Gordon hartje Markquote:Op zondag 4 september 2016 22:17 schreef Monolith het volgende:
En Gordon was met zijn clubje op een verkiezingsavond van de VVD als ik het goed heb.
Wauke is het er niet mee eens.quote:Op zondag 4 september 2016 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/772527004856029184
Dat wegblijven van excuses is toch gewoon om het risico op 'compensatie' te beperken.quote:Op zondag 4 september 2016 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het maar dubbelzinnig.
- Nederturken mogen opleuren, maar ze mogen hun paspoort gewoon houden.
- De multiculturele samenleving is mislukt, maar asielzoekers blijven welkom.
- Rutte gaat naar de slavernijherdenking, maar er komen geen excuses.
Schnabbelkoningin van D66quote:
Gordon is ook VVD lid.quote:Op zondag 4 september 2016 22:17 schreef Monolith het volgende:
En Gordon was met zijn clubje op een verkiezingsavond van de VVD als ik het goed heb.
Je mist steeds zijn uitlegquote:Op zondag 4 september 2016 22:19 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het maar dubbelzinnig.
- Nederturken mogen opleuren, maar ze mogen hun paspoort gewoon houden.
- De multiculturele samenleving is mislukt, maar asielzoekers blijven welkom.
- Rutte gaat naar de slavernijherdenking, maar er komen geen excuses.
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.quote:
Juist respect toch? Het is veel lastiger om goed les te geven op een VMBO school dan op het VWO.quote:Op zondag 4 september 2016 22:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het na vanavond overigens wel geruststellend dat hij leraar maatschappijleer is op een VMBO, en niet op een VWO.
Noemde Rutte dat niet ooit een olifant die het uitzicht belemmerde of zoiets dergelijks?quote:
Appie zit al die mongolen die naar zijn programma te kijken altijd op te roepen VVD te stemmen tijdens de verkiezingen. Die mensen zien dat programma van hem als het journaal.quote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.
Oh dear ik kijk het morgenquote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een oppervlakkige man is het toch ook. Vreselijk.
Gordon ging voorheen weleens op de koffie bij Mark in het torentje (echt)quote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zullen veel meer BN'ers zijn, dus dat lijkt me niet de reden om het op de bingo te zetten.
Leg jij de standpunten van Rutte dan eens uit.quote:Op zondag 4 september 2016 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je mist steeds zijn uitleg
Niet schrijven wat je wilt schrijven
'op de koffie', juist ja.quote:Op zondag 4 september 2016 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gordon ging voorheen weleens op de koffie bij Mark in het torentje (echt)
Appiequote:Op zondag 4 september 2016 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Appie zit al die mongolen die naar zijn programma te kijken altijd op te roepen VVD te stemmen tijdens de verkiezingen. Die mensen zien dat programma van hem als het journaal.
Toch?
Hij had het ook over harassment, subway, timing en radiated power.quote:Op zondag 4 september 2016 22:23 schreef Moody het volgende:
Reclame "commercial" noemen is wel weer jammer voor iemand die het Neerlandsch goed hoog heeft zitten
Precies, vraag of er dan niemand thuis op hem wacht.quote:Op zondag 4 september 2016 22:24 schreef Specularium het volgende:
Ga er dan even over door joh, droplul.
elk normaal denkend mens is het daar niet mee eensquote:
Visie komt in ieder geval niet in stukjes. "Stukje" is reclamemakersjargon, iets wat Unilver wil, "een stukje beleving voor de consument".quote:Op zondag 4 september 2016 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Noemde Rutte dat niet ooit een olifant die het uitzicht belemmerde of zoiets dergelijks?
Hij is net uit de kast gekomen. Gordon is toch meer dan 'gewoon n goede vriend'.quote:Op zondag 4 september 2016 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Val er net in (even gekeken naar lubach). Heeft hij nu iets gezegd over zijn vrijgezelle status of niet?
Heel RTL is een VVD propaganda kanaal. VVD spotjes zijn daar goedkoper dan van andere partijenquote:
Hopelijk dat de regisseur nu in zijn oortje tettertquote:
Inderdaad, zei het al eerder, maar zoveel gemiste kansen hé...quote:Op zondag 4 september 2016 22:27 schreef Loekie1 het volgende:
Rutte wil er best over praten maar de presentator wil niet.
Nog geen 4% inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2016 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had toch echt het idee dat we iets persoonlijks zouden zien vanavond, misschien wel 40% van de tijd.
Boy I was wrong
Presentator lijkt het niet te willen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had toch echt het idee dat we iets persoonlijks zouden zien vanavond, misschien wel 40% van de tijd.
Boy I was wrong
Ja, en de onopgeleide mensen kijken daar dan naar. Een normaal mens wordt er gepatenteerd misantroop door.quote:Op zondag 4 september 2016 22:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heel RTL is een VVD propaganda kanaal. VVD spotjes zijn daar goedkoper dan van andere partijen
Staat later op zijn onderwerpenlijstje.. als het er al van komt.quote:Op zondag 4 september 2016 22:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Presentator lijkt het niet te willen.
Relaties komt straks, Thomas parkeert dat gewoon.quote:Op zondag 4 september 2016 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rutte komt WEER met eenzaamheid
Op de school van de journalistiek zou hij echt een flinke draai om zn oren hebben gehad.quote:Op zondag 4 september 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Relaties komt straks, Thomas parkeert dat gewoon.
Dit.quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Ik benijd op sommige gebieden Rutte toch best wel. Het valt niet te ontkennen dat hij voor onwijs veel moeilijke situaties heeft gestaan.
Bedoel je niet dat je hem juist niet benijdt?quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Ik benijd op sommige gebieden Rutte toch best wel. Het valt niet te ontkennen dat hij voor onwijs veel moeilijke situaties heeft gestaan.
Gelukkig ben jij wel opgeleid hequote:Op zondag 4 september 2016 22:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en de onopgeleide mensen kijken daar dan naar. Een normaal mens wordt er gepatenteerd misantroop door.
Superchill inderdaad, voor onwijs veel moeilijk situaties staan.quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Onnoman het volgende:
Was duidelijk toch?quote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat je hem juist niet benijdt?
"Waarom vlogen er eigenlijk nog passagiersvluchten over oorlogsgebied?"quote:Op zondag 4 september 2016 22:30 schreef Moody het volgende:
Al neukt hij zijn cavia regelmatig....dat interesseert toch niemand?
Ben wel benieuwd of de interviewer nog een kritische vraag over MH17 weet....volgens mij heeft NL daar weinig verkeerd gedaan.
Niet echt, wellicht had betreffende user graag in zijn schoenen willen staan.quote:
Geldkwestie hé.quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
"Waarom vlogen er eigenlijk nog passagiersvluchten over oorlogsgebied?"
En welke minister was daar verantwoordelijk voor? Precies!quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Nadinarama het volgende:
Doe maar weer fragmentje, asjeblieft...
ja, kloptquote:Op zondag 4 september 2016 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat je hem juist niet benijdt?
Exact!quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
Dat misschien, maar dat kun je ook niet over het midden-Oosten of delen van Afrika vliegen.quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Manono het volgende:
[..]
Vastberaden.quote:Op zondag 4 september 2016 22:36 schreef luxerobots het volgende:
Vastbesloten is toch een prima woord voor determined?
Zo gaat dat gewoon hoor, over allerlei gebieden vlieg je niet.quote:Op zondag 4 september 2016 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat misschien, maar dat kun je ook niet over het midden-Oosten of delen van Afrika vliegen.
Daarbij kun je alleen verbieden dat je eigen maatschappij dit niet doet (KLM) en ook meteen weet niet, want het is inmiddels een Franse maatschappij
Not really.quote:Op zondag 4 september 2016 22:36 schreef luxerobots het volgende:
Vastbesloten is toch een prima woord voor determined?
Beiden kunnen.quote:
Jawel, maar waar ligt de grens? Of waren er al eerder passagiersvliegtuigen uit de lucht geschoten?quote:Op zondag 4 september 2016 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zo gaat dat gewoon hoor, over allerlei gebieden vlieg je niet.
Onnodig Engelse termen gebruiken zit een beetje in het DNA van ondernemersquote:Op zondag 4 september 2016 22:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Beiden kunnen.
http://www.encyclo.nl/begrip/vastbesloten
http://www.encyclo.nl/begrip/vastbesloten
Doen hoef je toch niet voor de Engelse variant te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |