PVV wordt net zo goed verketterd door diezelfde media? Je schiet een beetje in de slachtofferrol.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef polderturk het volgende:
Het is raar dat PVV-ers nog steeds in de slachtofferrol schieten. PVV-ers zijn heer en meester. Ze bepalen het publieke debat. Alle partijen zijn naar rechts geschoven. De media zijn nauwelijks kritisch meer. Er is nauwelijks kritiek op het extreem radicale partijprogramma. De racist Jan Roos wordt bejubeld om zijn stap de politiek in te gaan. DENK daarentegen wordt verketterd door dezelfde media.
Zie hierboven. Heb het hier ook al gehoord van een Remlof.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mij is niet bekend dat linkse partijen en linkse opiniemakers een stemexamen willen
Lees de media er maar op na.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ah, je bedoelde VVD rechts, ik dacht dat je bedoelde extreem rechts.
[..]
Concrete voorbeelden?
Kun je nagaan wat een zooitje het was geweest als er meer laagopgeleiden aan de macht zouden zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 20:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens. Veel hoog opgeleide zeer intelligente mensen beschikken IMO over weinig gezond verstand. Terwijl veel domme mensen dat best wél hebben.
Waarom maken de politici er anders vaker zo'n zooitje van ? Zien ze voor hand liggende zaken helemaal niet aankomen ? Vertrouwen blind op rapporten die niet kloppen ?
En indien wel, voor maximaal een paar maanden.quote:Op zondag 4 september 2016 20:35 schreef deedeetee het volgende:
Dat gaat ze voorlopig echt niet lukken, wrs nooit.
Wat heeft dat tegenwicht tot nu toe bereikt?quote:Op zondag 4 september 2016 20:35 schreef deedeetee het volgende:
Maar ik blijf t prima vinden dat die partij er is als tegenwicht voor de andere idioten in de politiek.
Zelfs een stilstaande klok staat tweemaal per dag goed.quote:Op zondag 4 september 2016 20:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Extreemrechtsen wilden dat 10/15 jaar geleden ook..
En nu wordt dat zelfde argument gebruikt om de extreemrechtsen eruit te houden, door linksen..
DENK is ook een achterlijke kutpartij van het niveau PVV. Terecht dat die verketterd wordt.quote:Op zondag 4 september 2016 20:34 schreef polderturk het volgende:
Het is raar dat PVV-ers nog steeds in de slachtofferrol schieten. PVV-ers zijn heer en meester. Ze bepalen het publieke debat. Alle partijen zijn naar rechts geschoven. De media zijn nauwelijks kritisch meer. Er is nauwelijks kritiek op het extreem radicale partijprogramma. De racist Jan Roos wordt bejubeld om zijn stap de politiek in te gaan. DENK daarentegen wordt verketterd door dezelfde media.
Ach iig dat een boel nederlanders die verder niet veel met politiek hebben zich toch gerepresenteerd voelen in de 2e kamer. Democratiequote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En indien wel, voor maximaal een paar maanden.
[..]
Wat heeft dat tegenwicht tot nu toe bereikt?
Ben ik niet zó zeker van als jij.quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een zooitje het was geweest als er meer laagopgeleiden aan de macht zouden zijn.
Wat zou je dan willen voorstellen om te vragen ?quote:Overigens moet zo'n stemexamen niets met opleidingsniveau te maken hebben.
1 of 2 linkse mensen dus.... Dat moet je niet generaliseren tot de hele groep 'linksen"quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zie hierboven. Heb het hier ook al gehoord van een Remlof.
Dat er meer gezegd kan worden dan vroeger kon. Maar dat heeft Pim eik al in gang gezet.quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En indien wel, voor maximaal een paar maanden.
[..]
Wat heeft dat tegenwicht tot nu toe bereikt?
Ik ben niet bepaald links, bitch.quote:Op zondag 4 september 2016 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zie hierboven. Heb het hier ook al gehoord van een Remlof.
De PVV wilt systematisch bepaalde etnische en religieuze groepen onderdrukken en belasteren Dat zie ik niet bij DENKquote:Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
DENK is ook een achterlijke kutpartij van het niveau PVV. Terecht dat die verketterd wordt.
Nou, lang leve de vooruitgang. Daar zijn we als maatschappij echt enorm op vooruit gegaan.quote:Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat er meer gezegd kan worden dan vroeger kon. Maar dat heeft Pim eik al in gang gezet.
Opleidingsniveau kent een sterke correlatie met intelligentie, en intelligentie kent een sterke relatie met inzicht en voorspellend vermogen. Kortom: meer laagopgeleide mensen betekent minder inzicht.quote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ben ik niet zó zeker van als jij.
Gewoon wat vraagjes over waar de partijen voor staan. Eventueel een vraagje over staatsinrichting. Dat laatste is middelbareschoolzooi, dat eerste verandert iedere vier jaar dus dat bevoordeelt helemaal niemand.quote:[..]
Wat zou je dan willen voorstellen om te vragen ?
Moet je ze eens vragen wat ze van Armenen, Gülenisten en andere vijanden van Erdogan vinden.quote:Op zondag 4 september 2016 20:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De PVV wilt systematisch bepaalde etnische en religieuze groepen onderdrukken en belasteren Dat zie ik niet bij DENK
Reken maar dat dit een vooruitgang is.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nou, lang leve de vooruitgang. Daar zijn we als maatschappij echt enorm op vooruit gegaan.
Mensen van wie je het niet verwacht uiten zich nu ongeveer hetzelfde als onze extreemrechtsen van 10/15 jaar geleden, ik vind dat opmerkelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
1 of 2 linkse mensen dus.... Dat moet je niet generaliseren tot de hele groep 'linksen"
Hier op FOK zijn er wel meer meningen geweest die bepaalde groepen mensen willen uitsluiten van stemrecht;En in het algemeen waren dat rechtse fokkers.
Nogal krom om dan alle rechtsen aan te wijzen als anti-democratisch
Als je stemmen gewoon gaat wegen op hoeveel iemand netto aan de staat afdraagt, dan kom je ook een heel eind.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Opleidingsniveau kent een sterke correlatie met intelligentie, en intelligentie kent een sterke relatie met inzicht en voorspellend vermogen. Kortom: meer laagopgeleide mensen betekent minder inzicht.
[..]
Gewoon wat vraagjes over waar de partijen voor staan. Eventueel een vraagje over staatsinrichting. Dat laatste is middelbareschoolzooi, dat eerste verandert iedere vier jaar dus dat bevoordeelt helemaal niemand.
Een van de beter politici van de afgelopen decennia, ook qua dossierkennis, was in mijn ogen Jan Marijnissen.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Opleidingsniveau kent een sterke correlatie met intelligentie, en intelligentie kent een sterke relatie met inzicht en voorspellend vermogen. Kortom: meer laagopgeleide mensen betekent minder inzicht.
1 voor censuskiesrecht!!!!quote:Op zondag 4 september 2016 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je stemmen gewoon gaat wegen op hoeveel iemand netto aan de staat afdraagt, dan kom je ook een heel eind.
Dat is eigenlijk best een grappig idee. Wie betaalt bepaalt.quote:Op zondag 4 september 2016 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je stemmen gewoon gaat wegen op hoeveel iemand netto aan de staat afdraagt, dan kom je ook een heel eind.
quote:Op zondag 4 september 2016 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn politieke meningsverschillen met mensen uit die groepen, DENK hoor ik nergens plannen promoten om die groepen of mensen van een bepaalde afkomst rechten te ontnemen in Nederland.quote:Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Moet je ze eens vragen wat ze van Armenen, Gülenisten en andere vijanden van Erdogan vinden.
Dat is nu ook al deels zo, dat noemt men lobby.quote:Op zondag 4 september 2016 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een grappig idee. Wie betaalt bepaalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |