Het is net het Voedingscentrum, allemaal een zooitje corrupt.quote:Op zondag 4 september 2016 17:53 schreef Underdoggy het volgende:
NIBUD is sowieso dwaze instelling... Vooral omtrent zaken als zakgeld, kostgeld etc.
quote:Op zondag 4 september 2016 17:53 schreef Plompzakker het volgende:
Waarschijnlijk is hun uitkering niet hoog genoeg
Dan moet je schenkbelasting betalen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef hugecooll het volgende:
Er zijn ook ouders die dat kostgeld apart zetten en teruggeven als de kinderen het huis uit gaan
Ik ken ook mensen die elke maand hun stufi overmaken naar hun ouders, omdat zij het collegegeld betalen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:55 schreef SjefCock het volgende:
Neem dan geen kinderen, denk ik dan. Als je van plan bent aan je kinderen nog geld te gaan verdienen ben je een ontzettende lutser.
Dat ze moeten lenen of betalen voor hun vervolgstudie vind ik wel niet meer dan logisch, ik lever zelf ook maandelijks mijn 103 euro stufi in aan mijn ouders, die vervolgens de gehele studie/boeken en shit betalen. Dus prima deal vind ik.
Geld vragen aan een 12 jarige
Geen geld meer voor BlueBastards/huismerk ribbelchips
jij bent zo lekker wereldvreemdquote:Op zondag 4 september 2016 17:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Dan moet je schenkbelasting betalen.![]()
Tis echt zo want mijn vader kreeg altijd maar 2000 euro per jaar zakgeld van mijn opa omdat hij anders belasting moet betalen.quote:
ja dit bedoel ik dusquote:Op zondag 4 september 2016 17:59 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Tis echt zo want mijn vader kreeg altijd maar 2000 euro per jaar zakgeld van mijn opa omdat hij anders belasting moet betalen.En nu zit mijn opa in het verpleeghuis en moet hij meer eigen bijdrage betalen, omdat hij teveel spaargeld heeft. Maar hij kon het niet weggeven want anders moest hij geld gaan geven aan de belasting.
Maken wij een deal, als je ouders later niet meer kunnen dan neem jij ze in huis, GRATIS!quote:Op zondag 4 september 2016 17:59 schreef n1ek- het volgende:
Ja is ook fukking skeer, koop dan geen kinderen
gap, ik heb niet om dit leven gevraagd killquote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef halfway het volgende:
[..]
Maken wij een deal, als je ouders later niet meer kunnen dan neem jij ze in huis, GRATIS!
Oke?
Zonder twijfel, deal.quote:Op zondag 4 september 2016 18:01 schreef halfway het volgende:
[..]
Maken wij een deal, als je ouders later niet meer kunnen dan neem jij ze in huis, GRATIS!
Oke?
Sowieso een stuk beter idee dan bij je ouders blijven plakken tot 20+quote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef halfway het volgende:
¤70 per maand mogen ze mij betalen en anders gaan ze maar lekker op hun zelf wonen a 10x zoveel.
Dit inderdaad. Toen ik 18 was kregen mijn ouders geen kinderbijslag meer, maar zat ik nog op het vwo. Idem mijn broertje. Dan eis je toch ook geen kostgeld?quote:Op zondag 4 september 2016 18:08 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Sowieso kostgeld laten betalen
Als ik een kind zou hebben, zou ik het kind nóóit kostgeld laten betalen, het is immers je kind.
Je eigen kind laten betalen voor dat kleine beetje g / w / e - en misschien wat eten...![]()
Je eigen kind rippen voor 7 tientjesquote:Op zondag 4 september 2016 17:54 schreef halfway het volgende:
¤70 per maand mogen ze mij betalen en anders gaan ze maar lekker op hun zelf wonen a 10x zoveel.
ook belastingen en zoquote:Op zondag 4 september 2016 18:08 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Sowieso kostgeld laten betalen
Als ik een kind zou hebben, zou ik het kind nóóit kostgeld laten betalen, het is immers je kind.
Je eigen kind laten betalen voor dat kleine beetje g / w / e - en misschien wat eten...![]()
Ik betaal de hypo, gwl, voedsel.quote:Op zondag 4 september 2016 18:13 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Je eigen kind rippen voor 7 tientjes![]()
![]()
Je noemt hier allemaal dingen die zij zelf kunnen kopen en niet persé nodig zijn, dan vind ik 70 euro wel logisch.quote:Op zondag 4 september 2016 18:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik betaal de hypo, gwl, voedsel.
Die ¤70 is voor het snellere internet, het veel langere douchen, de extra gewenste merk cola en chips, het extra warm houden van hun kamer, het meeliften op de Wa verzekering, de door ons betaalde begrafenisverzekering.
Gratis wonen dus, maar ze mogen gaan hoor!
Ja maar dat doen ze niet want hotel mama.quote:Op zondag 4 september 2016 18:24 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Je noemt hier allemaal dingen die zij zelf kunnen kopen en niet persé nodig zijn, dan vind ik 70 euro wel logisch.
Tijd om ze zelfstandig te laten worden?quote:Op zondag 4 september 2016 18:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze niet want hotel mama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |