Ik heb dat ook.quote:
Nee, dat klopt.quote:Op zondag 4 september 2016 14:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar timmmm doet niet aan stuccie
quote:Op zondag 4 september 2016 14:40 schreef Oversight het volgende:
[..]NWS / [NWS FeedBack] feedbackfeedbackfeedback
Je hebt nog pompoensoep in de vriezer, en je kan pasta maken.quote:Op zondag 4 september 2016 14:56 schreef Uccie het volgende:
Tip van de dag: wil je aardappelsalade maken, vergeet geen aardappelen te kopen.
Ik ga wel bij mijn ouders eten dus...
quote:Op zondag 4 september 2016 14:56 schreef Uccie het volgende:
Tip van de dag: wil je aardappelsalade maken, vergeet geen aardappelen te kopen.
Ik ga wel bij mijn ouders eten dus...
En ik heb nog een kogelbiefstuk liggen.quote:Op zondag 4 september 2016 14:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt nog pompoensoep in de vriezer, en je kan pasta maken.
Niet zo simpel doen he!
Mijn Alzheimer heeft nog niet die proporties aangenomen dat ik dat dan ook daadwerkelijk ga geloven.quote:Op zondag 4 september 2016 15:00 schreef Oversight het volgende:
[..]gewoon met rijst maken dan, en zeggen dat het aardappelpuree is.
quote:Op zondag 4 september 2016 15:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik heb nog een kogelbiefstuk liggen.
Maar ik ga toch maar bij mijn ouders eten.
Dan maak ik de salade morgen en maak ik extra om dinsdag mee te nemen als lunch.
Ik heb besloten 2x per week lunch zelf mee te nemen om meer gekd over te houden voor schoenen.
Nee, serieus. Ik geef nu per week een godsvermogen uit aan lunch, die niet eens echt heel lekker is.quote:
Hoeveel kost die lunch die je op werk haalt?quote:Op zondag 4 september 2016 15:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik geef nu per week een godsvermogen uit aan lunch, die niet eens echt heel lekker is.
Mag allemaal wel weer wat bewuster.
Het wisselt, ik tik tussen de ¤6-8 af. Dan haal ik nog weleens een lekkere cappucino en/of warme choco a ¤2,- . Al met al denk ik dat ik zo'n ¤45 per week uitgeef.quote:Op zondag 4 september 2016 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel kost die lunch die je op werk haalt?
Dat is best prijzig ja...quote:Op zondag 4 september 2016 15:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het wisselt, ik tik tussen de ¤6-8 af. Dan haal ik nog weleens een lekkere cappucino en/of warme choco a ¤2,- . Al met al denk ik dat ik zo'n ¤45 per week uitgeef.
Dus de cappucino, de smoothie en het flesje spa ga ik sws weer zelf meenemen en ik begin met 2 lunches per week, zelf meenemen. Op maandag en woensdag hebben ze namelijk wel prima maaltijden voor ¤3,50. En vrijdag heb ik vanaf nu studie, dus ga ik even aankijken hoe ik dat ga doen.
Oeh das wel veel ja.quote:Op zondag 4 september 2016 15:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het wisselt, ik tik tussen de ¤6-8 af. Dan haal ik nog weleens een lekkere cappucino en/of warme choco a ¤2,- . Al met al denk ik dat ik zo'n ¤45 per week uitgeef.
Dus de cappucino, de smoothie en het flesje spa ga ik sws weer zelf meenemen en ik begin met 2 lunches per week, zelf meenemen. Op maandag en woensdag hebben ze namelijk wel prima maaltijden voor ¤3,50. En vrijdag heb ik vanaf nu studie, dus ga ik even aankijken hoe ik dat ga doen.
Commerciële bedrijfskantine zeker?quote:Op zondag 4 september 2016 15:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, en nu kan ik ook zelf lekker varieren, pasta salade, stuk quiche, aardappelsalade, wrap etc.quote:
Ja, is ook een gebouw met 1500 mensen ofzo.quote:
Misschien wel meer...weet niet hoeveel er bij de buren zitten.quote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, is ook een gebouw met 1500 mensen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |