Zijn Moeder-grappen tegenwoordig het niveau op FOK!?quote:Op woensdag 5 april 2017 07:41 schreef VarkensHart het volgende:
Ik liet je moeder gisteren na vijf minuten al komen
Madquote:Op woensdag 5 april 2017 07:42 schreef Politicus69 het volgende:
[..]
Zijn Moeder-grappen tegenwoordig het niveau op FOK!?
ga je liever 8 keer 50 minuten naar school dan?quote:Op woensdag 5 april 2017 07:38 schreef Politicus69 het volgende:
Klacht: School die je voor 50 min op school laat komen
Daar 5 minuten voor nodig hebbenquote:Op woensdag 5 april 2017 07:41 schreef VarkensHart het volgende:
terechte klacht maar dan moet je maar wat dichterbij gaan wonen.quote:Op woensdag 5 april 2017 07:38 schreef Politicus69 het volgende:
Dat zou mijn reactie zijn in mijn natuurlijke habitat. Maar ik heb proefwerkweek dusja. Heb gewoon gezegd dat ik om kwart voor naar de orthodontist moest en ik zit weer in de bus!quote:Op woensdag 5 april 2017 08:56 schreef MichaelScott het volgende:
Gewoon niet gaan.
Paar strafuurtjes op een dag dat je toch al veel les hebt maakt ook niet uit.
Jij durft broerquote:Op woensdag 5 april 2017 08:57 schreef Politicus69 het volgende:
[..]
Dat zou mijn reactie zijn in mijn natuurlijke habitat. Maar ik heb proefwerkweek dusja. Heb gewoon gezegd dat ik om kwart voor naar de orthodontist moest en ik zit weer in de bus!
quote:Op woensdag 5 april 2017 07:41 schreef VarkensHart het volgende:
Leuk he? Maar niet zo leuk als je gezicht.quote:Op woensdag 5 april 2017 07:42 schreef Politicus69 het volgende:
[..]
Zijn Moeder-grappen tegenwoordig het niveau op FOK!?
volgende keer een staalborstel gebruiken dan lukt het in 4 minuten.quote:Op woensdag 5 april 2017 07:41 schreef VarkensHart het volgende:
Das lang. School die je drie keer in 1 week voor 15 minuutjes laat langskomen. Of vraagt of je op je vrije daggie nog even een blaadje kunt langsbrengen.quote:Op woensdag 5 april 2017 07:38 schreef Politicus69 het volgende:
Goede reactie weer vogeltjesdansquote:Op woensdag 5 april 2017 09:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk he? Maar niet zo leuk als je gezicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |