ik heb een VPN in frankrijk, kan gratis extra accountjes aanmaken voor jequote:Op maandag 5 september 2016 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Hey Yoki, kun jij een goede (en bij voorkeur gratis) VPN aanraden voor als ik straks in 'Murica op vakantie ben?
Wanneer ga je eigenlijk?quote:Op maandag 5 september 2016 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Hey Yoki, kun jij een goede (en bij voorkeur gratis) VPN aanraden voor als ik straks in 'Murica op vakantie ben?
Nou en, rot op met je poort joh kut.quote:Op maandag 5 september 2016 20:14 schreef d4v1d het volgende:
Het gekke is gewoon dat als ik de poort verander van 1194 naar 8081 het direct werkt. Verander ik het terug is het weer geblokkeerd
Wat moet jij nou weer specululquote:Op maandag 5 september 2016 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en, rot op met je poort joh kut.
Groetjes van timmmmm.
Vind dit wel een beetje verdacht klinken.quote:Op maandag 5 september 2016 20:25 schreef d4v1d het volgende:
Voor m'n goede vriend LTKDV doe ik dat natuurlijk
Vrijdag.quote:
quote:Op maandag 5 september 2016 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dit wel een beetje verdacht klinken.
Nee het westen.quote:Op maandag 5 september 2016 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Veel plezier al vast, vlieg je naar het oosten?
Nou ... het is 12 uur vliegenquote:
Ja, maar had jou er voor aangezien om via Azie te vliegen, bij jou gaat alles anders om namelijk.quote:
quote:Op maandag 5 september 2016 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar had jou er voor aangezien om via Azie te vliegen, bij jou gaat alles anders om namelijk.
Had wel gekund, de goedkoopste tickets waren met Aeroflot via Moskou, alleen had je daar een overstaptijd van 24 uur.quote:Op maandag 5 september 2016 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar had jou er voor aangezien om via Azie te vliegen, bij jou gaat alles anders om namelijk.
Kun je mooi even in Moskou kijken, lijkt me best leuk (mag dat eigenlijk tijdens een overstap?)quote:Op maandag 5 september 2016 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel gekund, de goedkoopste tickets waren met Aeroflot via Moskou, alleen had je daar een overstaptijd van 24 uur.
Mag wel, maar dan moet je een visum aanvragen, nogal een gedoe schijnt. Lijkt me ook best een leuke stad om te zien, maar dat komt wel een andere keer.quote:Op maandag 5 september 2016 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je mooi even in Moskou kijken, lijkt me best leuk (mag dat eigenlijk tijdens een overstap?)
Hoe lang ben je weg?quote:Op maandag 5 september 2016 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag wel, maar dan moet je een visum aanvragen, nogal een gedoe schijnt. Lijkt me ook best een leuke stad om te zien, maar dat komt wel een andere keer.
Iets meer dan 3 weken laterquote:
Nu eindig je waarschijnlijk in een Mexicaanse gevangenis, is ook cultuur.quote:Op maandag 5 september 2016 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had wel gekund, de goedkoopste tickets waren met Aeroflot via Moskou, alleen had je daar een overstaptijd van 24 uur.
Of in Guantanomo, wel lekker weer daar tenminste.quote:Op maandag 5 september 2016 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu eindig je waarschijnlijk in een Mexicaanse gevangenis, is ook cultuur.
quote:Op maandag 5 september 2016 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of in Guantanomo, wel lekker weer daar tenminste.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op maandag 5 september 2016 20:55 schreef Uccie het volgende:
project lunch is nog best een gedoetje.
nou de banaan, mango, sinaasappel, kokos-smoothie staat in de koelkast en de aardappeltjes voor de salade staan af te koelen, straks in stukjes snijden en verder afmaken. En wat spekjes bakken voor erop.quote:
Nounounou, dan ben je ook al bijna 8 euro kwijt..quote:Op maandag 5 september 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
nou de banaan, mango, sinaasappel, kokos-smoothie staat in de koelkast en de aardappeltjes voor de salade staan af te koelen, straks in stukjes snijden en verder afmaken. En wat spekjes bakken voor erop.
Nee joh...fruit kwam van de markt, 3 mango ¤1, kilo bananen ¤1 etc.quote:Op maandag 5 september 2016 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nounounou, dan ben je ook al bijna 8 euro kwijt..
Ja oké. maar wat vreet jij veel tussen de middag johquote:Op maandag 5 september 2016 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh...fruit kwam van de markt, 3 mango ¤1, kilo bananen ¤1 etc.
quote:Op maandag 5 september 2016 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oké. maar wat vreet jij veel tussen de middag joh.
Gewoon CyberGhost of zo, of TunnelBearquote:Op maandag 5 september 2016 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Welke markt is dat?quote:Op maandag 5 september 2016 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mango's zijn wel supercheap trouwensquote:Op maandag 5 september 2016 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
We zouden je ook niet kunnen missen hoor Timquote:Op maandag 5 september 2016 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er nog steeds geen eind aan gemaakt
Ik mezelf welquote:Op maandag 5 september 2016 21:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We zouden je ook niet kunnen missen hoor Tim
Haagse, waren ook nog mali.quote:
Was eind van de dag, ze waren oorspronkelijk, 3 voor ¤2.quote:Op maandag 5 september 2016 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mango's zijn wel supercheap trouwensBij de ah betaal je 2 euro per stuk
Is alsnog niet duur natuurlijk, en meestal zijn mango's nog lang niet rijp genoeg als je ze koopt.quote:Op maandag 5 september 2016 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was eind van de dag, ze waren oorspronkelijk, 3 voor ¤2.
Ik had 1 rijpe en 2 wat minder rijp uitgekozen.quote:Op maandag 5 september 2016 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is alsnog niet duur natuurlijk, en meestal zijn mango's nog lang niet rijp genoeg als je ze koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |