maar dat gaat wel weer uit van 4x per weekquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee joh verder dan 14 km hoeft helemaal niet
4X per week is toch niet veel?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:28 schreef steffelonio het volgende:
[..]
maar dat gaat wel weer uit van 4x per week
Anders ga jij effe lekker ergens anders vervelend zitten wezen joh!quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat zal je toch wel vaker gehad hebben? (Denkt iedereen nu)
Ik zou me geen raad weten met 3 rustdagen per week....quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:28 schreef steffelonio het volgende:
[..]
maar dat gaat wel weer uit van 4x per week
Doe jij überhaupt wel aan rustdagen??quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zou me geen raad weten met 3 rustdagen per week....
Ja zeker, 1 rustdag per weekquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:39 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Doe jij überhaupt wel aan rustdagen??
you might are be rightquote:Op zondag 11 september 2016 08:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat dat niet lame excuses zijn maar meer dingen die je tegen jezelf zegt om het te relativeren.
Dit.quote:Op zondag 11 september 2016 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou me niet zo druk maken om waarom een ander wel of niet uitstapt.
Mogelijk ik dus ook..quote:Op zondag 11 september 2016 12:29 schreef Guard het volgende:
Rei, daar heb ik mijn eerste paar trail schoenen gekocht (in NYC)
Ja zeker. Dik 16 C, dus geen loopweer.quote:Op zondag 11 september 2016 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwabber, heb je nog iets met dauwpunten voor me wat ik als excuus kan aangrijpen?
Zo voelde het ook niet neequote:Op zondag 11 september 2016 15:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja zeker. Dik 16 C, dus geen loopweer.
Geef jezelf sowieso wat mentale hersteltijd ook. Nieuwe baan, nieuw huis (op redelijke afstand van vorig huis), relatie uit.quote:Op zondag 11 september 2016 15:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo voelde het ook niet neeal denk ik dat ik in mijn huidige toestand met ideaal loopweer ook slecht gepresteerd had, ik moet echt even beter voor mijn lichaam gaan zorgen. Maar voor mijn loopmaatje is het wel zuur, die probeert al het hele seizoen onder de 2.30 te lopen op de 800 en weer net niet gelukt, je zag gewoon iedereen instorten het laatste stuk. Nou ja, iig ons best gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |