abonnement Unibet Coolblue
pi_165198158
quote:
Vannacht tijdens half time in slaap gevallen :(
Deze wedstrijd moet ik zeker nog even terugkijken want het 3rde/4rde kwart was spektakel zo te horen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 september 2016 @ 13:22:02 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_165198812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 11:27 schreef PirE het volgende:

[..]

Goede ref _O_ _O_

[ afbeelding ]

Drukt de kosten voor Gamepass flink :D
Had die zelf ook, m'n hart zei Panthers, mijn verstand Broncos :P Had gehoopt op 1 of 2 punten win van Panthers :D

1st, 2nd en 4th Q ook nog IP wat binnen kunnen harken :)
pi_165201300
Net gekeken, mooi potje hoor _O_
Ik begon neutraal maar hoopte uiteindelijk toch op de Panthers na al die helmet-to-helmet hits van de Broncos. De refs lijken het alleen maar toe te staan omdat Cam zelf groot en sterk is.

Maar het feest is weer begonnen *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 september 2016 @ 15:45:12 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_165201477
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 15:34 schreef BobW het volgende:
Net gekeken, mooi potje hoor _O_
Ik begon neutraal maar hoopte uiteindelijk toch op de Panthers na al die helmet-to-helmet hits van de Broncos. De refs lijken het alleen maar toe te staan omdat Cam zelf groot en sterk is.

Maar het feest is weer begonnen *O*
Dit ja.

Nogmaals, ik denk niet dat de Panthers hebben verloren door die helmet to helmet hits, maar er moet hier wel iets aan gedaan worden. Ze zijn altijd zo aan het hameren op "player safety", maar laten dit wel toe.

Als je een vinger op de helm van Brady of Rodgers legt krijg je een flag. Omdat Newton sterk/groot is valt het minder op of gooien ze minder snel een flag. Er waren minstens twee late hits en minstens 3 helmet to helmets die ze hadden kunnen geven. Dat Newton uberhaupt nog kon spelen en een winning drive op kon zetten was echt prachtig. Jammer van Gano die het dan alsnog verneukt.

Ik hoop dat de NFL hier meer aandacht aan gaat besteden. Ook Wilson van de Seahawks heeft hier soms last van, misschien in mindere mate, maar toch. NFL en de refs moeten zich aanpassen aan de nieuwe soort QB's.
  vrijdag 9 september 2016 @ 16:36:55 #155
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165202553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 15:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit ja.

Nogmaals, ik denk niet dat de Panthers hebben verloren door die helmet to helmet hits, maar er moet hier wel iets aan gedaan worden. Ze zijn altijd zo aan het hameren op "player safety", maar laten dit wel toe.

Als je een vinger op de helm van Brady of Rodgers legt krijg je een flag. Omdat Newton sterk/groot is valt het minder op of gooien ze minder snel een flag. Er waren minstens twee late hits en minstens 3 helmet to helmets die ze hadden kunnen geven. Dat Newton uberhaupt nog kon spelen en een winning drive op kon zetten was echt prachtig. Jammer van Gano die het dan alsnog verneukt.

Ik hoop dat de NFL hier meer aandacht aan gaat besteden. Ook Wilson van de Seahawks heeft hier soms last van, misschien in mindere mate, maar toch. NFL en de refs moeten zich aanpassen aan de nieuwe soort QB's.
Broncos moesten gewoon de opening @ home winnen :+
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 9 september 2016 @ 16:57:58 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_165203007
Kut refs :r
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_165206685
Er had in gegrepen moeten worden vannacht, blijkbaar is de NFL toch niet zo geïnteresseerd in het voorkomen van hersenschuddingen en wat daar uit volgt.

http://www.espn.com/nfl/s(...)g-protect-cam-newton
pi_165209153
Net helemaal teruggekeken, wat een pot _O_ Had een lichte voorkeur voor Denver dus :7

Paar dingen die me opvielen:
Het volkslied was aids.
Nieuwe regel met 25yrd ipv 20
Rookie QB van de Bronco's vond ik veelbelovend!
Nieuwe regel mbt taunts?

Dat wat ik hier lees over "vies spel" etc is mij niet echt opgevallen eerlijk gezegd. Vind ook niet dat de Panthers onterecht verloren hebben. Close was het wel.
pi_165209397
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 12:46 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Vannacht tijdens half time in slaap gevallen :(
Deze wedstrijd moet ik zeker nog even terugkijken want het 3rde/4rde kwart was spektakel zo te horen.
Ben je niet de enige... eerst me wekker verkeerd gezet en daarna in slaap gevallen tijdens de rust. Wordt je wakker tijdens de time-out van de Broncos aan het einde en kom je er achter dat je toch wel iets gemist hebt.
pi_165209521
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2016 21:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net helemaal teruggekeken, wat een pot _O_ Had een lichte voorkeur voor Denver dus :7

Paar dingen die me opvielen:
Het volkslied was aids.
Nieuwe regel met 25yrd ipv 20
Rookie QB van de Bronco's vond ik veelbelovend!
Nieuwe regel mbt taunts?

Dat wat ik hier lees over "vies spel" etc is mij niet echt opgevallen eerlijk gezegd. Vind ook niet dat de Panthers onterecht verloren hebben. Close was het wel.
Als neutrale toeschouwer wel mee eens eigenlijk. Mooie opening voor het seizoen.

wie heeft in onze league eigenlijk siemian gedraft, die gaat er veel plezier van hebben :D

En dat volkslied was echt slecht, als in heel heel slecht ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165209567
Vind het trouwens ook onbegrijpelijk dat de eigen teamarts de beslissing neemt dat een speler door mag of niet. Zou toch echt bij zo'n neurotrauma official moeten liggen als je het mij vraagt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 september 2016 @ 22:23:06 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_165211068
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2016 21:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net helemaal teruggekeken, wat een pot _O_ Had een lichte voorkeur voor Denver dus :7

Paar dingen die me opvielen:
Het volkslied was aids.
Nieuwe regel met 25yrd ipv 20
Rookie QB van de Bronco's vond ik veelbelovend!
Nieuwe regel mbt taunts?

Dat wat ik hier lees over "vies spel" etc is mij niet echt opgevallen eerlijk gezegd. Vind ook niet dat de Panthers onterecht verloren hebben. Close was het wel.
Moet je toch even beter kijken


Die eerste van Marshall is gewoon launching, 100% opzettelijk. Geen flag. Als ze deze meteen hadden gegeven was de kans klein dat nummer 2 en 3 waren gebeurd.

Die tweede van Miller kan je nog mee wegkomen, hij lanceert in ieder geval niet, maar loopt er meer tegenaan, laten we deze onder de categorie shit happens zetten.

Die derde is helemaal schandalig en ook weer opzettelijk. Wel een flag, maar offset met intentional grounding.

Je gaat me niet vertellen dat de prima defensive players van Broncos opeens zijn vergeten hoe je moet tackelen. Ik hoop en ik denk dat de NFL deze spelers bestraft. Als dit geen vies spel is dan weet ik het ook niet meer. De spelers geven zelfs toe dat ze dit opzettelijk hebben gedaan ("to get to him").

Ik vind goede defenses leuk, maar de Broncos gaan te ver en buiten het boekje. Dan liever de defense van de Seahawks, spelen goed, spelen hard, maar gaan niet opzettelijk lopen targeten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Evenstar op 09-09-2016 22:28:22 ]
pi_165211511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Moet je toch even beter kijken


Die eerste van Marshall is gewoon launching, 100% opzettelijk. Geen flag. Als ze deze meteen hadden gegeven was de kans klein dat nummer 2 en 3 waren gebeurd.

Die tweede van Miller kan je nog mee wegkomen, hij lanceert in ieder geval niet, maar loopt er meer tegenaan, laten we deze onder de categorie shit happens zetten.

Die derde is helemaal schandalig en ook weer opzettelijk. Wel een flag, maar offset met intentional grounding.

Je gaat me niet vertellen dat de prima defensive players van Broncos opeens zijn vergeten hoe je moet tackelen. Ik hoop en ik denk dat de NFL deze spelers bestraft. Als dit geen vies spel is dan weet ik het ook niet meer. De spelers geven zelfs toe dat ze dit opzettelijk hebben gedaan ("to get to him").

Ik vind goede defenses leuk, maar de Broncos gaan te ver en buiten het boekje. Dan liever de defense van de Seahawks, spelen goed, spelen hard, maar gaan niet opzettelijk lopen targeten.
Butthurt fanboy? :P Nee grapje. Ik snap je punt. Ken de regels mbt echt niet. Heb in de wedstrijd niet zo gefocust zitten kijken, wat dingen ernaast gedaan enzo. Krijg bij die laatste wel het idee dat hij nog voor de schouderbeuk wil gaan ofzo.
Maargoed netjes is het niet nee. Mja wat ik dan helemaal niet snap is dat ze met alle pauzes en replays en camera's hier niks van zeiden.

Waarom heeft Rivera ook geen challenge gevraagd? Of als Cam dit voelt/merkt etc, zou hij dan ook een challenge mogen aanvragen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 september 2016 @ 22:42:46 #164
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_165211632
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:37 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Butthurt fanboy? :P Nee grapje. Ik snap je punt. Ken de regels mbt echt niet. Heb in de wedstrijd niet zo gefocust zitten kijken, wat dingen ernaast gedaan enzo. Krijg bij die laatste wel het idee dat hij nog voor de schouderbeuk wil gaan ofzo.
Maargoed netjes is het niet nee. Mja wat ik dan helemaal niet snap is dat ze met alle pauzes en replays en camera's hier niks van zeiden.

Waarom heeft Rivera ook geen challenge gevraagd? Of als Cam dit voelt/merkt etc, zou hij dan ook een challenge mogen aanvragen?
Nee, niet butthurt :) Zoals ik al zei, ze hebben niet verloren omdat ze geen flags kregen. Ik maak me meer zorgen over het feit dat Cam vandaag of morgen een grote blessure gaat oplopen, omdat de refs geen flags gooien. Zelfde geldt voor andere grote QB's zoals bijvoorbeeld Wilson. Als je Brady vuil aankijkt of een duwtje geeft nadat hij de bal heeft gegooid krijg je een flag, maar als je Cam een kopstoot geeft dan mag het wel.

Je kan dit soort beslissingen niet challengen trouwens, dus dat heeft geen zin. Achteraf kan de NFL wel beslissen om de spelers een straf te geven en ik denk dat Marshall en Stewart deze wel gaan krijgen. Cam heeft tijdens de persconferentie aangegeven dat hij na iedere hit op z'n hoofd het tegen de refs heeft gezegd. Meer kan hij ook niet doen.

Daarnaast vind ik het respectloos van de spelers die dit soort dingen doen. Je speelt met iemands carriere of misschien wel leven als je opzettelijk iemand op zijn hoofd probeert te raken. Met een beetje pech kunnen de defensive players zelf ook geblesseerd raken, dus naast respectloos is het ook nog eens super dom.

Al die sacks/hits zijn prima defensive plays als ze niet opzettelijk op zijn hoofd hadden gemikt. Dan dwing je respect af en laat je zien dat je goed bent binnen de regels. Nu is het gewoon vuil en goedkoop.
pi_165211778
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, niet butthurt :) Zoals ik al zei, ze hebben niet verloren omdat ze geen flags kregen. Ik maak me meer zorgen over het feit dat Cam vandaag of morgen een grote blessure gaat oplopen, omdat de refs geen flags gooien. Zelfde geldt voor andere grote QB's zoals bijvoorbeeld Wilson. Als je Brady vuil aankijkt of een duwtje geeft nadat hij de bal heeft gegooid krijg je een flag, maar als je Cam een kopstoot geeft dan mag het wel.

Je kan dit soort beslissingen niet challengen trouwens, dus dat heeft geen zin. Achteraf kan de NFL wel beslissen om de spelers een straf te geven en ik denk dat Marshall en Stewart deze wel gaan krijgen. Cam heeft tijdens de persconferentie aangegeven dat hij na iedere hit op z'n hoofd het tegen de refs heeft gezegd. Meer kan hij ook niet doen.

Daarnaast vind ik het respectloos van de spelers die dit soort dingen doen. Je speelt met iemands carriere of misschien wel leven als je opzettelijk iemand op zijn hoofd probeert te raken. Met een beetje pech kunnen de defensive players zelf ook geblesseerd raken, dus naast respectloos is het ook nog eens super dom.

Al die sacks/hits zijn prima defensive plays als ze niet opzettelijk op zijn hoofd hadden gemikt. Dan dwing je respect af en laat je zien dat je goed bent binnen de regels. Nu is het gewoon vuil en goedkoop.
Ben het wel met je eens zo hoor, alleen lette ik er niet op en kende ik de regels niet. Maar waarom kun je dit dan niet challengen? :?

Trouwens, lijkt me nieteens fijn zo te hitten. Waarom zou je geen schouderduw oid geven ipv dit... Je eigen hoofd vindt dit ook niet fijn lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 september 2016 @ 22:52:43 #166
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_165211926
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens zo hoor, alleen lette ik er niet op en kende ik de regels niet. Maar waarom kun je dit dan niet challengen? :?

Trouwens, lijkt me nieteens fijn zo te hitten. Waarom zou je geen schouderduw oid geven ipv dit... Je eigen hoofd vindt dit ook niet fijn lijkt me.
Een flag gooien bij dit soort dingen is een "judgement call" en die kan je niet challengen. Het is echt de beslissingen van de scheidsrechter en je kan daar niks aan veranderen.

Het is ook niet fijn hitten, daarom zeg ik ook dat het dom is en zelfs blessures kan geven bij de defensive player. Nu zijn sommige spelers ook gewoon dom :P Zoals je ziet leaden ze ook steeds met de bovenkant van hun hoofd. Dat stukje kan veel meer hebben dan een zijkant/onderkant waar ze Newton steeds raken.

Ik denk dat we begin volgende week wel wat fines richting de Broncos spelers gaan zien in ieder geval en ik hoop dat de refs vanaf nu bij alle QB gelijke regels gaan toepassen, maar dat is helaas wishful thinking vrees ik.
pi_165212094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 22:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Een flag gooien bij dit soort dingen is een "judgement call" en die kan je niet challengen. Het is echt de beslissingen van de scheidsrechter en je kan daar niks aan veranderen.

Het is ook niet fijn hitten, daarom zeg ik ook dat het dom is en zelfs blessures kan geven bij de defensive player. Nu zijn sommige spelers ook gewoon dom :P Zoals je ziet leaden ze ook steeds met de bovenkant van hun hoofd. Dat stukje kan veel meer hebben dan een zijkant/onderkant waar ze Newton steeds raken.

Ik denk dat we begin volgende week wel wat fines richting de Broncos spelers gaan zien in ieder geval en ik hoop dat de refs vanaf nu bij alle QB gelijke regels gaan toepassen, maar dat is helaas wishful thinking vrees ik.
Ja we zullen zien. Ik kan me niet voorstellen dat alleen een paar Bronco's dit doen trouwens, eens afwachten wat zondag brengt.
pi_165212311
Ik heb nog geen sport meegemaakt waar iedereen gelijk beoordeeld wordt, dus dat zal hier ook niet snel gebeuren :P
Blijft toch mensenwerk he ;)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165218685
Oh boy.. Pats vanavond zonder starting QB, LT, RT, TE, DE en RB. :{

RIP Jimmy.
pi_165218734
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 09:48 schreef rgras het volgende:
Oh boy.. Pats vanavond zonder starting QB, LT, RT, TE, DE en RB. :{

RIP Jimmy.
morgen?
ik ging al checken of ik vannacht kon kijken 😅
Hell To The Liars
pi_165219019
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 09:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

morgen?
ik ging al checken of ik vannacht kon kijken 😅
Mijn koffiezetapparaat is kapot.. cut me some slack. ;)

C. Anderson meteen goed voor 25.90 points.. 139 all-purpose yards en 2 TD's. *O*
pi_165230058
Om nog heel even terug te komen op alle hits op Cam. Vooropgesteld, helmet hits zijn fout als je lanceert, maar.. Als hij buiten de pocket is is hij een runner, en dan gelden er andere regeltjes. Daarom is zullen rennende QB's altijd minder vlaggen krijgen.

Oh ennuh.. GO BRONCOS!
pi_165232057
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:51 schreef Luuksor het volgende:
Om nog heel even terug te komen op alle hits op Cam. Vooropgesteld, helmet hits zijn fout als je lanceert, maar.. Als hij buiten de pocket is is hij een runner, en dan gelden er andere regeltjes. Daarom is zullen rennende QB's altijd minder vlaggen krijgen.
Daar heb je gelijk in.
Het is alleen heel jammer dat het toch altijd zo lijkt dat bepaalde QB's (bijvoorbeeld Brady) ook buiten de pocket veel beter beschermd worden...is gewoon niet altijd even consequent van de refs.

Verder moeten de Panthers niet zo zeuren :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 september 2016 @ 22:16:37 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_165234228
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:51 schreef Luuksor het volgende:
Om nog heel even terug te komen op alle hits op Cam. Vooropgesteld, helmet hits zijn fout als je lanceert, maar.. Als hij buiten de pocket is is hij een runner, en dan gelden er andere regeltjes. Daarom is zullen rennende QB's altijd minder vlaggen krijgen.

Oh ennuh.. GO BRONCOS!
Helmet to helmet hits zijn ook niet legaal op runners, dus ik vind dit zo'n onzin uitleg altijd. Of je ne QB, CB, RB of de fucking waterboy bent. Helmet to helmet hits are illegal, simpel.

Zolang fans, refs, NFL dit soort hits niet afkeuren gaat het een keer erg fout.
  zondag 11 september 2016 @ 02:22:09 #175
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_165238779
Dat was toch ook mijn eerste zin? Helmet hits zijn fout? (sidenote, die van Miller was meer een ongelukje dan een gemikte hit). Ik vergeet nooit meer die hit op Trent Green tijdens een slide waarna hij geen snap meer gespeeld heeft.

Ik ben alleen het gezeur zat van mensen die maar bezig blijven over minder vlaggetjes voor Cam, minder vlaggetjes voor Big Ben, minder vlaggetjes voor noem ze maar op. Scramble? Better prepare to get hit.

En ja, Brady is een bitch..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')