En ik. Je het zou eens tijd worden dat er wat meer aandacht voor komt voor dit soort klassen ongelijkheid. Dit prima vinden is echt schandalig. Hameren op gelijkheid betreffende vluchtelingen en verdragen maar zelf gewoon een complete groep weg zetten als onwaardig.quote:Op zondag 4 september 2016 14:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niemand maakt er een punt van, behalve een Elsevier journalist en PVV-stemmers. De meerderheid vindt het duidelijk prima.
De man is 72. Stemde jarenlang linkse partijen, wat wrs okee was. En nu stelt hij ik kan wrs geen schoolhoofd meer worden als bekend zou worden dat ik PVV stem. Ik waag het nog te betwijfelen, maar hoezo moet je als schoolhoofd bekend maken wat je stemt?quote:Op zondag 4 september 2016 14:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Dit is toch gewoon democratie? De meerderheid wil zo'n persoon niet als schoolhoofd. Dat vindt iedere PVV-stemmer toch mooi? Democratie.
Zodat de jacht op en het afknallen van PVVers wat uitdagender is voor je?quote:
Dat zou kunnen wat natuurlijk net zo kwalijk is.quote:Op zondag 4 september 2016 14:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dit niet prettig vindt, maar dat is natuurlijk iets waar veel allochtonen ook aldoor mee te maken hebben. Juist ook vanuit mensen die met de PVV dwepen.
Ze zijn niet negatief genoeg over de PVV bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee.
Bovendien zijn de meeste Elsevier redacteuren/columnisten van het type "Ik ben geen PVV-stemmer, maarrrr <insert verliefd verhaaltje over de PVV>".
Bij velen is het niet eens geloofwaardig en lijkt het om het verhaaltje kracht bij te zetten.
Allochtonen krijgen te maken met uitsluiting omdat ze PvdA stemmen?quote:Op zondag 4 september 2016 14:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dit niet prettig vindt, maar dat is natuurlijk iets waar veel allochtonen ook aldoor mee te maken hebben. Juist ook vanuit mensen die met de PVV dwepen.
Je hebt het artikel gelezen en weet dat dit geen standpunt is van 'duh pvvurs' maar van een journalist ?quote:Op zondag 4 september 2016 14:28 schreef erodome het volgende:
De gemiddelde pvv-er staat vooraan om discriminatie op de arbeidsmarkt te verdedigen. Dat "ze" dat te danken hebben aan gedrag van anderen van dezelfde soort afkomst en allerlei andere onzin. En dan nu gaan huilen als datzelfde bij hun wordt gedaan? Ze willen enorm veel mensen buiten sluiten, eruit zetten zelfs en zijn zelf ook niet vies van een stevig potje schelden en wegzetten van anderen.
Ik weet dat het ijdele hoop is, maar hoop toch dat ze door dit inzien waar ze zelf voor staan. Hoe fout dat is.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf zou ik zo zeggen.
Voor de duidelijkheid, ik ben er dus geen voorstander van dat iemand op zijn/haar werk in de problemen komt door zijn/haar politieke voorkeur, die niets met zijn/haar werk van doen heeft.
Wel kan ik begrijpen dat iemands gedrag op bv het internet onder de eigen naam wel kan meespelen.
Hoezo? Mag ik geen mensen uitsluiten om hun ideeën? Moet ik ook vrienden worden met PVV-stemmers? Ik vind het heel logisch om mensen uit te sluiten als je hun ideeën verwerpelijk vindt. Dat gaat niet in tegen de vrijheid van meningsuiting. Die vrijheid betekent namelijk niet dat ik verplicht ben er naar te luisteren.quote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En ik. Je het zou eens tijd worden dat er wat meer aandacht voor komt voor dit soort klassen ongelijkheid. Dit prima vinden is echt schandalig. Hameren op gelijkheid betreffende vluchtelingen en verdragen maar zelf gewoon een complete groep weg zetten als onwaardig.
Ernstige zaak.
Theo Hiddema heeft inderdaad een erg laag IQquote:Op zondag 4 september 2016 14:10 schreef Timeschanger het volgende:
Als je op de PVV stemt heb je sowieso al het IQ van een stoeptegel dus dit is een open deur van heb me jou daar.
Een Elsevier-journalist.quote:Op zondag 4 september 2016 14:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je hebt het artikel gelezen en weet dat dit geen standpunt is van 'duh pvvurs' maar van een journalist ?
Je hebt zelfs de vrijheid om hoe hypocriet ook, in een ander topic te ageren tegen uitsluiting van allochtonen op de arbeidsmarkt. Mooi land leven we in!quote:Op zondag 4 september 2016 14:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Mag ik geen mensen uitsluiten om hun ideeën? Moet ik ook vrienden worden met PVV-stemmers? Ik vind het heel logisch om mensen uit te sluiten als je hun ideeën verwerpelijk vindt. Dat gaat niet in tegen de vrijheid van meningsuiting. Die vrijheid betekent namelijk niet dat ik verplicht ben er naar te luisteren.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 4 september 2016 14:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze zijn niet negatief genoeg over de PVV bedoel je?
Hij beschrijft het standpunt van een pvv-er, dat schoolhoofd.quote:Op zondag 4 september 2016 14:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je hebt het artikel gelezen en weet dat dit geen standpunt is van 'duh pvvurs' maar van een journalist ?
Wie zegt dat dat moet? Maar blijkbaar vindt TS, en de schrijver van dat stukje, dat je iemand niet mag weigeren om zijn ideeën. Dat lijkt mij juist een prima reden om iemand te weigeren.quote:Op zondag 4 september 2016 14:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De man is 72. Stemde jarenlang linkse partijen, wat wrs okee was. En nu stelt hij ik kan wrs geen schoolhoofd meer worden als bekend zou worden dat ik PVV stem. Ik waag het nog te betwijfelen, maar hoezo moet je als schoolhoofd bekend maken wat je stemt?
Correct.quote:Op zondag 4 september 2016 14:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Theo Hiddema heeft inderdaad een erg laag IQ
Je bent vrij om te doen wat je wilt doen in je prive leven. Als je dit zakelijk toepast dan ben je geen haar beter als mensen die iemand wie een moslim is niet aannemen omdat hij moslim is, en dus om in je eigen woorden te spreken: Je gedraagt je hetzelfde als de, volgens jou, PVV'ers waartegen je afzet.quote:Op zondag 4 september 2016 14:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Mag ik geen mensen uitsluiten om hun ideeën? Moet ik ook vrienden worden met PVV-stemmers? Ik vind het heel logisch om mensen uit te sluiten als je hun ideeën verwerpelijk vindt. Dat gaat niet in tegen de vrijheid van meningsuiting. Die vrijheid betekent namelijk niet dat ik verplicht ben er naar te luisteren.
Zolang iemand dat niet meeneemt naar zijn werk, of openbaar (evt internet) grensoverschrijdend gedrag vertoond ben ik het daar niet mee eens.quote:Op zondag 4 september 2016 14:31 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat moet? Maar blijkbaar vindt TS, en de schrijver van dat stukje, dat je iemand niet mag weigeren om zijn ideeën. Dat lijkt mij juist een prima reden om iemand te weigeren.
Dat is op basis van afkomst en niet van ideeën. Laat dat nou wel tegen de Grondwet in gaan.quote:Op zondag 4 september 2016 14:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je hebt zelfs de vrijheid om hoe hypocriet ook, in een ander topic te ageren tegen uitsluiting van allochtonen op de arbeidsmarkt. Mooi land leven we in!
Nou weet ik niet goed wie Afshin Ellian is, maar de naam komt nou niet over al een typische PVV stem naam.quote:Op zondag 4 september 2016 14:32 schreef speknek het volgende:
Vluchteling zijn is geen opvatting. In beginsel is iedereen gelijk. Als een enkeling dan wil dwepen met fascisme is diegene minderwaardig. Elsevier schrijvers zijn PVVers die in de kast zitten en dit stuk leest ook gewoon als een wens om uit te kast te komen. Alsjeblieft mensen, accepteer mijn fascistische neigingen. Nee doe ik niet. Opbokken.
quote:Op zondag 4 september 2016 14:32 schreef speknek het volgende:
Vluchteling zijn is geen opvatting. In beginsel is iedereen gelijk. Als een enkeling dan wil dwepen met fascisme is diegene minderwaardig. Elsevier schrijvers zijn PVVers die in de kast zitten en dit stuk leest ook gewoon als een wens om uit te kast te komen. Alsjeblieft mensen, accepteer mijn fascistische neigingen. Nee doe ik niet. Opbokken.
Ik zou ook geen fundamentalistische gelovigen aannemen. Hun ideeën gaan met de mijne botsen. Dat werkt niet.quote:Op zondag 4 september 2016 14:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je bent vrij om te doen wat je wilt doen in je prive leven. Als je dit zakelijk toepast dan ben je geen haar beter als mensen die iemand wie een moslim is niet aannemen omdat hij moslim is, en dus om in je eigen woorden te spreken: Je gedraagt je hetzelfde als de, volgens jou, PVV'ers waartegen je afzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |