Wow, ten eerste is mijn afkomst al helemaal niet relevant en slaat de eerste opmerking als een tang op een varken.quote:Op zondag 4 september 2016 10:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, beste Afhaalchinees, ik begrijp dat, gezien je afkomst, je wat moeite hebt met Nederlandse uitdrukkingen, maar toch ga ik 'm niet uitleggen.
Heb jij ook in Singapore.quote:Op zondag 4 september 2016 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Meevallen, tsja, ik vind 1 uur race start ideaal
quote:Formule 1 Grand Prix van Singapore 2016
16 sep 2016
12:00-13:30 Eerste vrije training
15:30-17:00 Tweede vrije training
17 sep 2016
12:00-13:00 Derde vrije training
15:00-16:00 Kwalificatie
18 sep 2016
14:00 Race
Gewoon saai, niet zozeer slecht.quote:Op zondag 4 september 2016 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Ow, het is al afgelopen.
Echt, wat een slechte race
Wel een linke voor Max, weinig ruimte, en is in Monaco ook al niet zo best bezigquote:Op zondag 4 september 2016 15:51 schreef Sjemmert het volgende:
Toch nog de race kunnen zien tussen het werken door op telefoon van een collega met onbeperkt data
Jammer van de slechte start van Max maar veel meer had er toch niet ingezeten vandaag. Op naar Singapore, een van mijn favoriete gramd prix
Niet de moeite waard om terug te kijken dus?quote:Op zondag 4 september 2016 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Ow, het is al afgelopen.
Echt, wat een slechte race
Vorig jaar heeft hij daar het hele veld nog ingehaald. Lijkt me een prima circuit voor Max.quote:Op zondag 4 september 2016 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel een linke voor Max, weinig ruimte, en is in Monaco ook al niet zo best bezig
Mwah in Singapore is net even wat meer ruimte om in te halen. En vorig jaar ging die daar ook goed. Hopelijk heeft Mercedes daar weer problemen dan kan het spannend worden.quote:Op zondag 4 september 2016 15:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel een linke voor Max, weinig ruimte, en is in Monaco ook al niet zo best bezig
Dat zei hij inderdaad...quote:Op zondag 4 september 2016 16:06 schreef sasquatsch het volgende:
Max auto schoot dus in anti-stall bij de start.
Hij doet een frijnsjequote:Op zondag 4 september 2016 16:20 schreef Armani XL het volgende:
Gasly is door z'n grote mond in de problemen als de berichtgeving waar is.
Dat zal ik nooit zeggen.quote:Op zondag 4 september 2016 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om terug te kijken dus?
hoi Nattekatquote:Op zondag 4 september 2016 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Geruchten dat Kvyat out Gasly in. Ontkend door Helmut Marko, maar interessant...
"Ontkend door Helmut Marko"quote:Op zondag 4 september 2016 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hoi Nattekat![]()
SPT / [F1 Algemeen] 2016 Formula 1 GP's #317 Perziksap
Weet ook niet precies hoe het zit maar zijn ze niet juist van 2 koppelingen naar 1 koppelingshendel gegaan ?quote:Op zondag 4 september 2016 16:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat zei hij inderdaad...
Maar goed, ik snap nog steeds niet echt hoe ze optrekken, is het een soort "trans brake" zoals bij drag auto's?
Of werken ze met 2 clutches en laten ze de eerste schieten/slippen om wat vermogen te krijgen maar niet te slippen met de achterwielen en na een paar meter laten ze de 2e komen (elek / hydraulisch geregeld) om vol vermogen te krijgen?
En begrijp ik het dan goed, als dat mis gaat dat de auto dan in anti stall modus schiet?
6 puntjesquote:Op zondag 4 september 2016 16:24 schreef aloa het volgende:
7e plek? hoeveel punten levert dat op voor Max?
Zoals Frijns en Doornbos het probeerden uit te leggen was de linker hendel de "initial" release die je laat schieten, bijna maximaal slipt zodat je geen burnout krijgt en na een paar meter laten ze de rechter hendel los en de elektronica regelt het aangrijpingspunt dan.quote:Op zondag 4 september 2016 17:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Weet ook niet precies hoe het zit maar zijn ze niet juist van 2 koppelingen naar 1 koppelingshendel gegaan ?
Lolquote:Op zondag 4 september 2016 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Verstappens start was niet zijn fout volgens Helmut Marco (vanaf 1 minuut)
of poetin verklaart de oorlog aan oostenrijkquote:Op zondag 4 september 2016 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
ALs ze inderdaad Gasley in Singapore al op Kvyatt stoeltje zetten, dan vinden we die in trapgat aan een touw terug in 3 weken
Toro Rosso is Italiaans. Haten op Oostenrijkquote:Op zondag 4 september 2016 17:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
of poetin verklaart de oorlog aan oostenrijk
Dan kan Gasly (zonder e) geen kampioen wordenquote:Op zondag 4 september 2016 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
ALs ze inderdaad Gasley in Singapore al op Kvyatt stoeltje zetten, dan vinden we die in trapgat aan een touw terug in 3 weken
Torro Rosso is onderdeel van RedBull en daar hebben ze beslist om Kvyat te degraderen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toro Rosso is Italiaans. Haten op Oostenrijk
Dan landen ze in Italië en gaan ze van daar verder naar Wenen.quote:Op zondag 4 september 2016 17:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Torro Rosso is onderdeel RedBull en daar hebben ze beslist om Kvyat te degradeen
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 september 2016 17:24 schreef SnowOokami het volgende:
Helmut kennende kan het zomaar zijn dat Gasly z'n zitje ook net is kwijt geraakt.
Ja hij ging meteen bellenquote:Op zondag 4 september 2016 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Kan ook gewoon onzin van de Spaanse tv zijn.
Zou me niet eens verbazen. Wat een enorme mentale klappen krijgt die jongen te voorduren. Ik vind het gewoon zieligquote:Op zondag 4 september 2016 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ze Kvyat al afgeschreven hebben voor volgend seizoen waarom zouden ze dan niet Gasly al wat ervaring laten opdoen? Pijnlijk voor Kvyat maar goed voor Gasly. Ik hoop voor Kvyat dat ie nog een kans krijgt bij Renault oid maar het ziet er niet goed voor hem uit.quote:Op zondag 4 september 2016 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen. Wat een enorme mentale klappen krijgt die jongen te voorduren. Ik vind het gewoon zielig
Weet je het is best wel sneu voor die jongen. Maar met de mentale staat waar hij nu mee rondrijdt hoort ie gewoon niet meer in een race stoeltje. Als ik Marko was had ik hem er ook uitgetrapt.quote:Op zondag 4 september 2016 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen. Wat een enorme mentale klappen krijgt die jongen te voorduren. Ik vind het gewoon zielig
Zielig? Het is topsport. Die jonge is al financieel onafhankelijk. Daar hoef je geen medelijden mee te hebben.quote:Op zondag 4 september 2016 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn god; kan dat mens niet gewoon ophoepelen?!quote:Monisha Kaltenborn, teambaas bij de Zwitserse formatie, is duidelijk over de clash. Niet haar coureur, maar Palmer zat fout. Ze snapt daarom ook niet dat Nasr uiteindelijk een straf kreeg. "Opnieuw moest Felipe uitvallen vanwege een ongeluk. Het was niet zijn fout, dus ik snap niet waarom hij een straf heeft ontvangen."
Heeft ie niet teweinig punten nog? Volgens mij wel.quote:Op zondag 4 september 2016 17:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan Gasly (zonder e) geen kampioen worden
Echt he... snap niet dat die doos daar nog steeds zit.quote:Op zondag 4 september 2016 19:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn god; kan dat mens niet gewoon ophoepelen?!![]()
volgende gp rij ik in torro rosso ofzoietsquote:
dat hij in Singapore in Kvyats wagen gaat rijden....quote:
39, 2016 niet meegerekend. Ik denk niet dat de FIA moeilijk doet over dat ene punt gezien het feit dat hij bovenaan staat in het GP2 kampioenschap en al testrijder is bij RB.quote:Op zondag 4 september 2016 19:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft ie niet teweinig punten nog? Volgens mij wel.
Nouja ze kunnen er misschien niet moeilijk over doen, maar dat is juist heel het eiereneten bij die club. Ze maken regels en ze houden zich er doorgaans niet heel erg aan.quote:Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
39, 2016 niet meegerekend. Ik denk niet dat de FIA moeilijk doet over dat ene punt gezien het feit dat hij bovenaan staat in het GP2 kampioenschap en al testrijder is bij RB.
vast gewoon voor FP1 ofzo.quote:Op zondag 4 september 2016 19:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat hij in Singapore in Kvyats wagen gaat rijden....
Volgens Marko ook niet, want simulatorwerk op vrijdag.quote:
Punten zijn niet de enige voorwaarde. Sowieso was Gasly al testrijder voordat dit systeem in ging. Haryanto had ook niet genoeg punten maar had al wel een superlicentie vanwege eerder testwerk.quote:Op zondag 4 september 2016 20:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ze kunnen er misschien niet moeilijk over doen, maar dat is juist heel het eiereneten bij die club. Ze maken regels en ze houden zich er doorgaans niet heel erg aan.
Als iemand 1 punt te weinig heeft en bovenaan staat in de GP2 en mee mag doen, mag iemand die 2 punten te weinig heeft en bovenaan staat in de GP2 dat dan ook? Of 3 punten?
Regels zijn er juist om een grens te trekken. Niet om omheen te lullen.
quote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef Sunri5e het volgende:
Red Bull dus de volgende race met een nieuwe motor. 15 pk meer en nog wat updates aan de auto zelf.
Bron?quote:Op zondag 4 september 2016 20:56 schreef Sunri5e het volgende:
Red Bull dus de volgende race met een nieuwe motor. 15 pk meer en nog wat updates aan de auto zelf.
Sky is pro Hamilton dat weet je hè?quote:Op zondag 4 september 2016 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me af hoe de driver rating werkt bij Sky.
Hamilton heeft een klote start welke hij ook niet meer goed maakt: 7.5
Verstappen heeft een klote start die hij wél goed maakt met een goede actie op Perez: 6
Perez start vanaf P8, verder niets noemenswaardig, en eindigt op P8: 7
omdat Hamiltonquote:Op zondag 4 september 2016 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Verstappen heeft een klote start die hij wél goed maakt met een goede actie op Perez: 6
Helmut Marko.quote:
Dan kan je het nog wel een beetje proberen te verbergen. En verklaar Perez eens. De FI's werden hier net zo sterk en misschien wel sterker dan de bulls geschat. Als je dan 4 rondjes voor het einde zo voorbij gereden wordt door Verstappen snap ik niet hoe je hoger kan scoren.quote:Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sky is pro Hamilton dat weet je hè?
Ik werk niet bij Sky, dus ik hoef niks te verklaren. Maar perez is voor mij ook onbegrijpelijk.quote:Op zondag 4 september 2016 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Helmut Marko.
[..]
Dan kan je het nog wel een beetje proberen te verbergen. En verklaar Perez eens. De FI's werden hier net zo sterk en misschien wel sterker dan de bulls geschat. Als je dan 4 rondjes voor het einde zo voorbij gereden wordt door Verstappen snap ik niet hoe je hoger kan scoren.
Duhquote:Op zondag 4 september 2016 21:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Sky, dus ik hoef niks te verklaren. Maar perez is voor mij ook onbegrijpelijk.
Neequote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Sunri5e het volgende:
Total een nieuwe brandstof ontworpen lees ik. Ik dacht dat alle teams dezelfde brandstof gebruikte?
Nee joh, Mercedes werkt met Petronas. Ferrari met Shell, Honda met Mobile1.quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Sunri5e het volgende:
Total een nieuwe brandstof ontworpen lees ik. Ik dacht dat alle teams dezelfde brandstof gebruikte?
Nope, bijna elk team heeft z'n eigen supplier.quote:Op zondag 4 september 2016 21:36 schreef Sunri5e het volgende:
Je komt hier elke keer met je MotoGP aanzetten en nagenoeg niemand reageert er op. Take a hint.quote:Op zondag 4 september 2016 21:19 schreef Beach het volgende:
Wat een saaie race. De MotoGP was vele malen spannender.
Mooie reclame inderdaadquote:Op zondag 4 september 2016 22:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Was echt een saaie race vandaag helaas. Er moet wat gebeuren met de formule1 anders krijgen we elke keer dit te zien.
weet niet of dat hier geplaatst is de nieuwe reclamecampagne van Heineken.
Mooie reclame met een goede boodschap.
Ik had eigenlijk verwacht, dat hij eindelijk thuis na een lange dag op de sofa een pilsje neemt.quote:
Is wel vaker zo, die slechte start kwam als het goed is niet door hem, volgens mij juist heel volwassen gereden, na al het commentaar dat hij heeft gehad nog steeds beheerst inhalen zonder brokken.quote:Op zondag 4 september 2016 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2016 23:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Je komt hier elke keer met je MotoGP aanzetten en nagenoeg niemand reageert er op. Take a hint.
Motorenquote:Op zondag 4 september 2016 23:19 schreef Justevo het volgende:
[..]
Je komt hier elke keer met je MotoGP aanzetten en nagenoeg niemand reageert er op. Take a hint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |