripleSec het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 22:51 schreef Attitude het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 16:59 schreef naoomx het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 01:09 schreef fukforce het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 01:41 schreef epicbeardman het volgende:
(lokquote)


quote:
99s.gif Op zondag 2 april 2017 14:59 schreef Aitvaras het volgende:
(lokquote)


quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 08:59 schreef Japie_Tepel het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:36 schreef CyberCow het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 18:37 schreef WatermeloenFOK het volgende:
(lokquote)


quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:26 schreef Shittieboy het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 05:24 schreef VenusFlyTrap het volgende:
(lokquote)
pi_170081661
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2017 09:16 schreef Elfletterig het volgende:
En uiteraard heeft de UI-politie weer een lading UI-lozen opgespoord. Dat levert de volgende serie aanhoudingen op.

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Omg.
pi_170081697
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 april 2017 09:17 schreef Aitvaras het volgende:

[..]

Omg.
Je bent er snel bij. ^O^
Je UI is her op gebaseerd: https://nl.wikipedia.org/wiki/Aitvaras
pi_170081811
^O^
pi_170084137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tja, als je van alle kanten wordt uitgescholden als je mensen een UI aanbiedt en als bijna niemand ze nog aanneemt, dan houdt het een keertje op.
Ik ben nog steeds heel blij met mijn UI hoor! ^O^
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:15:30 #162
430653 Shittieboy
Allround mafketel
pi_170086352
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2017 09:16 schreef Elfletterig het volgende:
En uiteraard heeft de UI-politie weer een lading UI-lozen opgespoord. Dat levert de volgende serie aanhoudingen op.

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Dank je voor het meedenken, maar nee. :N Tag again when you got something nice though :D ^O^
pi_170086832
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:15 schreef Shittieboy het volgende:

[..]

Dank je voor het meedenken, maar nee. :N Tag again when you got something nice though :D ^O^
Ik had voor een abstract ding gekozen. Ik zal nog eens kijken. Heb je een gewenste richting / kleur? :P
pi_170087874
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:13 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds heel blij met mijn UI hoor! ^O^
Mooi ^O^
pi_170143400
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 april 2017 09:16 schreef Elfletterig het volgende:
En uiteraard heeft de UI-politie weer een lading UI-lozen opgespoord. Dat levert de volgende serie aanhoudingen op.

[..]

[ afbeelding ]

Thanks :)
pi_170146617
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:48 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Thanks :)
^O^
pi_170192991
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:15 schreef Shittieboy het volgende:

[..]

Dank je voor het meedenken, maar nee. :N Tag again when you got something nice though :D ^O^
Nieuwe poging dan:

pi_170193059
De UI-politie heeft controles uitgevoerd op het FEStivalterrein van FOK! en ook elders. De volgende users krijgen een geheel verzorgde UI-facelift aangeboden.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:03 schreef OxygeneFRL het volgende:(lokquote)

(Deze facelift leverde weinig winst op, maar ik had 'm gemaakt, dus ik leg 'm toch maar voor)

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 00:40 schreef Japepk het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 23:14 schreef Isane het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 14:43 schreef Snoopyfrl het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:21 schreef koei het volgende:
(lokquote)
pi_170193149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
De UI-politie heeft controles uitgevoerd op het FEStivalterrein van FOK! en ook elders. De volgende users krijgen een geheel verzorgde UI-facelift aangeboden.

[..]

[ afbeelding ]
(Deze facelift leverde weinig winst op, maar ik had 'm gemaakt, dus ik leg 'm toch maar voor)

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Sorry maar heb ik iets gemist?
pi_170193189
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Sorry maar heb ik iets gemist?
De UI-politie poetst soms de UI's op van users met een minder scherpe UI. Die van jou is ook onderhanden genomen, maar zoals er al bijstaat, is de kwaliteitswinst gering. Het verschil dus ook.
pi_170193199
En uiteraard waren er in FES (en elders) ook weer de nodige UI-lozen te vinden. De UI-politie heeft proces verbaal opgemaakt en legt de bijgaande UI's voor aan de users in kwestie...

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:32 schreef Pluto1975 het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:22 schreef Berkenboom het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:01 schreef Nighthawk88 het volgende:(lokquote)


quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef loezzzje het volgende:(lokquote)


quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 21:19 schreef geppie het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:53 schreef CPS2000 het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:06 schreef Vlinderlavendel het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:12 schreef Reismeis het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:55 schreef L-E het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:12 schreef PasopA het volgende:
(lokquote)


quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:58 schreef bouwkloon het volgende:
(lokquote)


quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 23:36 schreef NotToBe het volgende:(lokquote)


quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:15 schreef piepkuiken21 het volgende:(lokquote)
pi_170201038
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
De UI-politie heeft controles uitgevoerd op het FEStivalterrein van FOK! en ook elders. De volgende users krijgen een geheel verzorgde UI-facelift aangeboden.

[..]

[ afbeelding ]
(Deze facelift leverde weinig winst op, maar ik had 'm gemaakt, dus ik leg 'm toch maar voor)

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt vriend, ik heb 'm aangepast _O_
pi_170205326
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:44 schreef Isane het volgende:

[..]

Bedankt vriend, ik heb 'm aangepast _O_
^O^

Overigens heeft PasopA zijn UI inmiddels ook aangenomen. ^O^

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2017 23:38:21 ]
pi_170209136
heb hem aangepast. thanks :)
  vrijdag 14 april 2017 @ 10:57:34 #175
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_170210499
Hartelijk dank voor de oplettendheid, ik ga hem aanpassen.
Tevens ook eens kijken naar een leuke ondertitel maar dan moet ik opnieuw mijn wachtwoord invoeren

[ Bericht 14% gewijzigd door VenusFlyTrap op 14-04-2017 11:15:29 (mwah) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')