Als Taylor Swift je probeert te verleiden mag je op zich wel. Als je maar condoom gebruikt.quote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.
0% kans, maar toch.
met deze attitude wel 0% jaquote:Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe ik zou reageren als iemand die ik zeer aantrekkelijk vind, mij in bed probeert te krijgen.
0% kans, maar toch.
Heb ik gezegd iedereen? Kreeg maar twee quotes hoor. En ja, de reactie zelf stelt weinig voor.quote:Op zondag 4 september 2016 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moest ook drie keer het topic doornemen
Helemaal niet iedereen die er over valt
Ik snap je nietquote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Relationshipgoals hoor, liefde van loka & kaneel
Zou ze een SOA hebben?quote:Op zondag 4 september 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als Taylor Swift je probeert te verleiden mag je op zich wel. Als je maar condoom gebruikt.
Mijn attitude is een minder probleem dan mijn lengte, gewicht en gezicht.quote:
Taarten?quote:
ik bedoelde het algemene open relatie topic en ik begon er niet overquote:Op zondag 4 september 2016 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik betrap je er wel vaak op dat je over mij roddelt he.
Ja, en mijn post ging niet over TS. Alles wat ik hem te zeggen heb staat netjes in het topic.quote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bedoelde het algemene open relatie topic en ik begon er niet over
Dat denk ik niet. Maar met condoom vind ik een marginaal minder vies idee.quote:Op zondag 4 september 2016 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze een SOA hebben?
En alleen Tay Tay?
Voor de mensen die wel vielen heb ik het verder uitgelegd.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef Kaas- het volgende:
Die reactie van Fera is prima trouwens, ik ben er zelf iig niet over gevallen.
Fatty.quote:
Hmm, ik denk dat je de 2 vrouwen die ik aantrekkelijk vind wel weet.quote:Op zondag 4 september 2016 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar met condoom vind ik een marginaal minder vies idee.
Je mag ook aanvragen doen voor andere knappe vrouwen, dan zal ik ze persoonlijk beoordelen.
O.quote:
geaardheid s geen keuzequote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee nee, ik respecteer Mortaxx zijn heteroseksuele levensstijlkeuze.
Het is allemaal sowieso al stukken genuanceerder dan de reacties in de echte wereld zouden zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor de mensen die wel vielen heb ik het verder uitgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |