Ok, kwam ook door de vlakke vragen volgens mij. Had wel willen horen over de slaperige aanloop naar de vluchtelingencrisis, of welke maatregelen Nederland nam om een tweede MH17 te voorkomen, niet-verbonden databases.. etc enzquote:Op maandag 5 september 2016 19:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik bedoel Ruttes interpretatie van het liberale gedachtegoed.
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:34 schreef golfer het volgende:
'We beginnen volgende maand met het maken van een vervolg op Onze man in Teheran', schrijft Erdbrink,
Die kon een nieuw seizoen Met Het Mes op Tafel al niet aan, dus dat zal helaas niet gaan lukken.quote:
Frénk van der Linden ?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Die kon een nieuw seizoen Met Het Mes op Tafel al niet aan, dus dat zal helaas niet gaan lukken.
Wel benieuwd wie ze nu weer uit de hoge hoed gaan toveren. Het is dat we Pauw al zo vaak op tv zien, anders vond ik dat wel een aardige kandidaat.
Daar zou ik ook nog wel benieuwd naar zijn. Na zijn documentaire over Aboutaleb zien we 'm weinig meer...ik denk dat hij daar geen vrienden mee gemaakt heeft.quote:
Ik correspondeer nog steeds met hem. Is breed georiënteerd. Hem toevallig leren kennen via de Zomergasten reeks op FOK! Verder heeft ie het erg druk. Niet op tv wil niet zeggen dat ie niet bestaat.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Daar zou ik ook nog wel benieuwd naar zijn. Na zijn documentaire over Aboutaleb zien we 'm weinig meer...ik denk dat hij daar geen vrienden mee gemaakt heeft.
Klopt.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is wel je stokpaardje hè
TV / Wie moet volgend jaar Zomergasten presenteren ?
Die werkt na 3 seconden al op m'n zenuwen.quote:
Marcia Luyten wellicht? Die vind ik altijd wel prettig bij Buitenhof.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:06 schreef livelink het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als het weer eens een vrouw was. Eva Jinek? Moet ik wel nog even wat extra wennen aan haar stem.
Al geweest.quote:
Te licht bevonden.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:06 schreef livelink het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als het weer eens een vrouw was. Eva Jinek? Moet ik wel nog even wat extra wennen aan haar stem.
Ik vind haar wel groeien eigenlijk.quote:
Een goede suggestie inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2017 13:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Marcia Luyten wellicht? Die vind ik altijd wel prettig bij Buitenhof.
Echt interessante gasten konden ze niet krijgen?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:49 schreef Nadinarama het volgende:
Dit staat ons te wachten https://www.vpro.nl/programmas/zomergasten.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |